Αὐτὸ τὸ κείμενον μοῦ ἄρεσε πολύ!
Μᾶλλον μὲ διεσκέδασε παραπάνω ἀπὸ πολλὰ ἄλλα τὸν τελευταῖον καιρό.
Διαβάστε κι ἀποφασίστε γιὰ τὸ ἐὰν στέκῃ ἤ ὄχι.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: «χρέος»
Ἂσε μας κύριε Ῥουμπινί μας στόν πόνο μας…..
Νέες δηλώσεις, ἐκτιμήσεις καί συμβουλές ἀπό τόν μάγειρα τῆς οἰκονομίας!!
Πρό μηνῶν μᾶς ἒλεγε:
«Τόσο ἡ Ε.Ε. ὃσο καί τό ΔΝΤ πρέπει νά ἐπανεξετάσουν σέ ἓξι μῆνες ἐὰν ἡ Ἑλλάς ἒχῃ καταφέρει νά ἐπιλύσῃ τά οἰκονομικά της προβλήματα! Μία ἀναδιάρθρωσις τοῦ χρέους θά εἶναι τό σχέδιον Β.»
(Τό σχέδιον Α ποιό ἦταν;)
Σενάρια………
Ἓνα ἂριστα δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος! Τώρα τί μένει; (παραπομπές)
Ποίησις καί παρεμβάσεις!!!!
Πρό ὁλίγου ἒλαβα ἓνα μήνυμα ἀπό φίλη σχετικῶς μέ τούς καλλιτέχνες πού ἐναντιώνονται στό μνημόνιο!
Εἶχα μάθει γιά τούς ἂλλους πού ἒχουν δημιουργήσεις κάποιες ΜΚΟ κατά τῶν Ἑλλήνων…
Ἀλλά δέν βαριέσαι…
Νά ἀσχολούμαστε μέ σοβαρά πράγματα κι ὂχι μέ ……
Στίς 13 Δεκεμβρίου ὁ κύριος Τηλέμαχος Χυτήρης ἐπαρουσίασε τήν ποιητική του συλλογή “τί μένει ἀπό τό ῥόδο”. (Δέν τήν γνωρίζω τήν ποιητική δουλειά τοῦ ὑφυπουργοῦ, ἀλλά γιά νά παρουσιάζεται στό Μουσεῖον Μπενάκη, θά εἶναι φαντάζομαι τοῦ αὐτοῦ ἐπιπέδου μέ τό Μουσεῖον!!)
Κάποιοι καλλιτέχνες ἐπέλεξαν νά δράσουν καί νά ἀντισταθοῦν στό μνημόνιο κάνοντας μίαν ….εὐγενή “παρέμβασι” ὃταν τελείωσε ἡ παρουσίασις!
Νά πῶ συγχαρητήρια;
Νά πῶ εὖγε;
Εἶναι τά δάνεια ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου;
Ὁ άγαπητός διαδικτυακὸς φίλος Ἀντώνης Ἀνδρουλιδάκης μοῦ ἒστειλε πρό ὁλίγου τίς σκέψεις του ἀναφορικῶς μέ τά δάνεια τῶν “δημοσίων” ταμείων μας, τούς “διαχειριστές” τους καί τά ὃσα ἀναμένουμε λίαν συντόμως.
Θά ἒλεγα ὃτι μέ πρόλαβε!
Ἢθελα νά γράψω γιά τήν σχέσι πού ἒχουν κάποια γεγονότα πού ζοῦμε σήμερα μέ κάποια ἂλλα, πρό 190 ἐτῶν, πού παρέδωσαν τήν πατρίδα μας στά χέρια ἀετονύχιδων καί κομπιναδόρων.
Θά θυμηθῶ μόνον ἓνα περιστατικό καί θά ἀφήσω τόν Ἀντώνη νά τά πῇ καλλίτερα καί ἀναλυτικότερα.
Πολλοί ἀγωνιστές, μετά τήν ἂφιξι τῶν δανείων στά χέρια τῶν τότε κυβερνώντων, ἒγιναν ὑποχείρια τους καί αἰχμή ἑνός δόρατος πού ὁδήγησε στίς γνωστές ἐμφύλιες διαμᾶχες! Μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Παπαφλέσσας. Στήν μνήμη μας παραμένει ὡς ἣρως γιατί πέρασε μέσα ἀπό τήν κάθαρσι μέ τήν θυσία του στό Μανιάκι. Ἀλλά τό χρῆμα κι ὁ παράς ἦταν κακός σύμβουλος καί φίλος του….


