Ας έχετε και κάτι άλλο υπ΄ όψιν σας κοθώνια…
Όλα αυτά τα κατ’ ευφημισμόν δημοσιογραφικά σάϊτ που έχουν σηκώσει ψηλά την υπόθεση της Novartis, χωρίς ν’ ασχολούνται με την ουσία της ιστορίας, παίζουν με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ το παιχνίδι του Τσίπρα, αποπροσανατολίζοντας τον ελληνικό χυλό από τα καθημερινά του προβλήματα, που είναι η πείνα, η δυστυχία, οι περικοπές μισθών και συντάξεων και οι επερχόμενοι πλειστηριασμοί κατοικιών.
…και η εποπτεία της χώρας από τους δανειστές μέχρι το 2025.
Μια ζωή κορόιδα, μια ζωή μαλάκες, μια ζωή γιουσουφάκια της κάθε εξουσίας. Συνέχεια
Ἂν ἡ Δούρου μᾶς ἔλεγε μὲ ποιὸν πλάγιασε πρώτη φορὰ θὰ ἦταν «τσόκαρο», ἐὰν ἐπίσης ἡ Ἀχτσιόγλου ἀνέφερε πόσο τὴν φτιάχνουν τὰ πίπ-τόε χάι-χὶλλς θὰ εἶχαν λυσσάξη ὅλοι μὲ τὴν θρασύτητά της, ἂν πάλι ὁ Κασιδιάρης ἔβγαινε νὰ δηλώσῃ δημοσίως
Παρατηρώντας καλὰ τὸ βίντεο, φαίνεται καθαρὰ τὸ σκούντηγμα τοῦ Κασιδιάρη στὸν Δένδια, τὴν ὥρα ποὺ ὁ δεύτερος περνᾶ ἀπὸ ἐμπρός του. Θὰ μποροῦσε ὁ Κασιδιάρης νὰ ἀποφύγῃ νὰ ἀσχοληθῇ καὶ νὰ μὴν ὑπάρξῃ …οὔτε γάτα, οὔτε ζημία.
