«Ἀντιῤῥατσιστικός» νόμος: Τὸ λουκέτο τῆς ὁλικῆς φιμώσεως!!!

Ομόφωνα «πέρασε» χτες από το Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο «για την καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας», σε εφαρμογή της απόφασης – πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της ΕΕ.
Η κυβέρνηση των ανδρεικέλων εκτελεί ένα ακόμα μακάβριο «συμβόλαιο θανάτου»:
-Νομιμοποιεί και επιβάλλει τον «γύψο» του φασισμού σε κάθε αντι-ιμπεριαλιστική εκδήλωση.
-Φιμώνει ολοκληρωτικά τον πολιτικό λόγο, αλλά και κάθε προβληματισμό επάνω στον νεοταξικό εφιάλτη.
-Ποινικοποιεί όχι μόνο την δράση, αλλά και την σκέψη επάνω στα ζητήματα της πολιτικής θεωρίας και εκφράσεως…
-Ποινικοποιεί και την ιστορική αλήθεια: το άρθρο 4 του νομοσχεδίου, μεταξύ των άλλων αναφέρεται πως, όποιος εγκωμιάζει ή αρνείται ή εκμηδενίζει τη σημασία των εγκλημάτων πολέμου τιμωρείται με ποινή φυλάκισης!!! Συνέχεια

Ἡ ἐπιλογὴ Κουβέλη εἶναι ἡ …καλλίτερη!!!

Η επιλογή Κουβέλη είναι η καλλίτερη…
Έχει όλα αυτά που πρέπει να έχει ένας Πρόεδρος
-Βολικός
-Αμίλητος
-Νενέκος Συνέχεια

ΔΥΣΚΟΛΟ τὸ χρῆμα γιὰ τὴν (ἀ)παιδεία!!! ΑΦΘΟΝΟ γιὰ τὰ …«ἐξοπλιστικά»!!!

Με …«τεράστια» προσπάθεια βρήκαν λεφτά για την λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών…
Ανησυχία για το μέλλον που προβλέπεται δυσοίωνο.
Όμως ΚΑΜΜΙΑ ανησυχία για τις πληρωμές των ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ και των ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ.
Συνέχεια

ΝΑΙ τῆς Εὐρωβουλῆς στὴν ἄρσιν ἀσυλίας τῆς τρόικα… ΟΧΙ τοῦ τΣΥΡΙΖΑ!!!

ΕΚΤΑΚΤΟ:
==========
– Πέρασε ἀπὸ τὴν Ὁλομέλεια τῆς Εὐρωβουλῆς ἡ ἄρσις ἀσυλίας τῆς Τρόικας!
– Ἀπεῖχαν οἱ Ἕλληνες εὐρωβουλευτὲς τῆς ΝΔ, ἀλλὰ (ἄκουσον – ἄκουσον!) καὶ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ (;;;;;;;;;;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Συνέχεια

Καὶ πρόσεχε μὴ πῇς πὼς ἔγινε κάποια σφαγὴ στὴν Σμύρνη…

Ὅποιος ἔχει τατουὰζ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο καὶ ῥητά, ὅπως «ἤ τᾶν ἡ ἐπὶ τάς» , σύμφωνα μὲ τὸν Παπαδημούλη, εἶναι ναζί.
Οὔτε που περίμενε ὁ πανίβλαξ νὰ δῇ τὶ καὶ πῶς….
Ἔβγαλε πόρισμα, πὼς οἱ δύο νέοι ἐδολοφονήθησαν ἐπειδὴ ἤσαν  …«ναζί».

Τώρα ποὺ ἀπεκαλύφθη πὼς τὸ ἔγκλημα ἔγινε για οἰκονομικὲς διαφορές, ἀπεκαλύφθη καὶ κάτι ἀκόμη. Ἡ μόνη μειονότης που διώκεται μὲ λύσσα στὴν Ἑλλάδα, εἶναι οἱ Ἕλληνες, ποὺ  εἶναι ὑπερήφανοι γιὰ τὴν καταγωγή τους. Συνέχεια

Γιατί νά διαβάσουν αὐτά πού ὑπογράφουν, ἐφ΄ ὅσον ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;

Το είχε πει με απόλυτη φυσικότητα ο Χρυσοχοΐδης ότι ΔΕΝ διαβάζουν αυτά που υπογράφουν αλλά για να διατηρήσουν τους παχυλούς μισθούς τους και να παραμείνουν στο απυρόβλητο του Λόμπι της Νέας Υόρκης και των Σιωνιστικών ΜΜΕ, υπερασπίζονται παθιασμένα και μέχρι τέλους,  αυτά που …ΔΕΝ χρειάζεται να διαβάσουν.
Συνέχεια