Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις…
Οι Έλληνες δεν έχουμε πρόβλημα με τους μουσουλμάνους. Η θρησκεία τους δεν μας ενοχλεί, αρκεί να λατρεύεται στον τόπο τους ή εκεί που δεν καταπατούνται τα δικαιώματα των Ελλήνων.
Το ζητούμενο είναι ο εποικισμός της Ελλάδος από εντεταλμένους ισλαμιστές, που εντέλλονται να εφαρμόσουν την δική τους πίστη με τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις στην χώρα μας και η αντικατάσταση του Ελληνικού πληθυσμού από αλλοδαπούς!
Αν υπήρχαν νόμιμοι μετανάστες θα Συνέχεια



Χὶ χὶ χί…

Για όσους συγκινούνται με τέτοιες γελοιότητες … πολύ απλά ο κλασικός τρόπος για να πείσεις αυτόν που θέλεις για να του ασκήσεις προπαγάνδα αγγίζεις το συναίσθημά του για αυτό και έβαλαν οι “ανθρωπιστές ” το παιδάκι παρακάτω … πολύ εύκολα μπορούμε να αντικρούσουμε τα επιχειρήματα του παρακάτω βίντεο … Αν δώσεις ιθαγένεια σε όλους τους λαθρομετανάστες και μετανάστες αυτό που θα συμβεί είναι να έχουν 3.000.000 αλλοδαποί πολιτικά δικαιώματα που σημαίνει ότι θα μπορέσουν να κάνουν και στο μέλλον δικό τους κόμμα … νομίζουμε πως αυτό φτάνει για όποιον έχει μυαλό … Καλούμε κάθε νοήμων Έλληνα που έχει λογαριασμό στου youtube να βάλει αρνητική ψήφο άμεσα στο παρακάτω βίντεο …