Καλημέρα ή Καλησπέρα κύριε Μιχαλολιάκο.
Θα απευθυνθώ στο πρώτο Ενικό, επειδή έτσι αρμόζει στην Ελληνική γλώσσα.
Ο σεβασμός δεν κερδίζεται με τους πληθυντικούς αλλά με τις πράξεις, όμως στον Ενικό εξυπακούεται.
Σαν ψηφοφόρος σου στις 2 τελευταίες εκλογές του 2012, (κι αν το ξανακάνω να μου κοπεί το χέρι από την ρίζα) ΕΧΩ Συνέχεια



Καὶ τὶ ὀνόματα! 