33 εκατομμύρια δολάρια μάζεψαν σε «φιλανθρωπικό» γκαλά τ ‘αστέρια του Hollywood…
Όχι για τους 1000 νεκρούς και τα ορφανά της Γάζας αλλά για τον …Ισραηλινό Στρατό ! (IDF)
Το αιμοβόρο Σιωνιστικό Ηollywood θέλει να …επιβραβεύσει την τελευταία αιματοχυσία του Σιωνιστικού στρατού, δικαιώνοντας έμμεσα και άμεσα τους δολοφόνους του Ισραήλ στα μάτια των καθυστερημένων τηλεθεατών.
Αν σταματήσουμε λοιπόν να ενισχύουμε τον μηχανισμό προπαγάνδας των τοκογλύφων πηγαίνοντας στον κινηματογράφο ή νοικιάζοντας Χολιγουντιανές παραγωγές…
Ίσως βοηθήσουμε να επιβιώσουν περισσότερα μωρά στην Παλαιστίνη.




