Τά Ὄσκαρ τῆς ἑλληνικῆς πολιτικῆς

Ἐδῶ πού τά λέμε, γενικῶς, τό πρῶτο βραβεῖο ἀνδρικοῦ ρόλου πρέπει νά τό κερδίζει, τιμῆς ἕνεκεν, κάθε χρόνο ἕνας Ἕλλην πολιτικός. Τόση ἐξάσκησι κάνουν τά «παιδιά» στήν ὑποκριτική τέχνη – κυρίως οἱ ἀρχηγοί τῶν κομμάτων.

Θυμηθεῖτε τόν ΓΑΠ τόν ἀνεκδιήγητο μέ τό τσιρότο στά μοῦτρα ὅταν μᾶς ἀνεκοίνωνε ὅτι ἡ Ἑλλάς εὑρίσκεται καί ἐπισήμως στά νύχια τῶν διεθνῶν τοκογλύφων.

Θυμηθεῖτε τίς κωλοτοῦμπες καί τά ψέμματα τοῦ Ἀντωνάκη τοῦ ἀνοιχτομάτη ὅταν ἦταν στήν ἀξιωματική ἀντιπολίτευσι καί αὐτά πού ἔλεγε μετά πού ἔγινε πρωθυπουργός ὅὅὅὅλων τῶν Ἑλλήνων.

Θυμηθεῖτε τήν κλάψα τοῦ κυρ Φώτη τοῦ Κουρέλη κλπ.

Δικαιωματικά τό ἄξίζουν!

Μινώταυρος

Καλύτερης Ταινίας: 
Στη νέα Δημοκρατία, για το πιο ανήθικο απαράδεκτο διαφημιστικό σποτ όλων των εποχών Συνέχεια

Ἡ Ἑλλὰς προορίζεται νὰ ζήσῃ καὶ θὰ ζήσῃ!!!

 

Ἐγὼ μόνον αὐτὴν τὴν Ἑλλάδα ἀναγνωρίζω.

Χά!!!

Διὰ στόματος Σημίτου ἀκούσαμε ἰδέες, προτάσεις, φασκελοκουκουλώματα γιὰ τὴν διάσωσιν τῆς χώρας!!!
Χὰ καὶ ξανὰ χά!!!
Εἶναι ἀπίστευτον κι ἀπύθμενον τὸ θράσος κάποιων, ὅπως γιὰ παράδειγμα τοῦ Σημίτου, νὰ ἐμφανίζονται τώρα ὡς γνῶστες, παντογνῶστες, ἐθνοπατέρες, ἐθνοσωτῆρες, διασῶστες, παπαροσῶστες καὶ λοιπὲς ἄλλες ἀηδίες, τὴν στιγμὴ ποὺ πρῶτοι αὐτοί, μαζὺ μὲ τοὺς παρατρεχαμένους τους, μεθόδευσαν ὅλες ἐκεῖνες τὶς ἀπαραίτητες προϋποθέσεις, πρὸ κειμένου σήμερα ἡ χώρα μας, καθῶς φυσικὰ καὶ ὅλες οἱ χῶρες τῆς Νοτίου Εὐρώπης, νὰ εἰσέλθουν σὲ μίαν ἄνευ ἐπιστροφῆς διαδρομή.
Μία διαδρομὴ ποὺ ὁδηγεῖ ὄχι σὲ κάποιο καλλίτερο μέλλον, οὔτε κἄν σὲ κάποιο ἀνεκτὸν ἐπίπεδον διαβιώσεως, Συνέχεια

Ἰσόβια στόν Παπαγεωργόπουλο; Ἔφθασε ἡ ὥρα τῆς πληρωμῆς γιά κάποιους;

Λέτε νά ξεκίνησε ἡ πολυπόθητος κάθαρσις ἐπί τέλους; 
Ἤ ἦταν μία κίνησις ἐντυπωσιασμοῦ; Μία κίνησις γιά νά καταλαγιάσῃ ὁ κουρνιαχτός καί ἡ σκόνη πού σηκώθηκε ἀπό τίς τόσες καί τόσες ἀτιμωρησίες;
Διότι ὁ Παπαγεωργόπουλος, ἐφ΄ ὅσον κατεδικάσθῃ, θὰ ὑπῆρχαν στοιχεῖα ποὺ τὸν ἔκριναν γιὰ ἔνοχο. 
Δὲν δίδεις ἔτσι μίαν καταδίκη, ἄνευ στοιχείων, διότι κινδυνεύεις νὰ καταπέσῃ στὸ ἐφετεῖον καὶ φυσικὰ νὰ γελοιοποιηθῇς. 
Συνεπῶς στοιχεῖα ὑπῆρχαν. 
Συνέχεια

Μά τί λές βρέ Ντινόπουλε; Ἐκβιασθήκαμε;

Κάποτε, πρὸ τριῶν περίπου ἐτῶν, σὲ μίαν συγκέντρωσι στὸ ΠΡΕΖΙΝΤΕΝΤ, ὅταν ὁ Ντινόπουλος ἐνεφανίσθη ὡς προσκεκλημένος τοῦ Χαντζάρα, ἀπὸ τὴν «γαλαρία» ἠκούσθησαν πολλὲς ἀποδοκιμασίες. Ἐκνευρίσθην  πολὺ κι ὅταν εὑρέθην ἀργότερα, μὲ κάποιον ἐξ αὐτῶν ποὺ προεκάλεσαν τὴν φασαρία, τοῦ ἐδήλωσα πὼς ἔπρεπε νὰ ἐπιτρέψουν στὸν Ντινόπουλο νὰ διαμαρτύρεται κατὰ τῶν μεθοδεύσεων τῆς κυβερνήσεως τοῦ GAPάτου. Ἐπίστευα βλέπετε πὼς πρέπει νὰ συνταυτισθοῦμε ὅσοι ἐκφέρουμε ἀντίθετον λόγο κατὰ τοῦ ξεπουλήματος τῆς χώρας. Κακοί, καλοί, ἠλίθιοι, ἔξυπνοι, πατριῶτες καὶ προδότες. Ὄχι διότι θὰ μπορούσαμε νὰ συνεργασθοῦμε μὲ τοὺς προδότες ἤ μὲ τοὺς προσκυνημένους ἤ μὲ τοὺς βολεμένους, ἀλλὰ διότι ἔπρεπε νὰ δυναμώσουμε τὶς φωνὲς τῆς ἀντιδράσεως καὶ τῆς διαμαρτυρίας. 
Συνέχεια

ΠΑΣΟΚ: Καταγγελίες καί γιά… ἀλλοδαπούς!

 Τις πρακτικές των “κηπουρών” του Γιώργου ακολουθούν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ ακόμα και σήμερα…

Εντάξει, την προνομιακή σχέση του ΠΑΣΟΚ με αλλοδαπούς διαμένοντες εν Ελλάδι τη γνωρίζουμε λίγο-πολύ.

Ειδικά στις εκλογές του 2000 (πότε θα γραφτεί η ιστορία ντροπής αυτών των εκλογών;) αλλά και στην αλήστου μνήμης εποχή του ΓΑΠ, τότε που διάφοροι αλλοδαποί (πακιστανοί, μπαγκλαντεσιανοί, σομαλοί και… άλλες δημοκρατικές δυνάμεις) πρωταγωνιστούσαν στις συγκεντρώσεις του ΠΑΣΟΚ κραδαίνοντας πράσινα σημαιάκια και φωνάζοντας «ζήτω ο Γιώργος»! Συνέχεια

Βρὲ Ἀλέξη, ὁ Σόρος σοῦ πληρώνει τά ταξειδάκια;

Ντροπή!
Χάθηκε νά στά πληρώσῃ ὁ Πούτιν; Ὁ Χριστόφιας; Ὁ Κάστρο;
Τί ξεπεσμός εἶναι αὐτός βρέ;
Ὁ Σόρος; Ἀπό τώρα ἔπεσες στά …βαρειά;
Καί μετά τί θά παίρνῃς; Νταλίκες μέ χρῆμα;
Συνέχεια