- Τοσους μήνες ενασχόλησης με το ιστολόγιο, έμαθα πάρα πολλά πράγματα. Μεγάλο σχολείο! Το πρὠτο που έμαθα είναι ότι όταν συμβαίνει ένα γεγονός, να κοιτάζουμε πίσω από αυτό που βλέπουμε, να ψάχνουμε στο ποιοί έχουν όφελος από αυτό και γιατί. Ετσι πιάνεις την αρχή του νήματος και δεν είσαι έρμαιο της προπαγάνδας που πάνε να σου πουλήσουν. Φυσικά την «πάτησα» πολλές φορές και σίγουρα θα την «πατήσω» κι άλλες ..
Τι έχουμε λοιπόν εδώ τις τελευταίες μέρες;; Συνέχεια





