
Το πρωί έκανε Retweet το Χαμόγελο του Παιδίου :
Καλημέρα ή Καλησπέρα κύριε Μιχαλολιάκο.
Θα απευθυνθώ στο πρώτο Ενικό, επειδή έτσι αρμόζει στην Ελληνική γλώσσα.
Ο σεβασμός δεν κερδίζεται με τους πληθυντικούς αλλά με τις πράξεις, όμως στον Ενικό εξυπακούεται.
Σαν ψηφοφόρος σου στις 2 τελευταίες εκλογές του 2012, (κι αν το ξανακάνω να μου κοπεί το χέρι από την ρίζα) ΕΧΩ Συνέχεια

Τὰ μάθατε φαντάζομαι…
Ὁ Δημήτρης Ῥέλλος εἶναι ἕνας ἀκτιβιστὴς ποὺ ἔχει κάνει διάφορα πράγματα, ἀρκετὰ ἐνδιαφέροντα.
Ἕνα ἀπὸ αὐτὰ εἶναι τὸ λούσιμο τοῦ Μπενοβούβαλου μὲ καφεδάκι.
Δυστυχῶς ὅμως, τὸν καφὲ τὸν ….ἤπιε ἡ ἀπέραντη πλάτη του! Ὄχι τὸ κεφάλι, ὄχι ἡ κοιλάρα, ὄχι τὰ μοῦτρα… Συνέχεια
Δὲν κρατᾶ τὴν καρέκλα γιὰ ἀργότερα…
Ντροπή…
Εἴπαμε, ἀλλά ἔως ποῦ θά φθάσῃ ἡ …καφρίλα σας;
Ἔως GAPάτου πλευρά;
Διότι, ἐὰν θυμᾶσαι, κι αὐτὸς ζητοῦσε νὰ γίνουν ἐκλογὲς στὸ μΠΑτΣΟΚ, ἀλλὰ νὰ τοῦ κρατήσουν τὴν θέσιν…
Τώρα θὰ σὲ περιλάβουν τὰ «ἀνθρωπιστικὰ» ὑπανθρωπάρια καὶ ποιὸς σὲ σώζει ἀπὸ τὶς ὀρέξεις τους καὶ τὶς ὁρμές τους!
Νὰ προσέχῃς Ἀντώνη…
Ὁ ῥατσιστὴς στὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν σήμερα εἶναι εἶδος ὑπὸ διωγμόν!
Καὶ μὴ τολμήσῃς νὰ διώξῃς κάποιον ἀπὸ δαὐτους Ἀντωνάκη…
Συνέχεια