Ἡ ΕΚΤ ἔδωσε «ἐντολή» νὰ ἐξετάζοναι οἱ «ἀξιόχρεοι» ἐπιχειρηματίες, ὥστε νὰ δανειοδοτηθοῦν ἀπὸ τὰ ΠΕΝΤΕ (5) δισεκατομμύρια, ποὺ «ἐτσίμπησε» τὸ κράτος (οἱ τράπεζες δηλαδή…!!!!)
Ἐρώτησις:
Τὸ 2002, γιατί δέν ἴσχυσε τό «ἀξιόχρεοι» καί ἐμοίραζαν παράδες τά ὑποκαταστήματα τῆς ΕΚΤ, άνᾷ τήν Εὐρώπη, σέ κάθε πικραμένο; Συνέχεια


Ο ΣΚΑΙ ἐνημερώνει πὼς ΜΟΝΟΝ τὸν Ἰούλιο αὐξήθηκαν κατὰ 170.000 οἱ φορολογούμενοι ποὺ ἀπεφάσισαν νὰ μὴν πληρώσουν (!) ἀνεβάζοντας ἔτσι σὲ 2,5 ἐκατομμύρια τοὺς ληξιπρόθεσμους ὀφειλέτες.
Μόνο ἔνας βρωμερὸς σοσιαλιστής-φασίστας, ὅπως ὁ Βαγγέλης Βενιζέλος, θὰ εἶχε τὴν ἔμπνευσι νὰ περιγράψῃ τὸ χαράτσι ὡς «ἀσφάλιστρο κινδύνου».
Ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ δὲν τολμοῦσαν νὰ ἐμφανισθοῦν στὸν δρόμο οἱ πολιτικοί, πρὶν πέντε χρόνια, ἐφθάσαμε στὸ σημεῖο νὰ μᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο γιὰ νὰ εἴμαστε «συνεπεῖς».