Ἄννα Καραμανλῆ. Ναὶ στὰ μέτρα, ἀλλὰ καὶ…φιλάνθρωπη…

 

Το πρωί έκανε Retweet το Χαμόγελο του Παιδίου : 

Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Ν. Μιχαλολιάκο.

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Ν. Μιχαλολιάκο.Καλημέρα ή Καλησπέρα κύριε Μιχαλολιάκο.

Θα απευθυνθώ στο πρώτο Ενικό, επειδή έτσι αρμόζει στην Ελληνική γλώσσα.

Ο σεβασμός δεν κερδίζεται με τους πληθυντικούς αλλά με τις πράξεις, όμως στον Ενικό εξυπακούεται.

Σαν ψηφοφόρος σου στις 2 τελευταίες εκλογές του 2012, (κι αν το ξανακάνω να μου κοπεί το χέρι από την ρίζα) ΕΧΩ Συνέχεια

Οἱ ἀνιστόρητοι καὶ ἡ Θεσσαλονίκη.


Αὐτὴ ἡ ΦΕΝΤΕΡΑΣΙΟΝ πιά… 

Ἐμμονὴ ἔχει γίνει σὲ κάποιους…
Καὶ δὲν χάνουν εὐκαιρία συχνὰ πυκνὰ νὰ μᾶς ὑποδεικνύουν τὶς προθέσεις τους καὶ τὶς βλέψεις τους!

Συνέχεια

Λίγο λαδάκι καὶ στὸ τηγάνι!


Τὰ μάθατε φαντάζομαι…

Ὁ Δημήτρης Ῥέλλος εἶναι ἕνας ἀκτιβιστὴς ποὺ ἔχει κάνει διάφορα πράγματα, ἀρκετὰ ἐνδιαφέροντα.
Ἕνα ἀπὸ αὐτὰ εἶναι τὸ λούσιμο τοῦ Μπενοβούβαλου μὲ καφεδάκι.
Δυστυχῶς ὅμως, τὸν καφὲ τὸν ….ἤπιε ἡ ἀπέραντη πλάτη του! Ὄχι τὸ κεφάλι, ὄχι ἡ κοιλάρα, ὄχι τὰ μοῦτρα… Συνέχεια

Βρὲ Βαγγέλη, ἕνας ἔντιμος ἄνθρωπος παραιτεῖται….

Δὲν κρατᾶ τὴν καρέκλα γιὰ ἀργότερα…
Ντροπή…
Εἴπαμε, ἀλλά ἔως ποῦ θά φθάσῃ ἡ …καφρίλα σας;
Ἔως GAPάτου πλευρά;
Διότι, ἐὰν θυμᾶσαι, κι αὐτὸς ζητοῦσε νὰ γίνουν ἐκλογὲς στὸ μΠΑτΣΟΚ, ἀλλὰ νὰ τοῦ κρατήσουν τὴν θέσιν… 

Συνέχεια

Ἔλα Ἀντωνάκη… Μᾶς προέκυψες καὶ ῥατσιστής!

Ἔλα Ἀντωνάκη... Μᾶς προέκυψες καὶ ῥατσιστής!Τώρα θὰ σὲ περιλάβουν τὰ «ἀνθρωπιστικὰ» ὑπανθρωπάρια καὶ ποιὸς σὲ σώζει ἀπὸ τὶς ὀρέξεις τους καὶ τὶς ὁρμές τους!
Νὰ προσέχῃς Ἀντώνη…
Ὁ ῥατσιστὴς στὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν σήμερα εἶναι εἶδος ὑπὸ διωγμόν!
Καὶ μὴ τολμήσῃς νὰ διώξῃς κάποιον ἀπὸ δαὐτους Ἀντωνάκη…
Συνέχεια