Δεῖτε τό βίντεο καί δεῖτε πῶς μιλάει ὁ πρόεδρος τῶν μουσουλμάνων Ἑλλάδος, Ναΐλ Ἐλγαντούρ. Καμαρῶστε τον. Πολύ ἀέρα ἔχουν πάρει οἱ «χωριάτες» πού ἀνέβηκαν καί στά κρεββάτια. Ὁ δέ Εἰσαγγελᾶτος καλό παιδί τοῦ συστήματος κι αὐτός. Καλά νά πάθουμε. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Ἰσλαμιστές καὶ ..ἰσλαμολάγνοι
Ποιά συμφωνία ἀπαγορεύει τήν διδαχή τῶν πομακικῶν;
Ἔεεε;;;;;
Διότι στὴν συνθήκη τῆς Λωζάννης ἀναφέρεται ῥητῶς πὼς θὰ διδάσκεται ἡ μητρικὴ γλῶσσα τῶν μουσουλμανοπαίδων.
Ἄλλαξε κάτι σέ αὐτήν τήν συνθήκη καί δέν μᾶς ἔχουν ἐνημερώσει; (Πῶς τό ξανά-ἔπαθαν;)
Ἤ μήπως ἔχει ὑπογραφεῖ κάποια ἄλλη συνθήκη, πού ἀκυρώνει τήν συνθήκη τῆς Λωζάννης, καί ἐπιβάλλει νέους ὅρους;
Συνέχεια
Ἰσλάμ καί παγκόσμιος ἐξουσία
Πάντοτε οἱ ἰσχυροί τῆς γῆς χρησιμοποιοῦσαν τίς θρησκεῖες γιά νά ἐλέγχουν τόν πληθυσμό της καί γιά νά δημιουργοῦν ἐντάσεις καί πολέμους κατά τό δοκοῦν.
Στό ὄνομα τοῦ χριστιανισμοῦ, θυμηθεῖτε ἔγιναν τέσσερις σταυροφορίες……
Σήμερα μᾶς προέκυψαν καί οἱ φανατικοί μουσουλμάνοι. Αὐτούς χρησιμοποιοῦν στήν προσπάθειά τους γιά τήν ἐγκαθίδρυσι τῆς νέας τάξεως πραγμάτων.
Οἱ ἴδιες οἱ θρησκεῖες καθιερώθησαν στούς λαούς ἀπό καταβολῆς κόσμου γιά νά μποροῦν τά ἱερατεῖα νά Συνέχεια
Ἐάν τό Ἰσλάμ κινεῖται ἔτσι στήν Γαλλία τῶν 50.000.000, ΕΔΩ τί θά γίνῃ;
Κάποτε τους πολεμούσαν με λύσσα,σαν να ήθελαν να μην αφήσουν ούτε έναν Ισλαμιστή για δείγμα!
Απομουσουλμανοποιούσαν την Ευρώπη κι όχι μόνον!
Τώρα φαίνεται να «Ισλαμοποιούν» τους πάντες,όπως έχουμε αναδείξει σε πολλά κείμενά μας κατά καιρούς.
Που το πάνε δεν ξέρω! Ξέρω όμως ότι πια τα πράγματα είναι μη αναστρέψιμα!
Συνέχεια
«Δέν θέλουμε νά ζοῦμε μέ βρώμικα κτήνη σάν ἐσᾶς»
Τά τελευταῖα χρόνια μαθαίνουμε διάφορα γιά αὐτούς τούς ἀνθρώπους (τούς λαθρομετανάστες μουσουλμάνους ἀπό τήν Ἀσία καί τήν Ἀφρική),πού ἔχουν κατακλύσει καί τήν χώρα μας. Εἰσέβαλλαν στήν πατρίδα μας καί ὅλα δείχνουν ὅτι δέν πρόκειται νά τήν ἐγκαταλείψουν. Κάποιοι, γιά κάποιους λόγους τούς ἔφεραν γιά νά μείνουν καί θά μείνουν. Εἶναι προαποφασισμένο. Ἄλλωστε, βρῆκαν ἀμέσως ὑποστήριξι ἀπό τούς γνωστούς ἀνθέλληνες ἀναρχοαριστερούς καί ὄχι μόνο.
Ὅλα ὅσα μαθαίνουμε, ὅμως, δέν εἶναι καθόλου Συνέχεια
Γιατί ἐξασκοῦνται στό σημάδι οἱ πακιστανοί;
Χθές εἶχε δημοσιευθῇ σέ ὡρισμένα ἰστολόγια ὅτι: Πακιστανοί πού μένουν στό δάσος τοῦ Σχοινιᾶ στόν Μαραθῶνα ἐξασκοῦνται στό σημάδι ἐπάνω στά δέντρα, μέ μαχαίρια καί τσεκούρια. Γιά ποιό λόγο οἱ λαθροέποικοι ἐξασκοῦνται στό σημάδι, ἀναρωτιέμαι; Ἄς μᾶς ἀπαντήσουν οἱ ἀρμόδιοι. Ἐκεῖνοι ὅλα τά ξέρουν. Γι΄αὐτό πᾶμε ἔτσι πού πᾶμε.
Ἰδού καί τό σχετικό δημοσίευμα: Συνέχεια


