Ἔλεγχος καὶ διαγραφὴ τοῦ χρέους;

Ἀπαιτεῖται! Πρὶν σᾶς μεταφέρω τὴν ἀνακοίνωσι τῆς ἐπιτροπῆς καὶ τὰ ὅσα θὰ συζητηθοῦν, δηλώνω ὑπὲρ τοῦ ἐλέγχου καὶ τοῦ ἐπαναπροσδιορισμοῦ ὅσων καλούμαστε νὰ πληρώσουμε. Δὲν ἀναφέρομαι σὲ πλήρη ἀποποίησι. Ἀλλὰ σὲ καθαρή, ἔντιμη καὶ ξεκάθαρη καταγραφὴ τῶν ὅσων χρωστᾶ πράγματι ἡ Πατρίδα μας κι ὄχι τῶν ὅσων μᾶς λένε ὅτι χρωστᾶ! 

Αὐτὸ ὅλο ὅμως δὲν μειώνει τὰ ὑπόλοιπα προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε.  Τὰ ὁποῖα εἶναι ὑπαρκτά καὶ καλούμαστε νὰ Συνέχεια

Τὸ χρέος ἐπὶ Μεταξᾶ.

Ἡ παρακάτω ἱστορία εἶναι γνωστή σὲ ἀρκετούς! Τὴν ἀναδημοσιεύω γιὰ ὅσους δὲν τὴν γνωρίζουν καὶ γιὰ ὄσους δὲν ἀντιλαμβάνονται τὴν διαφορετικὴ ὀπτικὴ ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ ἔχῃ μία ἔντιμη ἀπέναντι στὸν λαό της, κυβέρνησις.

Φιλονόη.

Η ιστορία έχει ως εξής : το 1936, η Ελλάδα του Ιωάννη Μεταξά αρνήθηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση του δανείου που είχε συνάψει με τη βελγική τράπεζα “Societe Commerciale de Belgique”. Η κυβέρνηση του Βελγίου προσέφυγε στο Διεθνές Δικαστήριο, που είχε ιδρύσει η Κοινωνία των Εθνών, κατηγορώντας την Συνέχεια

Τὸ ἀπόλυτον ξεπούλημα!

Στὸ city press διαβάζω γιὰ τὴν ἀπόλυτο «ἀξιοποίησι» ξεπουλήματος τῆς δημοσίου περιουσίας! Δὲν πουλάει ἡ Ἑλλάς τὴν γῆ της, λέει ὀ ΓΑΠ! Τὴν ἀξιοιποιεῖ! Παραχωρῶντας  την σὲ ἐποίκους!!!!! (Λεπτομέρειες στὸ Τώρα χαρίζουμε καὶ γῆ στοὺς ΛΑΘΡΟεποίκους!) Ἢ ξεπουλῶντας την!!!

Δείτε στο Βίντεο στο τέλος του άρθρου όλο το ιστορικό για τα ψέματα, σχετικά με την πώληση της δημόσιας περιουσίας..

Μικρές βομβίτσες….

Ὁ «τρομοκράτης», ἀπό τὸ ἱστολόγιο τοῦ Κώστα Χαρδαβέλλα,  ἔχει ῥίξει μερικές βόμβίτσες σήμερα… Μικρές….  Ἴσα γιὰ νὰ ἀρχίσουμε νὰ μπαίνουμε στὸ πνεῦμα αὐτῶν ποὺ γράφει πώς θὰ ἀποκαλύψῃ.

Τὸ θέμα μας ἦταν (γιὰ ὅσους ἔχουν διαβάσει σχετικά) ὁ Ἄλεξ Ῥόντος.  Ἕνα πρόσωπο ποὺ δηλώνει Ἕλλην ἀλλά μᾶλλον δὲν ξέρει κι ὁ ἴδιος τί ἀκριβῶς εἶναι. Ἀλλά μᾶλλον ξεκινάει ἀπό τὴν πολύ ἀρχή:

    • Οι μολότοφ σήμερα έχουν γίνει για ένα πολύ ενδιαφέρον παζλ ανθρώπων και γεγονότων, όπου αποκαλύπτει πολλά. Διαβάστε με Συνέχεια

Δημιουργία ἐπιτροπὴς ἐλέγχου δημοσίου χρέους.

Ἡ προσπάθεια συστάσεως ἐπιτροπῆς ἐλέγχου γιὰ τὸ δημόσιον χρέος, εἶναι μία ὑπόθεσις ποὺ ὀφείλουμε νὰ μᾶς ἀφορᾶ ὅλους. Φωνάζουμε, ἀγανακτοῦμε, ἴσως καὶ νὰ ἀπειλοῦμε, ἀλλά παραμένουμε στὰ τοῦ παρατηρητοῦ. Ἀγνοοῦμε καὶ τὰ μεγέθη τῶν έλλειμμάτων, καὶ τὰ ἀλληλοεμπλεκόμενα συμφέροντα καὶ τὰ πρόσωπα. Ὑποθέτουμε, ἐκτιμοῦμε, συμπεραίνουμε… Στοιχεῖα; Συνέχεια

Νὰ τὸν χαίρεσθε βρέ!

Πάντως αὐτὸ τὸ «ὅ,τι τὰ γνώριζε», ἐμένα πολὺ μὲ προβληματίζει… Πῶς στὰ κομμάτια τὰ ἤξερε; Καὶ ἀπὸ ποῦ;

Ξέρετε κάτι;

Γιὰ νὰ τὰ γνωρίζῃ, καὶ μάλιστα 11 χρονάκια πρίν, ὁ κύριος ἦταν στὰ «κόλπα»… Ἀκόμη καὶ στὸ μεγάλο κόλπο τῆς χρεωκοπίας….

 
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-Eodjw-gg_g]

Συνέχεια