Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἀσυδοσίες
Πόσους λάκκους ἔχει ἡ φάβα;
Ἔεε;
Πόσους ντέ;
Ἕναν; Σιγά… Θὰ πονέσουμε…
Ἡ συγκεκριμένη φάβα ἔχει τοὐλάχιστον ὀκτὼ λάκκους!
Συνέχεια
Ποιά συμφωνία ἀπαγορεύει τήν διδαχή τῶν πομακικῶν;
Ἔεεε;;;;;
Διότι στὴν συνθήκη τῆς Λωζάννης ἀναφέρεται ῥητῶς πὼς θὰ διδάσκεται ἡ μητρικὴ γλῶσσα τῶν μουσουλμανοπαίδων.
Ἄλλαξε κάτι σέ αὐτήν τήν συνθήκη καί δέν μᾶς ἔχουν ἐνημερώσει; (Πῶς τό ξανά-ἔπαθαν;)
Ἤ μήπως ἔχει ὑπογραφεῖ κάποια ἄλλη συνθήκη, πού ἀκυρώνει τήν συνθήκη τῆς Λωζάννης, καί ἐπιβάλλει νέους ὅρους;
Συνέχεια
Ἐπιτέλους! Σήμερα οἱ ἔνοχοι γιὰ τὸ μνημόνιο εἶναι οἱ Ἐλεύθεροι Ἐπαγγελματίες!
Σήμερα είναι Πέμπτη και για το μνημόνιο φταίνε οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες !
Επειδή έχω μνήμη χρυσόψαρου κι εθισμό στο Κουτόχορτο.
Ξέχασα ότι…
Την Τετάρτη έφταιγαν οι Δημόσιοι Υπαλληλοι,
Την Τρίτη οι Συμβασιούχοι,
Την Δευτέρα οι Οδηγοί Φορτηγών,
Την Κυριακή οι Οδηγοί Ταξί,
Το Σάββατο οι Ναυτικοί,
Την Παρασκευή οι ΑΜΕΑ.
και φυσικά και φταίει ο Περιπτεράς, που κακώς βέβαια, δεν κόβει απόδειξη 1,50€ για τα πατατάκια.
Αλλά στα Μπετατζιδοκάναλα (video στο τέλος) Εμαθα ότι
Δεν φταίνε οι Τράπεζες που πήραν
+ 163.000.000.000€ (2009-2012)
+ 40.000.000.000€ (2012)
= 203.000.000.000 €
Δεν πταίει η Siemens που της δώρισαν
2.000.000.000.000 €
(aka όσα ψάχνουν να κόψουν απο τις συντάξεις !)
Δεν πταίει η Hochtief που Συνέχεια
Ντροπή μας!!!!!!!!! (β)
Ὅταν ἀγνοῦμε τὴν ὀμορφιά…
Ὅταν περιφρονοῦμε τὸ κάλλος…
Ὅταν συμπεριφερόμεθα στὴν ἱστορία μας σὰν νὰ εἶναι πόρνη….
Τότε τὸ μόνον ποὺ μᾶς ἀξίζει εἶναι ὁ ἀφανισμός μας!!!!
Συνέχεια
Ἄχ Προβόπουλε! Σὲ εἶχα γιὰ παράδειγμα!!!

Ὁ Προβόπουλος μειώνει κατὰ 30% ἐπὶ πλέον τὸν μισθό του!
Κι ἐγὼ πάω νὰ σκάσω!
Ἔχασα τὸ παράδειγμα πρὸς μίμησιν ποὺ εἶχα!
Τί θά κάνω τώρα;

