Ἐτοῦτοι μᾶς καταργοῦν πλήρως! Ἐπισήμως πλέον!

Σήμερα διαβάζω στὸ defencenet μία σκληρή κριτική γιὰ τὰ κυβερνητικὰ ἔργα, τὴν ὁποίαν, κρίνοντας ἀπὸ παρελθόντα ἄρθρα τους, ἀντιλαμβάνομαι ὡς ἰδιαιτέρως ὀργισμένη. Ἐχθὲς διάβαζα ἄλλα ἀλλοῦ καὶ πρὸ χθὲς ἐπίσης.

Δύο συμπεράσματα τριγυρίζουν στὸ μυαλό μου. Ἢ οἱ τύποι τῆς κυβερνήσεως εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ τελείωνουν πολὺ γρήγορα μὲ ἐμᾶς ἢ εἶναι ἔτσι «τοποθετημένοι» πρὸ κειμένου νὰ σηκωθοῦμε ἅπαντες καὶ νὰ τοὺς πάρουμε μὲ τὶς πέτρες ἢ νὰ τοὺς στολίσουν (οἱ θερμοκέφαλοι καὶ οἱ ἀπελπισμένοι) σὲ …κρεμᾶλες. 

Ἐὰν ὅμως παίζῃ τὸ δεύτερο σενάριο, ποιοί θὰ μποροῦσαν νὰ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἔχουν προνόμια «σχεδιασμοῦ» καὶ  ἐνορχηστρώσεως;

Συνέχεια

Ὅταν ἡ ἴδια μας ἡ κυβέρνησις παραδίδει ἐθνική κυριαρχία,

Πῶς ἀποκαλεῖται; Κυβέρνησις προδοτῶν; Κυβέρνησις δοσιλόγων; Κυβέρνησις καταπατητῶν; Εἰλικρινῶς δὲν ξέρω μὲ ποιὰ χαρακτηριστικὰ θὰ μποροῦσα νὰ τοὺς κοσμήσω. 

Τὸ δικό τους μΠΑτΣΟΚικό παιδί, ἡ Σιμπέλ Μουσταφάογλου, ὡς ἐκπρόσωπος τύπου τοῦ μεγάλου βεζύρου, θέτει θρασύτατα θέμα ἐθνικῆς κυριαρχίας. Τὸ θέτει ἐμέσως, ἀλλὰ τὸ θέτει. Ἡ ἄρνησίς της νὰ ἀναγνωρίσῃ τὴν γενοκτονία τῶν Ποντίων καὶ ἡ ἀξίωσίς της νὰ καταργηθῇ ὡς ἐκδήλωσις μνήμης, εἶναι θρασυτάτη καὶ ἐπεκτείνεται συνειρμικῶς σὲ θέματα ἐθνικῆς κυριαρχίας. 

Συνέχεια

Μήπως νὰ τραβήξουμε μίαν πιστολιά;

Ἔχουμε «φίλους» τζιμάνια παιδιά πάντως!!!  Ὅταν λὲν κάτι τό κάνουν! Καὶ τώρα θέλουν νὰ μᾶς τελειώσουν! Ἐὰν δὲν μᾶς τελειώσουν δὲν σταματοῦν μὲ τὶς λυκοφιλίες τους.
Μᾶς θέλουν ΤΕΖΑ!!! Ὅμως ἐν ΤΕΛΩΣ ΤΕΖΑ!!!

Μήπως νὰ πιάσουμε κι ἐμεῖς τὰ κουμπούρια; Μήπως νὰ ἀρχίσουμε κι ἐμεῖς νὰ βαρᾶμε στὸ «ψαχνό»; Μήπως νὰ ἀφήσουμε κατὰ μέρος τὶς ὐπομονὲς καὶ τοὺς καθωσπρεπεισμούς καὶ νὰ σηκώσουμε τὸ μπαϊράκι;

Ἄν τε, γιατί πολλὰ μᾶς τὰ ἔκαναν.

Συνέχεια

Μία χρήσιμη φανταστικὴ ἱστορία;

Λέτε; Δὲν ξέρω ἐὰν εἶναι χρήσιμη καὶ δὲν κάνω διαφήμισι!! Τὸ ξεκαθαρίζω. Ὅμως ὁ δημοσιογρᾶφος (ὡς δημοσιογρᾶφος) ὅλο καὶ κάτι παραπάνω θὰ ξέρῃ. Ἀναρωτιέμαι γιὰ τὸ φανταστικὸν τῆς ὑποθέσεως… Πολὺ φοβᾶμαι πὼς διόλου φανταστικὸν δὲν εἶναι… Δυστυχῶς…

Φιλονόη.

Υ.Γ. Δὲν ἔχω διαβάσει τὸ βιβλίο. (Καὶ μᾶλλον δὲν προβλέπεται ἀπὸ πλευρᾶς χρόνου κάτι τέτοιο!) Ἀλλὰ ἡ παρακάτω περιγραφὴ κάπου μὲ πάει. Λέτε νὰ ἔχω μεγάλη φαντασία;

Μια χρήσιμη φανταστική ιστορία

Μια φορά και έναν καιρό, τα χρόνια του Ψυχρού Πολέμου, υπήρχε ένας Έλληνας πράκτορας της Στάζι. Έξυπνος άνθρωπος και διορατικός. Η αποστολή Συνέχεια

Μία ἀκόμη ἐπίθεσις ἢ μία προσπάθεια φιμώσεως;

Ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες τὸ ἱστολόγιον Hellenic Revenge δέχεται μία νομικὴ ἐπίθεσι. Εἶμαι τῆς ἀρχῆς νὰ καταγράφουμε ἀλήθειες καὶ μόνον. Στὸ συγκεκριμένο ἱστολόγιο ἔχω εὕρει πάρα πολλὲς ἀποκαλύψεις. Ἴσως σὲ προσωπικὸ ἐπίπεδο κάποιες φορὲς νὰ μὴ συμφωνῶ μὲ τὴν ἐκφορὰ τοῦ λόγου τους, ἀλλὰ σὲ καμμία τῶν περιπτώσεων δὲν ἔχω νὰ τοὺς προσάψω κάτι ἀνήθικον ἢ ἄδικο. 

Κι ὅμως, σήμερα τὸ ἱστολόγιον δέχεται ἐπίθεσι νομικὴ ἀπὸ τὴν θυγατέρα Φράγκου Φραγκούλη, διότι δῆθεν ἀπειλεῖται ἡ ζωή της. Ἐγὼ ἢξερα πὼς ὅταν κάποιος θέλῃ νὰ ἀπειλήσῃ κάποιον σοβαρά, καὶ νὰ δράσῃ ἐναντίον του, δὲν θὰ τὸ δημοσιεύσῃ σὲ μίαν ἱστοσελίδα. Ἐκτὸς ἐὰν εἶναι ἠλίθιος. Κι ἐδῶ δὲν ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ ἠλιθίους διαχειριστές. Ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ πατριῶτες διαχειριστὲς ποὺ γράφουν καὶ στιγματίζουν τὶς ἀλήθειες. Οἱ ὁποῖες, ὅταν «θίγουν» καπηλευτές, πρέπει νὰ παύουν ὡς ἐνέργειες. Ἐνοχλεῖ τὸ Συνέχεια

ΑΟΖ γιόκ!

Ὁ Δρούτσας τὸ εἶπε πρὸ ἡμερῶν. Μὴν τοῦ κολλᾶμε γιὰ ΑΟΖ διότι δὲν θὰ ἀσχοληθῇ μαζύ της. Εἶναι μικροτέρα τῶν βλέψεών του. Ἔχει σημαντικότερα. Ὁ φόν Δημητράκης λοιπόν, γιὰ νὰ μὴν καταπιαστοῦμε μὲ ΑΟΖ καὶ ζορίσουμε τὸν φίλο του τὸν Ἀχμέτ, μᾶς τὸ ξέκοψε. Δὲν κάνει! (Ὁ φόν Δημητράκης τὰ λέει αὐτά. Οἱ Ἕλληνες τί λένε;)

Συνέχεια