Νὰ κι ὁ Νοστράδαμος!

Δὲν ξέρω τὶ ἔλεγε αὐτός. Τὸ μόνον ποὺ γνωρίζω εἶναι πὼς ἐδῶ ποὺ ἔχουμε φθάσῃ, μόνον ἐμπρὸς πηγαίνουμε…

Ὅσο γιὰ τὶς ἐλπίδες… 
Τί νά πῶ; Καλὰ ποὺ τὶς ἔχουμε τελικῶς… Διαφορετικῶς οὔτε ἔως αὐτὴν τὴν στροφὴ δὲν θὰ εἴχαμε φθάσῃ…

Δὲν ξέρω λοιπὸν μὲ ποιὰν λογικὴ τὸν ξετρύπωσαν. 
Καὶ δὲν ξέρω πῶς κατάφεραν νὰ τὸν ἐρμηνεύσουν. Ἐξ ὅσων γνώριζα σκοτεινότατος εἶναι κι αὐτός, ὅπως καὶ  κάθε ἄλλος Συνέχεια

Νέες τηλεοράσεις! Ἰδανικὲς γιὰ νὰ μᾶς …παρακολουθοῦν!

Τελικῶς ἔχουν πολὺ πλάκα οἱ κοσμοεξουσιαστές!
Μέσα στὴν ἀνασφάλεια καὶ τὸν τρόμο εἶναι!
Ὅλη ἡ σύγχρονος τεχνολογία, ὅλη ἡ ἐπιστήμη, ὅλοι οἱ κρατικοὶ μηχανισμοὶ δομοῦνται μὲ τέτοιον τρόπο, ὥς τὲ νὰ μποροῦν νὰ παρακολουθοῦν ἀκόμη καὶ τὸ …κατούρημά μας!!!

Ὅλα τὰ μικρόνοα ἀνθρωπάρια τοῦ πλανήτου ἔχουν τεθῇ στὴν ὑπηρεσία τους, μὲ κύριο στόχο νὰ ἐπιβιώσουν! Δὲν Συνέχεια

Τὸ πρόσωπο τῆς χρονιᾶς!

Τὸ πρόσωπο τῆς χρονιᾶς γιὰ τὸ 2012 μᾶς προέκυψε ὁ Ὀμπάμ(ι)ας. 
Κομματάκι ἀχώνευτο, ἀλλὰ ἀληθές. 
Τὸ γιατὶ βέβαια πρὸ ἑνὸς ἔτους πρόσωπο τῆς χρονιᾶς ἦταν ὁ ἀνώνυμος διαδηλωτής, αὐτὸ εἶναι ἄλλη ὑπόθεσις. 
Τὶς ἀπαντήσεις θὰ μπορούσαμε νὰ τὶς εὕρουμε στὴν φράσι: «τέλος τώρα τὰ παιχνίδια. Τὰ κεφάλια μέσα. Ὅ,τι παίξατε, παίξατε…»
Συνέχεια

Ὁ Ὄργουελ ἤ ὁ Χάξλεῃ «προφήτευσαν» τό λιγότερο κακό;


Νά σᾶς πῶ κάτι;
Κατ’ ἐμὲ καὶ οἱ δύο εἶχαν δίκαιον!
Καὶ μάλιστα ἀπόλυτον δίκαιον!
Ἔχουν χρησιμοποιηθῇ ὅλα τὰ δυνατὰ ὅπλα, πρὸ κειμένου ἡ ἀνθρωπότης νὰ παραμείνῃ σὲ ἀδράνεια. Νὰ πάψῃ νὰ Συνέχεια

Στήν Ῥωσσία θά ὑποδεκτοῦμε τά πρῶτα ἐξωγήινα;

Ἔως καὶ τὸν Χόκινς ἔχετε ἐπιστρατεύσει… Καί δέν εἶστε σούργελα; Ἐάν ὄχι ἐσεῖς, τότε ποιός;

πηγή

Ὅταν εἶδα τὸ παρακάτω ταινιάκι γέλασα…
Βλέπετε, μέσα στὴν τόση καταστροφολογία, «τρέχουν» κι ἄλλα σενάρια, ποὺ στόχο τους ἔχουν νὰ μᾶς παλαβώσουν!!!
Λίγο λοιπὸν τὸ ὑποτιθέμενον τέλος τοῦ κόσμου μας…
Λίγο τὸ θέμα τῶν ἐξωγηΐνων…
Τί νά κάνω; Ἄρχισα κι ἐγὼ νὰ …παραφρονῶ!

Συνέχεια

O tempora o mores…

Η Ευρώπη έβαλε τα καλά της,έστρωσε τα κόκκινα χαλιά.. έβγαλε το καλό σερβίτσιο και αυτοχειροκροτήθηκε…αυτοβραβεύτηκε…αυτοϊκανοποιήθηκε γενικώς κι αορίστως!
Ἐδωσαν το Νόμπελ Ειρήνης στην Ευρωπαϊκή Ἐνωση λοιπόν….. κι είχαν  1000 + 1 λόγους για να το κάνουν αυτό!

Συνέχεια