Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Βερέμη.

Ἡ  ὁποία ὄμως δὲν γνωρίζω ἐὰν θὰ τύχῃ ἀπαντήσεως…. Τόσα τοῦ ἔχουμε γράψει… Ἀλλὰ αὐτὸς ἔχει λόγο μόνον γιὰ ἀδαεῖς καὶ ΕΛΙΑΜΕΠικούς….

Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιον UDemand, μοῦ ἔστειλε φίλος τὴν παρακάτω ἀνάρτησι. Ἀναρωτιέμαι φυσικά ἐὰν ὁ Βερέμης θὰ ἀπαντήσῃ… Φαντάζομαι πὼς δὲν ἀντέχει νὰ ἀπαντᾶ  σὲ …ἐθνικιστὲς καὶ ἰδίως Ἕλληνες… Τὸν ἐνοχλοῦν καὶ τὸν ἀνατριχιάζουν! Ἀφῆστε ποὺ τοὺς δίδει λόγο καὶ ὑπόστασι… Καὶ κατ’  ἐπέκτασιν αὐτοακυρώνεται..

Συνέχεια

Ἄντε καί καλό ξημέρωμα

Ὄντως. Μέ αὐτούς ἐδῶ – τούς πολιτικούς ντέ, πού “ψηφίζουμε τά τελευταῖα 37 χρόνια, βοηθούντων καί τῶν ἐθνομηδενιστῶν  – δέν πρόκειται νά ἀνοίξη μύτη. Μπορεῖ ἡ Ἑλλάς νά σβήση ἀπό τόν χάρτη ἀλλά νά εἴσαστε βέβαιοι ὅτι μποροῦμε νά κοιμόμαστε ἥσυχοι. Τό λέει καί ὁ L.A. (δέν ξέρω ποιός εἶναι, ἀλλά μοῦ ἄρεσε τό κείμενο του καί σᾶς τό παραθέτω): Συνέχεια

Τό σύνδρομο τοῦ θεατοῦ

Τό σύνδρομο τοῦ θεατοῦΕύχαριστῶ τόν φίλο Πᾶνο πού μοῦ τό ἔστειλε. Εἶναι τό γνωστό κείμενο πού κυκλοφορεῖ στό διαδίκτυο. Μιά ἄλλη προσέγγισι!

Ὅταν τό 1937 ὁ γερμανός πάστορας Μάρτιν Νίμελερ, ἔγραφε ἕνα ποίημα, πού περιέγραφε τίς συνέπειες τῆς ἀπάθειάς του γιά τά ὅσα διεδραματίζοντο στήν ναζιστική Γερμανία, ἀμφιβάλλω ἄν καταλάβαινε ὅτι στήν οὐσία περιέγραφε “τό σύνδρομο τοῦ θεατῆ” καί τήν διαχρονικά γενικευμένη ἀπόδοσί του σέ ὅλες τίς μορφές τοῦ κοινωνικοῦ καί πολιτικοῦ βίου.Περιέγραφε βιωματικά ὁ Μάρτιν Νίμελερ:  Συνέχεια

Ἕνας Βούλγαρος στὴν Μακεδονία.

Θὰ συμπληρώσω ἴσως στὸν τίτλο τὸ «Ἕνας Ἕλληνας στὴν Μακεδονία»… Δίχως πρόσφατες ἐπίσημες μαρτυρίες, διότι ἡ κάθε διαφορετικὴ φωνὴ πνίγεται κι ἐξαφανίζεται. Σὲ ὅλην τὴν γεωγραφικὴ ἔκτασι Μακεδονία, ὅποιος δηλώσῃ ἀκόμη καὶ σήμερα Ἕλλην, χάνεται… Εἴπαμε, λιγοστὲς δειλὲς φωνές… Κάπου κάπου..  Ἕνα Ἑλληνικό κρατίδιο δίχως σθένος καὶ στήριξι σὲ Ἕλληνες ποὺ κατοικοῦν ἐκτὸς συνόρων.. Εἶτε αὐτοὶ διαβιοῦν στὴν σημερινὴ Ἀλβανία, εἶτε στὴν σημερινὴ Βουλγαρία, εἶτε στὰ Σκόπια… Σὰν νὰ προσπαθῇ κάθε κύτταρο αὐτοῦ τοῦ ἀθλίου κι ἀνθελληνικοῦ Συνέχεια

Θὰ τὰ εὕρουν οἱ συμμαθητές;

Ἡ εἴδησις ἀπὸ τό ΛΗΜΕΡΙ. Δὲν γνωρίζω τήν ἀλήθεια της διότι δὲν παρακολουθῶ ποτέ τηλεόρασι.

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ Συστάθηκε κοινή επιτροπή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το μνημόνιο;;;

Eίδηση σοκ πριν από λίγο στο δελτίο ειδήσεων του Kontra channel στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ, όπου ούτε λιγο ούτε πολύ ενημερωθήκαμε ότι έχει ήδη συσταθεί επιτροπή στελεχών από το ΠΑΣΟΚ και από την Ν.Δ για να βρουν τα κοινά σημεία των δύο κομμάτων ώστε να περάσει το μνημόνιο ΙΙ….
Συνέχεια

Εἴμαστε ὅλοι καμαριέρες

Σχεδόν ἕτοιμα καί τά νέα μέτρα. Ἔτυχαν τῆς συνεναίσεως; Προφανῶς. Μή βλέπετε τίς ἀντιδραστικές κορῶνες. ὅλα στημένα εἶναι. Δέν θά ἀφήσουν τό σύστημα νά καταρρεύση. Δέν τούς συμφέρει. Δέν ἔχουν τέτοιες ἐντολές.

Εἴπαμε οἱ Τροϊκανοί ἤθελαν νά δοῦν “αἷμα”. Αὐτή τή φορά θά τά καταφέρουν μέ τήν βοήθεια καί τῶν συναινεσάντων. Ὅποιο νομοσχέδιο ὑποβάλλει τό Πασόκ, τίς περισσότερες φορές τό ψηφίζει καί ἡ ΝΔούλα. Ἄλλο τί λέει ὁ ἕτερος ὀλίγιστος. Ἀκόμα καί τό μνημόνιο ὑποστηρίζει μέ τόν τρόπο του ὅπως ἔχουμε καταλάβει ὅλοι. Πολιτικοί εἶναι αὐτοί. Ἀπό τά γεννοφάσκια τους. Τήν ἔχουν σπουδάσει τήν ἐξαπάτησι τοῦ λαοῦ. Αὐτή εἶναι ἡ δουλειά τους. Τό ζητούμενο εἶναι ἐμεῖς τί κάνουμε; Εἴμαστε ἕτοιμοι νά ἀντιδράσουμε καί πῶς; Ἀπό τόν καναπέ ἤ διά τῆς ἀποχῆς ὅταν καί ἄν ἔρθη ἡ ὥρα; Εἶναι ἡ ἀδιαφορία ἡ σωστή μορφή ἀντιδράσεως; Ὄχι. Ἀδιαφοροῦν ὅσοι δέν ἔχουν τίποτα νά προσφέρουν. ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. Ἄς πάρουμε τήν ζωή μας καί τό μέλλον τοῦ τόπου μας, στά χέρια μας. ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, χρειάζεται!  Συνέχεια