Ποῦ πᾶμε; Ποῦ εὑρισκόμαστε 20 μῆνες μετά τήν ἀνάληψι τῆς κυβερνήσεως – καί ὄχι τῆς ἐξουσίας – ἀπό τόν “ὁλίγιστο” ΓΑΠ; Τί ἐπέτυχε ἡ κυβέρνησις τοῦ μνημονίου; Τί θά κάνη τώρα πού ἀπεκαλύφθησαν ὅλα; Εὑρίσκεται σέ ἀδιέξοδο καί περιμένει ἐντολές καί ἀπό ποῦ; Εἶναι μέ τήν πλάτη στόν τοῖχο; Εἴμαστε στήν χειρότερη θέσι ἀπό τήν ἐποχή τῆς μεταπολιτεύσεως; Ἐρωτήματα πού ζητοῦν ἀπάντησι ἀλλά ποιός εἶναι ἰκανός νά ἀπαντήση; Μόνο τά μηνύματα προσπαθοῦμε νά ἀποκρυπτογραφήσουμε…… Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
100 τρισεκατομμύρια κάτω ἀπό τά πόδια μας
Χρέη, μνημόνια, τρόικες, ἀναδιάρθρωσις, χρεωκοπία (αὐτό εἶναι τό μόνο σίγουρο), αὐτά ἀκοῦμε κάθε μέρα. Μέχρι πότε ὁ Ἑλληνικός λαός θά ἀσχολεῖται μέ τέτοιου εἴδους προβλήματα; Γι΄αὐτό ὑπάρχουν (ἄν δέν τό ἔχουν καταλάβει νά τούς τό ἐμπεδώσουμε), οἱ πολιτικοί μας καί οἱ συνεργάτες τους. Τούς ψηφίζουμε (πού λέει ὁ λόγος) γιά νά ὑπηρετοῦν τά συμφέροντα τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους. Μόνο αὐτό πού δέν κάνουν. Τήν τσεπούλα τους, τά συμφέροντα τῶν ξένων ἀφεντάδων τους καί τίποτα ἄλλο! Ἡ τελευταία δέ κυβέρνησις, εἶναι ἡ χειρότερη τῶν τελευταίων τριανταπέντε ἔτῶν, τοὐλάχιστον.
Ἡ Ἑλλάς καί οἱ Ἕλληνες μέ πρωθυπουργό τόν “ὁλίγιστο” ΓΑΠ, τείνει πρός ἐξαφάνισιν (καί ὥς γεωγραφική περιοχή καί ὠς φυλή)!!! Συνέχεια
Ἡ Ἑλλάς βαρβαροκρατεῖται
Μιά λεπτομέρεια πού δέν τήν παρετήρησα μόνον ἐγώ. Δέν εἶναι εὐρέως γνωστό ἀλλά μπορεῖ νά κατοχυρωθῆ ὀνομασία ἰστοσελίδας μέ Ἑλληνικούς χαρακτῆρες. Αὐτά γιά ἐκείνους πού νομίζουν ἤ διαδίδουν ὅτι λόγω Internet πρέπει νά ξεχάσουμε τήν Ἑλληνική ἀλφάβητο καί σιγά-σιγά τήν γλῶσσα μας, τήν παιδεία, τήν κουλτούρα, τίς παραδόσεις μας….Ἤ γιά τούς Ἀμερικανοτραφεῖς πρωθυπουργούς καί ὑπουργούς πού ἀτυχῶς μᾶς κυβερνοῦν. Νά ἀφελληνιστοῦμε μέ λίγα λόγια. Ε, ὄχι…..Δέν θά σᾶς περάση. Ἔχουν καί γνῶσιν καί θέλησιν καί ἀντίστασιν οἱ φύλακες! Συνέχεια
Ποιός φοβᾶται τόν Μέγα Ἀλέξανδρο;
Πολύς λόγος γίνεται τά τελευταῖα χρόνια γιά τό ποῦ εὑρίσκεται ὁ τάφος ἤ ἡ σορός τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου. Τό πιθανότερο εἶναι ὅτι κάποιοι γνωρίζουν, ὅπως πολύ πιθανόν εἶναι ὅτι δέν θέλουν νά γίνη γνωστή ἡ θέσις του. Γιατί; Πότε ἐξαφανίστηκε ὁ τάφος; Ποιές ἦταν οἱ πολιτικοθρησκευτικές συνθῆκες τῆς ἐποχῆς; Ποιός εἶχε κίνητρο νά τόν ἐξαφανίση; Ποιοί δέν θέλουν νά ἀλλάξουν τά δεδομένα τῆς Ἱστορίας; Ποιοί δημιουργοῦν ἐμπόδια καί ἐξαφανίζουν στοιχεῖα;
Σήμερα δέν ὑπάρχει καί δέν πρόκειται νά ξαναγεννηθῆ ἕνας Μέγας Ἀλέξανδρος. Ὅμως…. Συνέχεια
Πρός τά ποῦ βαδίζουμε;
Πρός ἕναν κόσμο χωρίς κράτη; Ἀλλά τί εἶναι κράτος; Ὁ πρωθυπουργός ἔχει μιλήσει καί πράττει κατά καιρούς…..π.χ. ἔχει μιλήσει γιά παγκόσμια διακυβέρνησις, προβαίνει σέ μείωσι τῆς φορολογίας τῶν ἐπιχειρήσεων (περισσότερα κέρδη γιά τίς ἐπιχειρήσεις, περισσότερες θέσεις ἐργασίας (!) εἶπε στήν ΔΕΘ). Τροφοδοτεῖ μέ διδεκατομμύρια τίς τράπεζες, ἀποκρατικοποιεῖ τήν δημόσια περιουσία.κ.λ.π.
Ὁλα αὐτά σέ συνδυασμό μέ τήν ἄγρια φορολογία τοῦ λαοῦ καί τό φιάσκο μέ τίς περαιώσεις φανερώνουν ἕνα κράτος σέ ἀπεγνωσμένη ἀναζήτησι ρευστοῦ ἤ σέ ἀναζήτησιν προσχημάτων οὔτως ὥστε νά ἀπαλλαγῆ ἀπό τίς λειτουργίες του; Μήπως ἡ ἀπελευθέρωσις τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας ἀπό τό κράτος, μέσω τοῦ γνωστοῦ σέ ὅλους μας μνημονίου, δρομολογεῖ ἐξελίξεις πού θά λάβουν χώραν στήν Ἑλλάδα ὅπως λαμβάνουν χώρα διεθνῶς; Οὔτως ἤ ἄλλως ὁ σημερινός ἄνθρωπος πού εὐρίσκεται στήν ἐξουσία δέν εἶναι ἰκανός νά τήν ἀσκήση! Συνέχεια
Λύθηκε τό πρόβλημα στό κέντρο τῶν Ἀθηνῶν
Μέτρα γιά τήν βελτίωσι τῶν συνθηκῶν στό κέντρο τῆς Ἀθήνας ἀποφασίστηκαν στήν διυπουργική σύσκεψι παρόντος καί τοῦ πρωθυπουργοῦ.
Λοιπόν. Ἔχουμε καί λέμε: Συνέχεια
