Φόρο στα ανείσπρακτα ενοίκια θα πληρώσουν όσοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν πληρώθηκαν από τους ενοικιαστές τους.
Άλλο ένα …«κοινωνικό» μέτρο που θα «κτυπήσει» οριζόντια την πλειοψηφία των πολιτών.
Είναι πάγια τακτική των υπαλλήλων των τοκογλύφων να επιβάλλουν φόρους σε πλασματικό κι όχι σε πραγματικό εισόδημα.
Έχουν κάνει το Σύνταγμα …χαρτί υγείας από πολύ παλιά και η κατρακύλα συνεχίζεται.
Υποχρέωσαν τους πολίτες να πληρώσουν φόρο εισοδήματος ακόμα και για το χαράτσι, το οποίο ΔΕΝ εξέπιπτε από τον φορολογητέο εισόδημα.
Συνέχεια



Ποτέ ξανά, κανείς στην ιστορία της ανθρωπότητας, δεν έχει τολμήσει να στείλει 1.000.000 ειδοποιητήρια κατασχέσεως για να πιέσει τους κατεστραμμένους να του δώσουν τα τελευταία τους ευρώ για να πληρώσει μισθούς και συντάξεις στα άπληστα πιράνχας της κρίσεως.