Ἀπὸ τὸν καιρὸ τοῦ Ναπολέοντος.
Τὸν τσιπάρισαν κι αὐτόν, ὅπως θὰ μᾶς τσιπάρουν τώρα ποὺ θὰ ἔλθουν καὶ οἱ κεφαλές τους, ὅλους μας.
Στὸ μεταξύ, γιὰ νὰ μὴν χάνουν χρόνο, ἔχουν στείλῃ ἐδῶ καὶ κάτι αἰῶνες ἀντιπροσωπεία.
Εἶναι οἱ κεφαλὲς τῆς νέας (καὶ παλαιᾶς) τάξεως πραγμάτων.
Ναί, αὐτοὶ ποὺ λύσσαξαν νὰ μᾶς σφραγίσουν, πρὸ κειμένου, σὰν γελάδια ποὺ εἴμαστε, νὰ μὴν χάνουν τὸν λογαριασμό.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: χαμογελᾶμε
Στὴν Κόρινθο δὲν ἔχει τυφλούς. Μόνον μεθυσμένους!
Καλά, αὐτὸ δὲν συμβαίνει μόνον στὴν Κόρινθο.
Σὲ ὅλην τὴν χώρα συμβαίνει.
Ἁπλῶς εἶναι διαφορετικὸ νὰ εἶσαι τυφλός, καὶ ἄρα νὰ τὸ γεύεσαι, καὶ διαφορετικὸ νὰ βλέπῃς τὸν κόσμο καὶ κατ’ ἐπέκτασιν νὰ τὸ ἀγνοῇς.
Ἐὰν ῥωτούσαμε ὅμως τό γιατί; Θά λαμβάναμε ἀπαντήσεις; Ἤ μήπως οἱ κατασκευαστές δέν ἐγνώριζαν πώς αὐτές οἱ χαράξεις, ἐπί τῶν πλακῶν, προορίζονται γιά τούς μή βλέποντες;
Συνέχεια
Ἔχει δίκαιον βουνὸ ὁ Πάγκαλος!!! Πρέπει νὰ τὸν θάψῃ τὸν Ἄκη διὰ παντός!
Μήπως καὶ μπορέσῃ νὰ θάψῃ καὶ τὸ δικό του παρελθόν, ἀλλὰ κυρίως τὴν δική μας μνήμη!!!
Τώρα τὸ παίζει ἀγανακτισμένος… Κάποτε ὅμως; Νὰ τὸν θάψῃ!!! Νὰ τὸν θάψῃ!!! Σὲ πηγάδι κατὰ προτίμησι γιὰ νὰ μὴν ἐπιστρέψῃ ἀργότερα….
Καλέ, μὴν ἐκνευρίζεσθε! Ναί, πρέπει νὰ τὸν θάψῃ γιὰ τὰ καλά!
Συνέχεια
Μὲ τοῦ Δένδια τὰ ῤεζιλίκια γελοῦν καὶ τὰ ῥαδίκια!!!
Χὶ χὶ χί…
Καλά, τὸν ἔχουν πάρει στὸ ψιλὸ οἱ πάντες καὶ τὰ πάντα!
Ἔως καὶ πινακίδα ἔστησαν πρὸς τιμὴν τῆς …γελοιοποιήσεώς του!!!
Εὔγε Δένδια!!! Καὶ σ’ ἀνώτερα βρέ!
Νὰ σὲ δῶ νὰ τρέχῃς, νύκτα εἴπαμε, καὶ νὰ μὴ φθάνῃς… Μὲ τὰ σώβρακα… Ἔτσι;
Συνέχεια
Ντροπή μας!!! Στέλνουμε στὴν χρεωκοπία τὶς γερμανικὲς ἐπιχειρήσεις!!!
Φτοῦ μας!!! Καὶ ξανὰ φτοῦ μας!
Ἦλθαν οἱ ἐργατικότεροι τῶν ΕὐρωπΕων νὰ (μᾶς) δουλέψουν κι ἐμεῖς τοὺς φτύνουμε!
Ἀλλὰ δὲν εἴμαστε οἱ μόνοι!
Ὅλος ὁ Νότος φτύνει τὸν Βορρᾶ!!!
Κι αὐτὰ τὰ παιδιά, τὰ τσαμένα, θὰ μείνουν μὲ τὴν χαρὰ τοῦ …κατακτητοῦ!!!
Βέβαια στὴν χώρα μας ἀκόμη δὲν ἀντιμετωπίζουν πολὺ μεγάλα προβλήματα. Ἀλλὰ οἱ προβλέψεις εἶναι Συνέχεια
Ζητεῖται …νύφη!!!
Μέ ἰδιαίτερα προσόντα;
Ὄχι καλέ…
Στὸ …ὀνοματάκι ἔχουμε κάποιο θέμα!!! Καὶ τὶ θέμα!!!! Ἀνάθεμα!!!
Ἐν τάξει, παίζει καὶ λίγο ἡ καταγωγή… Λίγο ὅμως…
Ὄχι στὸ ἐπάνω καὶ κάτω ἀπὸ τὸ αὐλάκι! Ἀλλὰ στὸ ἐπάνω καὶ κάτω ἀπὸ συμπρωτεύουσες καὶ πρωτεύουσες!!!
Στερεοελλαδίτισσα ἤ Θεσσαλὴ ἤ Ἠπειρώτισσα!!! Γιὰ Μακεδονίτισσα, ἐπάνω ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη, δὲν τὸ Συνέχεια