Ἐπιτέλους! Σήμερα οἱ ἔνοχοι γιὰ τὸ μνημόνιο εἶναι οἱ Ἐλεύθεροι Ἐπαγγελματίες!

 

netakias.

Σήμερα είναι Πέμπτη και για το μνημόνιο φταίνε οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες !

Επειδή έχω μνήμη χρυσόψαρου κι εθισμό στο Κουτόχορτο.

Ξέχασα ότι…

Την Τετάρτη έφταιγαν οι Δημόσιοι Υπαλληλοι,

Την Τρίτη οι Συμβασιούχοι,

Την Δευτέρα οι Οδηγοί Φορτηγών,

Την Κυριακή οι Οδηγοί Ταξί,

Το Σάββατο οι Ναυτικοί,

Την Παρασκευή οι ΑΜΕΑ.

και φυσικά και φταίει ο Περιπτεράς, που κακώς βέβαια, δεν κόβει απόδειξη 1,50€ για τα πατατάκια.

Αλλά στα Μπετατζιδοκάναλα (video στο τέλος) Εμαθα ότι

Δεν φταίνε οι Τράπεζες που πήραν 

+ 163.000.000.000€ (2009-2012)

+ 40.000.000.000€ (2012)

= 203.000.000.000 €

Δεν πταίει η Siemens που της δώρισαν 

2.000.000.000.000 €

(aka όσα ψάχνουν να κόψουν απο τις συντάξεις !)

Δεν πταίει η Hochtief που Συνέχεια

Ὁ ΓΑΠ εἶναι ὑπαίτιος γιά τόν Σουλεϊμάν τόν «μεγαλοπρεπῆ» (ἀνανέωσις)

Ὁ ἐθνικός μειοδότης καί οἱ χειροκροτητές του

Ὁ ἀκατονόμαστος φταίει γιά ὅλα αὐτά τά ὡραῖα πού βλέπουμε στήν ἑλληνική τηλεόρασι. Ὅταν εἶχε πάει στήν τουρκία καί ἔριχνε τίς ζεϊμπεκιές του (κακό χρόνο νἆχῃ), ὑπέγραφε καί ἐγγραφα γιά ἑλληνοτουρκικές δραστηριότητες μέσω τηλεοράσεως καί ῥαδιοφώνου. Δεῖτε παρακάτω τά σχετικά ἔγγραφα:

Συνέχεια

Πόσα πτώματα θά βάλουν στίς σακκοῦλες Δένδια;

Ποιές σακκοῦλε; Αὐτὲς ποὺ διαβάζουμε πὼς παρέλαβαν στὴν ΓΑΔΑ. Ἤ δέν τίς παρέλαβαν Δένδια; Κι ἐάν ὄχι, τότε ποιό εἶναι τό θέμα πού ἔχει ἀνακύψει; Καί γιατί τό συζητᾶμε;
Γιατί δέν τό διαψεύδουν ἄμεσα οἱ ὑπεύθυνοι; Ἤ μήπως δέν θέλουν; 

Τὴν παρακάτω πληροφορία τὴν διάβασα καὶ δὲν ἀναστατώθηκα διόλου!
Εἶναι κάτι ποὺ περιμένουμε ἐδῶ καὶ καιρό.
Συνέχεια

Βρὲ βρέ, κι αὐτόν τόν ΛΑΘΡΟέποικο ΛΑΘΡΟέποικος τόν σκότωσε;

Τὸ νὰ βγάζῃς κορῶνες, ἐξαγγελίες καὶ νὰ ἐξαπολύῃς κατηγορίες πρὸς πάσᾳ κατεύθυνσιν, ἰδίως ἐὰν αὐτὲς στρέφονται κατὰ αὐτῶν ποὺ ἡ «ἐπίσημος» ἐκδοχὴ θεωρεῖ ἀκραίους, εἶναι εὔκολον!
Τὸ νὰ ἀποδεικνύῃς αὐτὲς τὶς καηγορίες εἶναι ὅμως κάπως …δύσκολον, ἔως κι ἀδύνατον!
Ἰδίως σὲ θέματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν μὲ δολοφονίες ΛΑΘΡΟεποίκων.

Συνέχεια

Στό Χάρβαρντ Ἀλέξη δέν εἶναι εὔκολο νά γίνῃ κατάληψις;

Ξέρετε τί ἔπαθα;
Εἶχε τὸν ἐξῇς τίτλο τὸ Ἔθνος: «Τσίπρας: δύσκολα κάνεις κατάληψη στὸ Χάρβαρντ». 
Ἐπάτησα τρεῖς φορὲς στὸν σύνδεσμο καὶ μὲ …προωθοῦσε σὲ κάποιο ἄρθρον γιὰ τὴν βασιλικὴ οἰκογένεια τοῦ Λονδίνου, γιὰ τὴν ὁποίαν εἶχα μεγάλη ἀνησυχία καὶ πόνο!
Συνέχεια

Ἡ Νέα Τάξις πίσω ἀπό τά ἐπεισόδια τῶν ἰσλαμιστῶν;

Ἔγραφα πρὸ χθὲς κάποιες παρατηρήσεις μου γύρω ἀπὸ τὰ γεγονότα τῶν πρεσβειῶν καὶ τὴν συνέχεια τῶν πορτοκαλὶ «ἐπαναστάσεων».
Μοῦ εἶχε φανεῖ ἐν τελῶς περίεργον καὶ παράλογον τὸ νὰ ἐμφανίζονται ἀπὸ τὸ πουθενὰ ἰσλαμιστές, γνῶστες μίας ταινίας, γιὰ τὴν ὁποίαν κατεῖχαν τόσες καὶ τόσες λεπτομέρειες! Κι ἀκόμη πιὸ περίεργον μοῦ φαινόταν τὸ γεγονὸς τῆς ταὐτοχρόνου «ἐξεγέρσεως» σὲ τόσα καὶ τόσα σημεῖα τοῦ πλανήτου.
Συνέχεια