Οὔτε λέξις γιὰ τὴν «ταμπακέρα» ἀπό τὴν σπίθα;

Ὅσο κυλᾶ ὁ καιρός, τόσο βεβαιώνομαι γιὰ τὸ γελοῖον τῆς ὐποθέσεως… 

Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων οἱ Ἕλληνες πολῖτες ἦσαν ἀνώριμοι γιὰ ἀμεσοδημοκρατία, κατὰ τὸν Μίκη καὶ τὴν παρέα του. Στὸ κείμενον μὲ τίτλο στρατιωτικὸς νόμος στὶς σπίθες, παρουσιάζω ὅλο τὸ παρασκήνιο μὲ τὶς διάφορες σπίθες ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα ποὺ ἐζήτησαν ἀμεσοδημοκρατία. Καὶ φυσικὰ ἀναφέρεται ὅλο τὸ ἄρθρον, ποὺ ὑποστηρίζει ὁ Μίκης, καὶ καταργεῖ τὴν ἀμεσοδημοκρατία πρὸς ὥρας, λόγῳ «ἀνωριμότητος» τῶν πολιτῶν. (Διαβᾶστε το, ἔχει γοῦστο….)

Συνέχεια

Προσπαθοῦν νὰ καταστρέψουν καὶ τὴν τελευταία βιομηχανία μας;

Τὸν τουρισμό; Διότι κατέστρεψαν ὅλην τὴν βιομηχανικὴ ὑποδομὴ ἐν Ἑλλάδι. Συνειδητά! Δεκαετίες τώρα ἀποδομοῦν καὶ καταστρέφουν. Τώρα; Θὰ τοὺς τὸ ἐπιτρέψουμε; Ξέρετε γιὰ πόσες χιλιάδες ἐργαζομένους συζητᾶμε; Ξέρετε πόσες οἰκογένειες θὰ μείνουν ἄνευ εἰσοδήματος; Μήπως πρέπει νά γίνῃ κάτι ΤΩΡΑ; 

Ἀπό Κόρκο τό παρακάτω γιὰ Ῥόδο, Χανιὰ  καὶ Σαντορίνη:

Οι λαθρομετανάστες θα καταστρέψουν και τον τουρισμό

Οἱ «ἀγανακτισμένοι» καὶ οἱ προβληματισμένοι.

Τό θέμα εἶναι ἐὰν κρύβεται κάτι καί τί… 

Δὲν μᾶς ξεγέλασαν οἱ «ἐξεγέρσεις» τῶν ἀραβικῶν χωρῶν, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο τοῦ ὅ,τι εἴμεθα παρατηρητὲς καὶ τὸ βλέμμα μας εἶναι κάπως καθαρότερο… 

Ἐδῶ ὅμως μᾶς πονοῦν ὅλους τὰ γεγονότα… Τοὐλάχιστον ὅσους θεωροῦν Πατρίδα τους τόν τόπο… Δὲν γίνεται ἡ Ἀλ Σάχλα Συνέχεια

Πολλὲς «συμπτώσεις» μὲ τοὺς «ἀγανακτισμένους»!

Αὐτὸ δὲν σχολιάζεται!!!  Παρατίθεται ὡς ἔχει, διότι θὰ μὲ ποῦν κάποιοι πάρα πολὺ κακιά…. 

Ἀπό Ἀντιπαρακμή τό παρακάτω:

Μερικές “παράξενες” συμπτώσεις .. Bloggers που εμφανίστηκαν από το πουθενά ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ σχολιάζουν σε πατριωτικά Ιστολόγια ΥΠΕΡ των “αγανακτισμένων”

Η ιστορία ξεκίνησε από το “θαλαμοφύλακα” που έστελνε email με εκκλήσεις (όπως είχε κάνει κ πριν καιρό) για να κατέβουμε όλοι στο Σύνταγμα και να μείνουμε εκεί χωρίς να φεύγουμε.Η ανταπόκριση, σχεδόν ΜΗΔΑΜΙΝΗ (λίγες δεκάδες άτομα που σχεδόν εξαφανίστηκαν την επόμενη ημέρα).Όμως, οι “300 ΕΛΛΗΝΕΣ” αντικαταστάθηκαν από τους “ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ” (παραδόξως εξαφανίστηκε το “Έλληνες”) και η συγκέντρωση των “300 Ελλήνων” στις 10 πμ την Κυριακή 22/5 στο Σύνταγμα αντικαταστήθηκε από την συγκέντρωση των “ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ” της Τετάρτης 25/5. Συνέχεια

Κάνετε φασαρία μήπως καὶ ξυπνήσουν οἱ Ἕλληνες!

Νὰ κάνετε μεγάλη φασαρία… Πάρα πολύ μεγάλη φασαρία.. Μήπως ξυπνήσουν ἐπί τέλους οἱ Ἕλληνες… Διότι μὲ ὅσα συμβαίνουν, μᾶλλον οἱ νυκτερινοὶ ψεκασμοὶ τὴν ἔχουν κάνει καλὰ τὴν δουλειά τους…. Καὶ κοιμόμαααααστεεεεεεεεε!!! Βαθύτατα!!!

Ἀπό Hellas Orthodoxyτὸ παρακάτω:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΑΝ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ “ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”-ΥΠΟΠΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΛΕΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΩΝ ΜΜΕ,ΠΟΥ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ “ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ” ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!

Ομολογούμε πως είναι πολύ πιασάρικο:

Ὁ Κουρῆς, ὁ Ἀνδρέας καὶ τό κανάλι Κόντρα….

Σχέσεις ἀπίστευτες!!! Δηλώνω πὼς τὰ περισσότερα δὲν τά ἤξερα. Ἕνα πρόσωπο «αἴνιγμα», χωμένο σὲ πάρα πολλά πολιτικὰ παιχνίδια, σὲ ἀκόμη περισσότερα δοῦναι καὶ λαβεῖν, ποὺ ὅμως φροντίζει σήμερα συστηματικὰ γιὰ τὴν «ἐνημέρωσί» μας καὶ τὴν …ἀφύπνισί μας!!! 

Διαβᾶστε ὁπωσδήποτε τὸ παρακάτω ἄρθρο! Εἶναι ἀποκαλυπτικότατον! Καὶ τό κυριότερον….  Εἶναι μία καταγγελία πρὸς ὅλους ὅσους μεθοδεύουν μὲ κάθε τρόπο τὴν «ἐπανάστασί» μας καὶ τὴν «ἀγανάκτησί» μας…  Ὄχι γιατὶ δὲν ἔχουμε ἀγανάκτησι ἢ γιατί δὲν μποροῦμε νὰ κάνουμε Συνέχεια