Ο Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων!
Κάναμε Προεκλογικά μια “Συμφωνία Εμπιστοσύνης” !
Και μαζί (δεν) θα την Τηρήσουμε !
Φυσικά (κι όχι), Πρωθυπουργέ μας !
Σε ψηφίσαμε, για να μας κόψεις μισθούς, συντάξεις, επιδόματα!
Σε ψηφίσαμε, για να κάνεις αποτιμήσεις, κοινωνικής ευαισθησίας και να χαρίζεις Τράπεζες! Συνέχεια




Ἡ δραματική μείωσις τῶν καταθέσεων τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν συνεχίζεται……