Ἐτοῦτοι οἱ τΣΥΡΙΖΑῖοι ἔχουν πράγματι μίαν βαθυτάτην πεποίθησιν στὴν δημιουργία ἐντυπώσεων!
Ὁ Ἀλέξης Τσίπρας, ἀπὸ τὴν ΔΕΘ, ἐξαπέλυσε μύδρους κατὰ τῶν τρομοκρατῶν τῆς Λακωνίας.
Καὶ μὲ τὸ δίκαιον βουνό του τὸ ἀνθρωπάριον.
Διότι μὲ τόσους κουκουλοφόρους ποὺ ἔχουν μαζέψει ἐκεῖ μέσα, μὲ τόσες καὶ τόσες συνιστῶσες, μὲ τόσους καὶ τόσους βλαμμένους, εἶναι φύσει ἀδύνατον νὰ μὴν μπορῇ νὰ ἐλέγξῃ κάθε τους δράσιν καὶ μεθόδευσιν!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἀντιτρομοκρατικοὶ νόμοι
Συλλάβετε τὸν Donald Duck!!!
Γράφει ὁ Γεώργιος Δουρμούσης – Μεταξᾶς .
Ἡ «Ἐπαναστατικὴ Ὀργάνωσις 17 Νοέμβρη» ἔκανε γιὰ πρώτη φορὰ τὴν ἐμφάνισή της τὸ 1975, σὲ μιὰ Ἑλλάδα ὅπου ἤδη δροῦσαν ἄλλες Ἐπαναστατικὲς Ὀργανώσεις, μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ ἡ ἀρκετὰ ἐνδιαφέρουσα Ε.Ο. «Ἀπόστολος Κανάρης». Συνέχεια
Ἡ πρωτεύουσα τοῦ τρόμου!
Ἀθῆνα! Τῆς Γῆς τὸ δακτυλίδι!
Ξέρω, παλαιότατον τὸ ἀνέκδοτον!
Ἢ ὀρθότερα, κάαααποτε…..
Διότι τώρα πιὰ συζητᾶμε μόνον γιὰ τὴν πρωτεύουσα τοῦ τρόμου!
Αθήνα η πρωτεύουσα του φόβου.
Καθεστώς ανασφάλειας και φόβου βιώνουν όλο και εντονότερα οι πολίτες της Αθήνας. «Ισως να είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που οι κάτοικοί της διστάζουν όχι απλώς να κατοικήσουν αλλά και να διέλθουν από το Κέντρο της» σημείωσε η διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Εγκληματολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Χριστίνα Ζαραφωνίτου, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα έρευνας σε καταστηματάρχες και αστυνομικές υπηρεσίες τριών περιοχών του Λεκανοπεδίου (Αθήνα, Ηλιούπολη και Πειραιά).
Οπως ανέφερε κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης του Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το ΕΚΚΕ και τον Συνήγορο του Πολίτη, η Αθήνα κατατάσσεται συγκριτικά με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στην πρώτη θέση ανασφάλειας και φόβου που αισθάνονται οι κάτοικοί της. Ενδεικτικό είναι πως μεταξύ των πολιτών που αισθάνονται ανασφαλείς, 45,5% δηλώνουν υπέρ του περιορισμού των ατομικών ελευθεριών για την προστασία τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, 34,5% των καταστηματαρχών έχουν υποστεί κάποια εγκληματική ενέργεια. Στο πλαίσιο αυτό ζητούν εντονότερη παρουσία της Αστυνομίας.
«Το αίσθημα ασφάλειας δεν θα αποκατασταθεί εάν παράλληλα με την καταστολή του εγκλήματος οι ίδιοι οι άνθρωποι δεν επιστρέψουν στην πόλη» υπογράμμισε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. (πηγή)
Κι ἀκόμη εἴμαστε στὴν ἀρχή!
Τὸ πλιάτσικο μόλις ξεκίνησε!
Σὲ λίγο δὲν ξέρω ἐὰν θὰ ὑπάρχουν ἔξω Ἕλληνες πολῖτες πλέον!
Ἐὰν ὄχι, τότε θὰ βλέπουμε νὰ στρέφονται σταδιακῶς οἱ πάσῃς φυλῆς νεοέλληνες πρὸς τὶς ἕτερες φυλές, πρὸ κειμένου νὰ ἐπιβιώσουν!
Υ.Γ. Αὐτό τό περί περιορισμοῦ τῶν ἐλευθεριῶν μας ποιός τό σκαρφίστηκε; Κάποιος Καμίνης ἢ κάποιος ἄλλος νεοταξίτης; Πόσο ποιά ὁ περιορισμός; Μέ ἀστέρι στό σημεῖον τῆς καρδιᾶς θά κυκλοφοροῦμε ἢ μέ ἁλυσίδα στά πόδια;
Ἤθελαν νὰ ἀνατινάξουν τὸ χρηματιστήριον τοῦ Λονδίνου.
Γιατί νά κάνουν κάτι τέτοιο οἱ μουσουλμᾶνοι;
Μὰ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν φήμη τους!
Ἡ δική μου ἄποψις γιὰ αὐτὰ τὰ ζητήματα εἶναι τελείως διάφορος πάντως.
Θεωρῶ πὼς οὐδεῖς ἔχει δικαίωμα στὴν καταστροφή, πολλῷ δὲν μᾶλλον σὲ ζητήματα ποὺ ἀδυνατεῖ ὁ ἴδιος νὰ ἀναδημιουργήσῃ!
Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι δική μου τοποθέτησις.
Συνέχεια
Λέτε νά ἔχουμε τρεχάματα μέ τούς Ὀλυμπιακούς ἀγῶνες τοῦ Λονδίνου;
Πολλὲς συμπτώσεις!
Πάρα πολλὲς συμπτώσεις!
Τόσες πολλὲς ποὺ ἀρχίζω καὶ προβληματίζομαι!
Πλησιάζουν οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες τοῦ Λονδίνου καὶ ἀρχίζουν νὰ κτυποῦν καμπανοῦλες.
Ἢδη διαβιοῦμε ἐν μέσῳ «περιέργων» συμπτώσεων ποὺ ὁδηγοῦν πλέον τὴν ἀνθρωπότητα σὲ παγκόσμιο σύῤῥαξι.
Ἡ τροφή μας περνᾶ σιγὰ σιγὰ ὑπὸ τὸν ἔλεγχό τους.
Τὸ νερό μας ἐπίσης.
Δὲν φοβᾶμαι κάτι, πολλῷ δὲ μᾶλλον δὲν φοβᾶμαι νὰ μοῦ πέσῃ ὁ οὐρανὸς στὸ κεφάλι.
Οὔτε τὸν θάνατο πλέον φοβᾶμαι!
Συνέχεια
Ἡ ἀστυνόμευσις, τά ΜΑΤ κι ὁ Παπουτσής.
Πρὸ ὁλίγου ἔλαβα ὡς μήνυμα τὸ παρακάτω κείμενον:
Γιατί μαζεύονται ΜΑΤ από όλη την Ελλάδα στην Αθήνα;
Τί αναμένει να συμβεί στην Αθήνα ο «ταλαντούχος» αποτυχημένος πολιτικός προϊστάμενος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη; Γιατί Συνέχεια


