Πολὺ εὔκολο……… Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἔλεγχος πληθυσμῶν
Μᾶς ψεκάζουν . . . Τὸ ἀνακοίνωσαν καὶ ἐπίσημα!
Οι Σουηδοί πολιτικοί,αποκαλύπτουν επισήμως πλέον,αυτά που όλοι τα λέμε,αλλά κάποιοι φροντίζουν να τα διαψεύδουν ως σενάρια συνομωσίας !
Η Νέα Τάξη και τα σχέδια της αποκαλύπτονται….δεν μας ψεκάζουν απλά,μας δολοφονούν εν ψυχρώ και κανείς δεν μιλάει επισήμως γι’αυτό το έγκλημα!
Ναὶ καλέ, μᾶς ψεκάζουν! Τὸ παραδέχονται καὶ οἱ ἴδιοι!
Ὁ Βορίδης ποὺ θὰ μᾶς σώσῃ…
Ἡ βία τῆς πληροφορίας καὶ τῆς παραπληροφορίας!
Εἶναι θλιβερότατον νὰ συζητᾶμε γιὰ θανάτους ἀπὸ βία.
Διότι ἐὰν θέλουμε νὰ λέμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους, ὁ θάνατος στὴν χώρα μας πλέον, ἰδίως στὴν πλατεία τοῦ ἀλλοτινοῦ Συντάγματος εἶναι ἀποτέλεσμα βίας! Βίας ἄνευ ὁρίων καὶ φραγμῶν!
Ἀπὸ τὴν αὐτοκτονία τοῦ συμπολίτου μας, πρὸ μηνῶν, ἔως τὸν θάνατον ἀπὸ χημικὰ ἤ ἀπὸ ὁποιεσδήποτε ἄλλες συνθῆκες Συνέχεια
Δημοσκοπήσεις… Παραστάσεις νίκης…. Κι ἐγώ ποῦ ἤμουν;
Ὅπως πάντα ἀποῦσα φυσικά…
Ἐμένα γιατί ποτέ κανεῖς δέν μέ ῥωτᾶ γιά τήν πρόθεσιν ψήφου μου;;;
Δέν τούς ἐνδιαφέρει;
Μά καλά; Πόσο στοχευμένες εἶναι αὐτές οἱ δημοσκοπήσεις τέλος πάντων;;
Καθῆστε ὅμως γιατὶ τὰ μπέρδεψα….
Συνέχεια



