Ὁ …ὑπερπατριώτης Μανώλης Γλέζος;

Ναί… Ὑπερπατριώτης… Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν …ἀνάποδη!!!

Ὁ Γλέζος στηρίζει ἤ δέν στηρίζει τίς διεκδικήσεις μας ἀπό τούς Γερμανούς;

Ἀλλὰ βλέπετε, μᾶς προβάλλουν διαρκῶς τοὺς …δικούς τους, τοὺς «ἀποδεκτούς», κατὰ τὴν κρατοῦσα ἄποψιν, «ἐπαναστάτες», ὅπως τὸν κυρ-Μανώλη καὶ τὶς …FEMEN. Συνέχεια

Τελικῶς ποιός εἶναι ὁ πραγματικός λόγος πού ἔκλεισε ἡ βο(υ)λή;

Παράνοια…

Μήπως τελικῶς ἦταν ὁ Μπαλτάκος, πού θά ἐξεταζόταν τήν ἐπομένη ἡ ὑπόθεσίς του, μέ τίς «ὁμολογίες» του στόν Κασιδιάρη, κατά πῶς διάβασα δεξιά κι ἀριστερά;
Μήπως πώς θά ἄνοιγε ὁ φάκελλος Μιχελάκη, γιά τίς δικές παρατυπίες καί τίς …εἰσοδηματικές τακτικές;
Μήπως γιά νά ἀναβάλουν τήν ἀπόφασιν γιά τήν Χρυσῆ Αὐγή; Πού ὅπως κι ἐὰν τό δοῦμε, ἔ… Νισάφι, πρέπει νὰ πάρουν ἀποφάσεις…
Μήπως γιά νά περάσουν ἕναν σκασμό νέα «νομοσχέδια» στήν «ζούλα», πρό κειμένου νά ἐπιβεβαιώσουν τήν δουλοποίησίν μας;
Ἤ μήπως διότι αὐτά τά ἔγγραφα, πού διεβίβασε ἡ εἰσαγγελία στήν βο(υ)λή, καί κρίνουν ὡς ἐμπλεκομένους τό Μπένυ (οὐδέτερον) καί τό πρώην τσαρόπουλο, ἔκαιγαν πολλά χέρια καί πόδια καί πισινούς;
Ἤ μήπως διότι οὐσιαστικῶς  παραγράφονται τά παραπάνω, ἰδίως ἐάν πᾶμε γιά ἐκλογές συντόμως; (Τί λέτε γιά ἀμέσως μετά τό ἄνοιγμα τῆς βο(υ)λῆς; Ἔ;;)
Συνέχεια

Μὰ ὁ Σημίτης ἦταν ἐκσυχρονιστής!!!

Τὸ ὅτι οἱ ὑπουργοι Οἰκονομίας εἶναι «σημιτικοὶ» ὅλοι, δὲν πρέπει νὰ προξενῇ κάποιαν τρομερὴ ἔκπληξι:
Ὁ Σημίτης ἦταν ἐκσυγχρονιστής.
Ἔκανε τὴν μεγαλυτέρα ἀναδιανομὴ πλούτου στὴν Ἑλλάδα, ἔτσι ὥστε νὰ «συγχρονισθοῦμε» μὲ τίς ΗΠΑ, ὅπου τὸ 1% ἔχει τεράστιο ποσοστὸ πλούτου, ἀφαιρῶντας μέσῳ χρηματιστηρίου τὸ «ῥευστὸ» τῶν Ἔλληνων, πρὸ κειμένου νὰ ἔλθῃ μετὰ ἡ κρίσις καὶ νὰ ἀφαιρεθῇ καὶ ἡ ἀκίνητος περιουσία τους. Συνέχεια

Ἡ κατακρήμνισις τῆς πολιτικῆς, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῶν ΜΜΕ.

Ἡ κατακρήμνισις τῆς πολιτικῆς, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῶν ΜΜΕ.Κάποτε λοιπόν, στὶς τελευταῖες τάξεις τοῦ Λυκείου, ἐδῶ ἀπέναντι ὑπῆρχε ἕνα καφενεῖο καὶ ἦταν παραμονὲς ἐκλογῶν.
Ἕνας ὑποψήφιος, τοῦ ΚΚΕ, γνωστὸς στὴν περιοχή μας, πρωΐ, μεσημέρι, βράδυ ἐγκάριζε πίσω ἀπὸ μία ντουντούκα, γιὰ τὸ κακὸ μΠατΣοΚ, τὴν κακιὰ ΝουΔουλάρα καὶ τὸν …κακό του τὸν καιρό.
Ἕνα ἀπόγευμα τὸν ἐπλησίασα γιὰ νὰ τὸν ῥωτήσῳ: «Τόσες ἡμέρες γιατί δέν μᾶς λές τό τί καλό θά κάνῃς ἐσύ, μόνον κάθεσαι ἀπό τό πρωΐ ἔως τό βράδυ καί ἐπαναλαμβάνεις τό τί δέν κάνουν οἱ ἄλλοι;»
Μὲ στραβοκύτταξε… Πῆγε κάτι νὰ πῇ, μὰ δὲν τὸ εἶπε…
Μοῦ γύρισε τὴν πλάτη καὶ ἐξηκολούθησε νὰ …γκαρίζῃ!!!
Πιό …ἠλίθιος τί παθαίνεις; Συνέχεια

Ἐὰν ἡ δικαιοσύνη λειτουργήσῃ, ἔκτακτα μέτρα μᾶς …ὑπόσχεται τὸ ΔΝΤ!!!

Τὸ ΔΝΤ ἀπειλεῖ τὴν …ἀνεξάρτητο δικαιοσύνη, πὼς τυχὸν ἀποφάσεις ποὺ θὰ ἐπαναφέρουν τὴν νομιμότητα, σχετικὰ μὲ τὴν παράνομο φορολογία τῶν ἀκινήτων, θὰ ἀντιμετωπισθῇ μὲ νέα μέτρα.

Ἄντε… Συνέχεια

Ἡ Κυβέρνησις διαβρώνει καὶ τὰ τελευταῖα ἀποθέματα ἀνθρωπιᾶς καὶ ἀλληλεγγύης. Διαβρώνει τὸ Ἔθνος!

Του Όμηρου Ταχμαζίδη

Ο πρόεδρος της τρικομματικής κυβέρνησης είναι ένας απαίδευτος άνθρωπος: Συνέχεια