Ἡ Ἑλλὰς ὡς σύγχρονος Ἰφιγένεια…

Στην θυσία της Ελλάδας ως σύγχρονης Ιφιγένειας αποβλέπουν Ευρωπαίοι και άλλοι διεθνείς οικονομικοί παράγοντες για να μην κλονιστεί το διεθνές τραπεζικό σύστημα που αποκαλύπτεται ως το κύριο διακύβευμα της κρίσης.

Η αδυναμία των μεγαλοτραπεζιτών να αντικαταστήσουν έγκαιρα το μέχρι σήμερα λογιστικό χρήμα που διακινούσαν, με πραγματικό χρήμα, οδηγεί σε «ανθρωποθυσίες», προκειμένου να κερδίσουν χρόνο και να αντλήσουν τα απαραίτητα κεφάλαια. Η γύμνια του συστήματος Συνέχεια

Ἠλίθιοι ἢ τουρκόσποροι;

Τὸ ζήτημα τῆς τουρκικῆς σημαίας στὸ φεστιβὰλ Ναυπλίου, ἦταν κάτι ποὺ μᾶς ἀπῃσχόλησε πάρα πολύ. Μᾶς ἐνοχλεῖ ὡς λαό ἡ ἀνύψωσις ἑνὸς συμβόλου ποὺ θυμίζει ἐποχὲς σκλαβιᾶς, σὲ ἕνα σύμβολο τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὅπως εἶναι τὸ Παλαμήδι. 

Συνέχεια

Πᾶμε γιὰ νέο Σύνταγμα;

“H  ἀνάρτησις ποὺ ἀκολουθεῖ προέρχεται ἀπὸ τὸ HellenicRevenge. Δὲν ξέρω ἐὰν ὁ ΓΑΠ καὶ τὰ τσιράκια του ἔχουν χρόνο γιὰ νὰ πράξουν τέτοια ἔργα.  Δῆλα δή νὰ περάσουν μὲ κόλπα, κολπάκια καὶ ἀναθεωρήσεις στὴν ἀλλαγή τοῦ Συντάγματος. Ἀλλὰ καλοῦ κακοῦ ἂς λάβουμε ὑπ’  ὄψιν μας τὸ παρακάτω σενάριο. 

Σίγουρα θὰ κάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ ἀνακόψουν τὸ κύμα ποὺ τοὺς ἔρχεται. Σίγουρα θὰ πασχίσουν νὰ ἀλλοιώσουν τὰ πάντα. Ἀλλὰ ἐκ νέου ἀναρωτιέμαι ἐὰν ἔχουν τὸν ἀπαιτούμενον χρόνο. Ἡ πλατεία δονεῖται. Καὶ δονεῖται ἄσχημα γιὰ Συνέχεια

Εἶναι συνταγματικὴ ἡ συνταγματικὴ ἀναθεώρησις;

Εἰλικρινῶς δὲν ἤξερα τὶς λεπτομέρειες ποὺ διάβασα (καὶ θὰ σᾶς παρουσιάω εὐθύς ἀμέσως) σήμερα. Βάσει τοῦ ἄρθρου 110 (παράγραφος  6) τοῦ ὑπάρχοντος Συντάγματος, δὲν εἶναι συνταγματικὴ μία συνταγματικὴ ἀναθεώρησις. Ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριά, σὲ τί εἶναι συνταγματικὴ ἡ ὑπάρχουσα κυβέρνησις γιὰ νὰ παραμείνῃ ἐντὸς νομικῶν πλαισίων καὶ νὰ γίνῃ σεβαστή; (Ξέρω, ξέρω… Σὲ τίποτα..) Καὶ κατ’ ἐπέκτασιν νὰ σεβαστῇ τὰ ὅρια καὶ τὶς διατάξεις τοῦ ὑπάρχοντος Συντάγματος; 

Ἔχουμε λοιπὸν δύο σενάρια. 

Συνέχεια

Ἐὰν αὔριο ἐξηφανιζετο τὸ χρέος;

Ὅλα θὰ ἦσαν καλά; Ἐὰν αὔριο μὲ κάποιο μαγικό ῥαβδάκι παύαμε νὰ χρωστοῦμε, ὅλοι θὰ πήγαιναν στὰ σπίτια τους; Τέλος οἱ διαμαρτυρίες; Τέλος οἱ «ἀγανακτήσεις»; 

Ἐὰν αὔριο τὸ πρωΐ ἔβγαινε σύσσωμη ἡ Ε.Ε., τὸ ΔΝΤ, οἱ ΗΠΑ οἱ ξεῖπα καὶ τὸ κακὸ συναπάντημα καὶ ἀνελάμβαναν ὅλα μας τὰ χρέη, πρὸ κειμένου νὰ μὴν τοὺς πάρῃ «ξώφαλτσα» ἡ δική μας κατάρρευσις, θὰ ἐπιστρέφαμε ὅλοι στὰ σπίτια μας; Δὲν θὰ ἔτρεχε Συνέχεια

Ἡ ἄνω κάτω πλατεία.

Τὸ παρακάτω ἄρθρο τοῦ καθηγητοῦ Κωνσταντίνου Ῥωμανοῦ δημοσιεύθηκε στὸΠαρόν τῆς 12ης Ἰουνίου. Στὰ περισσότερα θὰ συμφωνήσω ἀπολύτως. Μία μικρὴ ἔνστασις μόνον. 

Πράγματι ὑπάρχει ὁ κόσμος τῆς ἐπάνω καὶ ὁ κόσμος της κάτω πλατείας. Πράγματι στὸ κάτω τμῆμα τῆς πλατείας γίνεται τῆς «κακομοίρας» ἀπὸ προπαγάνδα καὶ ἀνθελληνικά συνθήματα. Πράγματι οἱ τοῦ ἐπάνω τμήματος τῆς πλατείας ἔχουν μίαν πιὸ Ἑλληνική συνείδησι. Ἀλλὰ…..

Αὐτὸ ποὺ θὰ μπορούσαμε νὰ δοῦμε, ὡς «μεταφορικὴ εἰκόνα», εἶναι ἡ διαβάθμισις. Δῆλα δή, ὅταν κάποιος φθάνει στὴν πλατεία μὲ τὸν ἠλεκτρικό Συνέχεια