Ἐνᾦ αὐτοὶ διαλύονται, ἐμεῖς βιαζόμεθα νὰ τοὺς παραδοθοῦμε!!!!!!

Ἄσκημα τὰ μαντάτα ἀπὸ τὴν Γενεύη, ὅπου ἐπιχειροῦν νὰ «λύσουν» τὸ Κυπριακό, ἀλλὰ χωρὶς νὰ ἐρωτηθοῦν καὶ οἱ Ἑλληνοκύπριοι.
Ἤδη τέσσερα ἀπὸ τὰ πέντε κυπριακὰ κόμματα ἀπεχώρησαν, καταγγέλλοντας τὸν πρόεδρο Ἀναστασιάδη, πὼς «νομιμοποιήσε τὸ ψευδοκράτος» καὶ ὅτι καταλύει τὴν Κυπριακὴ Δημοκρατία. Συνέχεια
Θυμάμαι (πρέπει νὰ ἦταν περὶ τὸ τέλος τοῦ 2010 ἢ ἀρχὲς τοῦ 2011), τὶς γεμάτες λυρισμὸ ἀναρτήσεις ποὺ ἐγράφοντο ἐδῶ μέσα, ἀπὸ ἐκπροσώπους τοῦ χώρου, πού, λίγο ἀργότερα ἄρχισε νὰ αὐτό-ἀποκαλεῖται «φιλο-εὐρωπαϊκὸ τόξο», γιὰ τὴν ἀνάγκη νὰ πληρώνουμε μὲ συνέπεια τοὺς φόρους μας, γιὰ νὰ σωθῇ ἡ πατρίς.Τὴν ἐποχὴ ἐκείνην εἶχε ἀρχίσει νὰ γίνεται συνείδησις τὸ «μαζὺ τὰ φάγαμε», μαζὺ μὲ τὴν πεποίθησι ὅτι αὐτὸ ποὺ μᾶς ᾡδήγησε στὴν κρίσι ἦταν κυρίως ἡ φοροδιαφυγὴ καὶ ἡ ἀπροθυμία μας νὰ εἴμαστε γενικῶς νομοταγεῖς κι ὄχι οἱ φαραωνικὲς δαπάνες τοῦ δημοσίου κι ὁ χωρὶς ὅριο ἐξωτερικὸς δανεισμὸς ποὺ τὶς ἐξυπηρετοῦσε.

