
Τὸ παρακάτω τὸ ἀπήλαυσα βαθύτατα! (Τὸ «τσίμπησα» ἀπὸ τὴν Σοφία.)
Εἶναι μᾶλλον μέσα στὴν φιλοσοφία μου…
Εἶναι μία ἱστορία ἀγάπης, ἀλλὰ μᾶλλον ὄχι τόσο κατανοητὴ καὶ σεβαστὴ ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο…
Καὶ μάλιστα κάποιον ἄνθρωπο ποὺ μοναδικόν του μέλημα εἶναι νὰ τελειώνῃ γρήγορα γρήγορα μὲ τὶς δουλειές του…




