Μειωνόμεθα; Καλά κάνουμε!

Διάβαζα στὸ defencenet τὰ παρακάτω:

Εθνική αιμορραγία: 1.000.000 λιγότεροι Έλληνες μέσα σε μια δεκαετία!

Ανατριχιαστικά είναι τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού που δόθηκαν στην δημοσιότητα και δείχνουν μία Ελλάδα που όχι απλώς γερνάει, αλλά μία Ελλάδα που έχασε μέσα σε μόλις δέκα χρόνια περισσότερο από 1.000.000 Έλληνες (!) στην χειρότερη δεκαετία από την δεκαετία του 1940!

Ακόμα και στην δεκαετία του ’40 για την ακρίβεια, δεν είχε υπάρξει Συνέχεια

Ὁ κύβος ἐρρίφθη. Ἐκλογές

Ἡ ἕκτη δόσις καθυστερεῖ, ἡ πτώχευσις εὑρίσκεται πρό τῶν πυλῶν, ὁ ἀκατονόμαστος καί οἱ σύν αὐτῶ, θέλουν «νά τήν κάνουν» χωρίς τά ἑλικόπτερα – ε, αὐτό, δέν εἶναι καί τόσο σίγουρο – οἱ ἐθνοπατέρες ἑτοιμάζουν νέο ἐκλογικό νόμο – ὅπως κάνουν πάντα, παραμονές ἐκλογῶν -ποιές ἄλλες ἐνδείξεις θέλουμε γιά νά πεισθοῦμε ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νά τούς δείξουμε ὅτι εἴμαστε ἀποφασισμένοι νά Συνέχεια

Ὅσο κι ἄν πεινάσουμε τό καθεστώς δέν πέφτει, ἐκτός…

Πρίν ἀπό μερικές ἡμέρες στήν ἰστοσελίδα τοῦ «παρόν» εἶδα μιά δημοσκόπησι τῆς RASS ἡ ὁποία ἔγινε ἀπό τίς 27 Ἰουνίου ἐως τήν 1η Ἰουλίου 2011. Τίς ἡμέρες δηλαδή πού συνέβαιναν τά ἐπεισόδια στήν Ἀθήνα, ἐψηφίζετο τό μεσοπρόθεσμο κ.λ.π. Νομίζω ὅτι ἦταν οἱ χειρότερες ἡμέρες τῆς διακυβερνήσεως τῆς χώρας ἀπό τήν αὐτιστική κυβέρνησι. Στήν οὐσία παρέδωσε τήν Ἑλλάδα στούς τοκογλύφους (ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ). Εἴμαστε καί ἐπισήμως κατακτηθέντες. Ἄραγε ἄν μποροῦσε νά γίνη μιά δημοσκόπησις τό 1941 τί ποσοστό θά ἔπαιρνε ὁ Τσολάκογλου (ὁ ὁποῖος εἶχε καί ἐλαφρυντικά;). Συνέχεια

Καθαρὲς ἐκλογὲς στὴν Ἀλβανία;

 Περίεργα πράγματα διαβάζετε… Ἀδύνατον θὰ πεῖτε… Ἐδῶ πᾶνε νὰ φιμώσουν ὅσους ἀκόμη τολμοῦν νὰ δηλώσουν Ἕλληνες… Ἀκόμη καὶ τὴν ἀπογραφὴ τὴν ἀνέβαλαν γιὰ τὸ φθινόπωρο.. Λέτε νὰ πάῃ γιὰ ἀκύρωσι;  Γιὰ ἀναβολὴ ἔως τὴν πλήρη ἐξάλειψι τῶν Ἑλλήνων; 

Πάντως κάποιοι φαίνεται κατήγγειλαν τὰ ὅσα συμβαίνουν στὴν γείτονα καὶ ἔχουμε προειδοποιήσεις:

Στημένα παιχνίδια!

Αὐτὸ τὸ κείμενον τὸ ἒγραψε ἡ Ἀμελὴ στὶς 8 Νοεμβρίου ἀλλά μᾶλλον κοιμόμουν καὶ δὲν τὸ πῆρα εἲδησι.

(Ἀπό χαρτοπαικτικούς ὅρους δὲν κατέχω. Ἀλλὰ φαντάζομαι πώς ἔτσι θὰ εἶναι!)

Ἔστω καὶ τώρα ὅμως,  τόσο ἑτεροχρονισμένα, τὸ θεωρῶ ὑπέροχο καὶ ἐπίκαιρο!
Συνέχεια

Ἀφ’ οὗ εἶναι παράνομο νὰ στείλω πληρεξούσιό μου νὰ ψηφίσῃ στὶς ἐκλογὲς, γιατὶ εἶναι νόμιμο νὰ στείλω ἕναν πληρεξούσιό μου στὴν Βουλὴ νὰ νομοθετῇ αὐτός ἀντὶ γιὰ ἐμοῦ;

Η λαϊκή κυριαρχία είναι αμεταβίβαστη. Τι θα πει αυτό; Θα πει ότι δεν μπορώ να παραδώσω μέρος ή όλη την πολιτική μου εξουσία ως πολίτης σε κάποιον άλλον, οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός. Αυτά τουλάχιστον υποστηρίζει ο Αριστοτέλης ότι περιλαμβάνονται στην παλαιότατη περί δημοκρατίας πατέντα.

Και ποιες είναι οι εξουσίες που απορρέουν από την ιδιότητά μου ως πολίτης; Ολες. Το λέει και το Σύνταγμα, με τον δικό του χαριτωμένο τρόπο. Απορρέουν όμως τόσο πολύ αυτές οι εξουσίες, που αυτή η απόρροια τις έχει εξαντλήσει πια. Τις έχει κάνει διαφανείς. Τόσο διαφανείς είναι οι εξουσίες του πολίτη, που κοιτάς από τη μια μεριά και βλέπεις από την άλλη.

Ουσιαστικά ο πολίτης δεν έχει καμμία, μα καμμία απολύτως, εξουσία. Τις έχει μεταβιβάσει όλες. Και τις ανέλαβαν αυτοί οι καλοί άνθρωποι που μας κυβερνούν, για να μην κουραζόμαστε εμείς. Επαγγελματικά μάλιστα. Και τις μεταβιβάζουν και αυτοί στα παιδιά και στα εγγόνια τους. Αιώνες τώρα.

Και για να μην έχουμε καμμία ψευδαίσθηση για την υπέρμετρη εξουσία που έχουν συγκεντρώσει στα χέρια τους αυτοί οι ολίγοι, για την τεράστια υποκλοπή της δικής μας εξουσίας δηλαδή, και μια που και οι ίδιοι είναι και οι συγγραφείς του Συντάγματός μας, νομοθέτησαν συνταγματικά και την ασυλία τους, ακόμη και την ποινική. Το άρθρο 86, παρ. 1 ορίζει “Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει.”.

Συνέχεια