Σὲ προηγουμένη ἀνάρτησι (τὰ ἀμερικανάκια μᾶς χαρίζουν κάτι;) εἴχα θίξει τὸ «περίεργον» ζήτημα τῶν «δωρεάν» ἁρμάτων μάχης ποὺ θὰ δοθοῦν ἀπὸ τὰ ἀμερικανάκια στὴν Ἑλλάδα. Προσωπικῶς μοῦ ἔκανε μεγάλην ἐντύπωσι ὡς γεγονός. Εἷμαι καὶ ἀδαὴς μὲ τὰ στρατιωτικὰ καὶ τὰ ἐξοπλιστικά… Συνεπῶς παρέμενα ὡς παρατηρητὴς μόνον τῆς πληροφορίας, ἀνίκανη νὰ τὴν ταξινομήσω ἢ νὰ τὴν ἀξιολογήσω. Διότι αὐτὸ τὸ «δωρεάν» μὲ ξένιζε. Σκέτο.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Ἀμερικανοὶ
Τὰ ἀμερικανάκια μᾶς χαρίζουν κάτι;
Δὲν πᾶμε καλάααααααα!!!! Χαλᾶνε κι αὐτοί!!!!
Κυττᾶξτε τώρα κάτι περίεργα!!! Ξαφνικά, ὄχι μόνον μᾶς ἀγάπησαν, ἀλλὰ μᾶς χαρίζουν καὶ χερσαῖα ὅπλα!!! (Τὰ ;;;;;;;;;;;; ἐδὼ!!!)
Βέβαια, κάπου μέσα στὸ ἄρθρο διαβάζω γιὰ κάτι (ἀπίθανες ἰσχυρίζεται ὁ γράφων) περιπτώσεις ῥαδιενεργῶν ὀχημάτων… Ἢ κάτι ΜΚΟ… Τί γίνεται βρὲ παιδιά; Λέω νὰ μὴν τὰ πιστέψω… Θέλω νὰ κρατήσω σήμερα μόνον τὴν καλὴ εἴδησι….
Τὴν μία βγαίνουν λοιπὸν καὶ μᾶς κράζουν καὶ τὴν ἄλλην μᾶς χαρίζουν 1.000 ἅρματα; (Μήπως εἶναι δάκτυλος ΓΑΠ; Λέτε νὰ σκέπτεται τελικῶς;)
Οἱ πουτᾶνες.
Ὄχι οἱ γνωστές, κατὰ τὰ κοινῶς ἀποδεκτά… Ὄχι οἱ …δεδηλωμένες καὶ μή… Ὄχι τοὐλάχιστον οἱ, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, ἀποκαλούμενες ἱερόδουλοι…
Ὄχι τέλος πάντων αὐτὲς ποὺ μπορεῖ κάποιος νὰ συναντήσῃ σὲ ἀναλόγους χώρους…
Οἱ ἄλλες… Οἱ κανονικές…. καὶ οἱ κρυφές….
Στὴν πραγματικότητα οἱ πραγματικὲς πουτάνες. Ἀρσενικές, θηλυκὲς καὶ …«ἀρσενικοθήλυκες»…
Ὅλες μέσα…
Συνέχεια
Νὰ καὶ οἱ Νορβηγοὶ γιὰ τὰ πετρέλαια!
Στὴν Ἑλλάδα ἔχουμε ἐταιρεῖες ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὰ πετρέλαια, ἐκτὸς Ἑλλάδος! Ἐδῶ μόνον εἰσαγώμενα δεχόμεθα! Βλέπετε, οἱ δικοί μας πετρελαιᾶδες, δὲν μποροῦν νὰ συνεργασθοῦν μὲ τὶς κουδουνίστρες μας. Κάτι νά τρέχῃ περίεργο;
Μπᾶααα… Εἶναι ἄλλου εἴδους οἱ συμφωνίες ποὺ γίνονται μὲ κάποιον ποὺ σὲ ξέρει πολὺ καλά, κι ἄλλες μὲ κάποιον ποὺ δὲν σὲ καλό-ξέρει! Κι ἀπὸ ὅσα καταλαβαίνω, ἐδῶ κάποιοι παραγνωρίζονται!
Ἔχουμε λοιπὸν καὶ λέμε: Ἀμερικανοί, Σουηδοί, Νορβηγοί, Τοῦρκοι, Ἑβραῖοι, Γάλλοι…. Δὲν τοὺς ξεχνάω τοὺς ἄλλους… Ἁπλῶς ἀντιλαμβάνομαι πὼς ὅσο περισσότερα τὰ κοράκια, τόσο μεγαλύτερο τὸ ψοφήμι….
Ἡγέτες μαριονέτες!
Δὲν μπορῶ νὰ γνωρίζω τὰ κίνητρα καὶ τοὺς στόχους τῶν ἐμπλεκομένων στὴν ἐπίθεσι κατὰ τοῦ Καντάφι. Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω εἶναι ὅτι ἐμεῖς δὲν ἔπρεπε νὰ εἴμαστε ἐκεῖ. Ἂς ἀφήσουν κάποιοι τὰ περὶ «συμμαχίας» τοῦ ΝΑΤΟ καὶ ὅσων ἐπισύρει. Ὑπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι γιὰ νὰ τὸ ἀποφύγουμε. Μέ πρῶτον καὶ κύριον τὰ «παιχνίδια» τοῦ ΝΑΤΟ στὸ Αἰγαῖο καὶ ἡ συμμετοχή του ἢ συνενοχή του, στὰ τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας.
Τελικῶς, λεφτὰ ὑπάρχουν γιὰ νὰ καταπατήσετε μίαν ἄλλην χώρα;
Τί νά πῶ; Μπορῶ νὰ πῶ κάτι; Ὅ,τι καὶ νὰ πῶ θὰ ἀφορᾷ στὴν ἀπαξίωσι καὶ στὴν αἰσχίστη γνώμη ποὺ ἔχω γιὰ ἐσᾶς…. Κουδουνίστρες… Θὰ μᾶς καταντήσετε λοιπὸν καὶ καταπατητές μίας ἄλλης χώρας; Τόσο ἄθλιοι εἶσθε;
Μὲ ποιό δικαίωμα, ἐσεῖς, μία «δημοκρατική» κυβέρνησις, εἰσβάλετε σὲ μίαν ξένη χώρα; Μὲ στὸχο τὴν «ἀποκατάστασιν» τῆς δημοκρατίας; Ποιᾶς Συνέχεια