Βρὲ Πᾶνε…

Βρὲ Πᾶνε...Πῶς πᾶς;
Πῶς πάει ἡ συγκυβέρνησις;
Πῶς πορεύεται τό ὑπουργεῖον;
Θά τήν φτιάξης τήν ΜΟΜΑ πού ἔλεγες;
Θά τίς ξεκινήσης τίς ἔρευνες γιά τίς συμβάσεις;
Θά μᾶς βγάλης ἀπό τά μνημόνια; Συνέχεια

Μπορεῖς νὰ ληστεύῃς τοὺς πάντες ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς …τοκογλύφους!!!

Το ΔΝΤ εκνευρίζεται. Μπορεῖς νὰ ληστεύῃς τοὺς πάντες ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ...τοκογλύφους!!!2

Μπορείς να ληστέψεις όσα δισεκατομμύρια θέλεις από τα αποθεματικά των Ασφαλιστικών Ταμείων, από τους μικρο-ομολογιούχους  αλλά μην διανοηθείς ν’ ακουμπήσεις τα λεφτά των τοκογλύφων… Συνέχεια

Οἱ φοροεπιδρομὲς ἀπὸ ἐμᾶς πληρώνονται!

Αυτοί οι …«αριστεροί» του Κολωνακίου είναι υπερήφανοι (!) για την ασάφεια της (κάθε;;;) συμφωνίας που αφορά σε εμάς…Οἱ φοροεπιδρομὲς ἀπὸ ἐμᾶς πληρώνονται! Συνέχεια

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ νὰ φύγουμε ἀπὸ τὸ εὐρῶ ὅσο πλιατσικολογοῦν οἱ τοκογλῦφοι!

O …«περιούσιος» Επίτροπος Οικονομικών της Ευρώπης μας …ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ακόμα και να σκεφτούμε να φύγουμε από το ευρώ.ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ νὰ φύγουμε ἀπὸ τὸ εὐρῶ ὅσο πλκιατσικολογοῦν οἱ τοκογλῦφοι!1
Η Ελλάδα έχει συγκεκριμένους ιδιοκτήτες που αποφασίζουν για το μέλλον της.  Συνέχεια

Δωρεὰν παροχὴ ἐλπίδων καὶ ὁ λογαριασμὸς σὲ …ἐμᾶς!

Μαθαίνουμε ότι οι Βουλευτές των 10.000 ευρώ μηνιαίως δεν έχουν την άνεση να διατηρούν ιδιωτικό αυτοκίνητο.Δωρεὰν παροχὴ ἐλπίδων καὶ ὁ λογαριασμὸς σὲ ...ἐμᾶς!1
Ενώ εσύ με τα 480 ευρώ μηνιαίως έχεις την άνεση να πληρώνεις 260 ευρώ τέλη, 350 ευρώ ασφάλεια, 50 ευρώ ΚΤΕΟ, 400 ευρώ ετήσιο σέρβις και την βενζίνη από την τσέπη σου με 1,48 το λίτρο.
Δεν μιλάμε για διόδια κλπ.
Και θέλεις και 1300 ευρώ τον χρόνο για θέρμανση, ώστε να μην πεθάνεις από το κρύο και άλλα 500 ευρώ για ΕΝΦΙΑ…
Και τολμάς να έχεις παράπονο;
Συνέχεια

Δημιουργικές ἀσάφειες;

Δημιουργικές ἀσάφειες;Ἡ ἀσάφεια, ἔστω καὶ …«δημιουργική», σὲ μιὰ συμφωνίᾳ λειτουργεῖ πάντα ὑπὲρ τοῦ ἰσχυροῦ.
Αὐτο τὸ γνωρίζουν ἅπαντες, δικηγόροι, ἔμποροι, συναλλασσόμενοι.
Μόνον ὁ ΥΠΟΙΚ Γιά(ν)νης Βαρουφάκης δὲν τὸ γνώριζε. Συνέχεια