Πιστοὶ στὴν συνήθειά μας ἄς ἐπανα-ἐπαναληφθοῦμε.
Εἴπαμε λοιπόν… Ὁ μεγάλος νικητὴς τῶν ἐκλογῶν πλέον, κι ἐπισήμως, ἡ σχεδὸν 44% (43,45%) ἀποχή!!!
Ἐὰν συνυπολογίσουμε τὰ λευκὰ καὶ τὰ ἄκυρα, τότε ἡ συνολικὴ διαμαρτυρία-ἀντίδρασις-ἄρνησις τῶν «θεσμῶν» εἶναι γεγονὸς καὶ ἀγγίζει τὸ 45,87%!!!!
Δῆλα δὴ μόλις τὸ 55% τῶν ψηφοφόρων, ἤ ἀκριβέστερα τὸ 54,13%, ἐξέλεξαν τὴν νέα μνημονιακή μας κυβέρνησιν.
Κι ἐπεὶ δὴ τὰ ἄκυρα ἴσως νὰ ἦσαν καὶ ἀπὸ …λάθος, ἄς δεχθοῦμε, ὡς διαμαρτυρία, μόνον τὰ λευκά, ποὺ ἔφθασαν στὸ 1,16%. Συνέχεια



