«Δικαιοσύνη» κι ὄχι δικαιοσύνη πλέον.

Ἐδῶ καὶ πολύ καιρὸ φθάνουν συχνὰ καταγγελίες στὸ διαδίκτυο  (κυρίως) ποὺ οὔτε λίγο οὔτε πολύ,  καταδεικνύουν πρόσωπα ἢ ὁμᾶδες, δίχως τίτλους σπουδῶν, τοὐλάχιστον, ὄχι ἀναγνωρισμένους μὲ τὰ ἑλληνικὰ πρότυπα. Αὐτὰ  τὰ πρόσωπα καταλαμβάνουν θέσεις ἐργασίας ποὺ δὲν δικαιοῦνται.

Οἱ καταγγελίες γιὰ τὴν Δραγώνα (παραδείγματος χάριν) καὶ τὴν μή ἐπιστημονικὴ της κατάρτησι, ἔχουν φθάσει ἔως την δικαστικὴ ὁδό.

Συνέχεια

Καιρὸς νὰ μάθουμε τί ἀκριβῶς λέει ὁ Ἰσοκράτης..

Κι ὄχι νὰ ὑποθέτουμε ἢ νὰ ἐκτιμοῦμε ἢ νὰ φανταζόμαστε. Διότι, ὅπως ἔχω ξαναγράψει, ἡ μεγαλυτέρα ἀθλιότης ποὺ συμβαίνει γύρω μας, ἀφορᾷ στὴν προσπάθεια συγκεκριμένων κύκλων νὰ ἐφησυχάσουν συνειδήσεις.

Γιὰ ὁλόκληρες δεκαετίες μᾶς ἀποκοιμίζουν στὰ σχολία καὶ στὰ Πανεπιστήμια, σπρώχνοντάς μας σὲ εὔκολες λύσεις, μὴ αὐτοπαιδεύσεως!

Τὸ ἀποτέλεσμα; Τὸ βλέπουμε γύρω μας παντοῦ!

Στὰ σκουπίδια τοῦ δρόμου, στὰ σκουπίδια τοῦ λόγου καὶ στὰ σκουπίδια τῆς ζωῆς μας.

Συνέχεια

Ἀτομικὲς εὐθύνες καὶ δικαιοσύνη.

Ἕνα μήνυμα ποὺ ἔστειλε πρὸ ἡμερῶν ὁ ἀγαπητὸς Ἰωάννης ἀπεφάσισα νὰ δημοσιεύσω σήμερα.

Μὲ ἀφορμή τὰ ὅσα συμβαίνουν γύρω μας, εἶτε τὰ κραξίματα τῶν πολιτικῶν σὲ παρελάσεις καὶ δημόσιες ὁμιλίες τους, εἶτε ὁ λεκτικός (ἀκόμη) θυμός ποὺ έξωτερικεύεται σὲ κάθε μορφὴ δραστηριότητος πολιτῶν καὶ πολιτικῶν, εἶτε ἡ βουβὴ ἀγανάκτησις ποὺ φωλιάζει στὴν σκέψι μας, εἶναι βάσις καὶ κίνητρο γιὰ τὴν δημιουργία ἠθικῆς συνειδήσεως.

Τὸ ἐὰν θὰ ἢ δὲν θὰ κτιστῇ κάτι τέτοιο, ἐξαρτᾶται ἀπὸ αὐτὰ ποὺ θὰ θέλαμε νὰ ἔχουμε κι ὄχι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ βλέπουμε. Εἶναι πολὺ εὔκολο νὰ ἐξακολουθήσουμε τὴν διαιώνισι ὅσων μᾶς ἔφεραν σὲ αὐτὰ τὰ ἐπίπεδα. Εἶναι πολύ δύσκολο νὰ ἀναδομήσουμε τρόπο σκέψεως καὶ ἐκφράσεως.

Συνέχεια

Ὤπα Πεταλωτή… Μὴν ἀποτροπιάζεσαι τόσο πολύ….

Βεβήλωσις τουρκικοῦ στρατιωτικοῦ νεκροταφείου; Κι αἰσθάνεσαι ἀποτροπιασμό; Τί βεβήλωσις ἀκριβῶς εἶναι αὐτή; Μὲ τὴν ἀφίσα τοῦ Γεωργίου Καραϊσκάκη; Ἔσπασαν κάτι; Κατέστρεψαν; Μαγάρισαν; Δὲν νομίζω… Ἀπό ὅσα διάβασα τοὐλάχιστον… Μπῆκαν κι ἄφησαν μίαν ἀφίσα τοῦ Στρατηγοῦ! Ἐκτὸς κι ἐὰν τὰ ἀφεντικά σας αἰσθάνονται ἀκόμη τὴν ….σκιὰ τοῦ γίγαντα Καραισκάκη καὶ τρέμουν…

Ξέρεις κάτι «κύριε» Παταλωτή, μᾶς ζάλισες….Πολύ ἀποτροπιασμό αἰσθάνεσαι… Γιὰ ποιό πρᾶγμα ἀκριβῶς αἰσθάνεσαι ἀποτροπιασμό; Γιὰ τὶς βεβηλώσεις  στὸ τουρκικό νεκροταφεῖο; Κρίμα… Ἕναν καϋμό ξέρεις, τὸν εἴχαμε… Ὄχι γιὰ τὶς βεβηλώσεις… Γιὰ τὸν ἀποτροπιασμό σου…

Συνέχεια

Εὐκαιρία νὰ τοὺς «κράξουμε»!

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ “ΚΡΑΞΟΥΜΕ”
Τώρα που είναι εδώ!
 
ΠΡΟΣ:                ΤΟΥΣ ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΕΣ, ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:BLOGS, FORUMS, ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ
Κύριοι του Τύπου,
Τα  μέτρα που περιγράφονται στο μνημόνιο και τα οποία με υπερβάλλοντα ζήλο, απάθεια ή άγνοια έχει επιβάλλει η “Ελληνική” Κυβέρνηση, έχουν κατά γενική ομολογία αποδειχθεί καταστροφικά για την Ελληνική Οικονομία ενώ εγκυμονούν και άλλους σοβαρότερους κινδύνους εναντίον της ανθρώπινης ζωής, Συνέχεια

Τὶς σημαῖες νὰ κυματίζουν!

 

 Χρόνια πολλὰ καὶ καλὰ Ἕλληνες!

Σήμερα ἐορτάζουμε τὴν ἡμέρα τῆς Ἐλευθερίας τοῦ γένους!

Μίας ἐλευθερίας πετσοκομμένης, ἀλλὰ τοὐλάχιστον λίγο καλλίτερης ἀπὸ τῆν σκλαβιά τοῦ Τούρκου δυνάστου!

Ἀπὸ τότε ἔως σήμερα Ἕλληνες ἔχουν περάσει 190 χρόνια!

Συνέχεια