Ἠ ἐπομένη μαριονέτα προετοιμάζεται στὰ «ἀποδυτήρια»…
Φαντάζομαι πὼς ὅλοι ἔχετε προσέξει ὅτι συνήθως πρὶν κάποιος νὰ ἀναλάβῃ (διορισθῆ, μὲ τὴν βοήθεια τῶν ΜΜΕ) πρωθυπουργός, περνᾶ ἀπὸ μία κλειστὴ συνάντησι τῆς λέσχης Μπίλντερμεργκ.
Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ ΟΛΟΥΣ τοὺς ὑπουργοὺς οἰκονομικῶν (π.χ. Ἀλογοσκούφης) ἐκτὸς βέβαια ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἐξόφθαλμα καὶ «νόμιμα» τοὺς ἔχει ἀνατεθεῖ ὀ ῥόλος τοῦ ἀρμοστοῦ/ἐπιτρόπου τῶν δανειστῶν (Στουρνάρας, Χαρδούβελης), ἤ ἀποτελοῦν μόνιμα μέλη τῆς ἰδίας, ἤ παρομοίου, λέσχης. (π.χ. Παπαδῆμος-Τριμερὴς Ἐπιτροπή). Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ΠΑΣΟΚ (μΠατΣοΚ)-ΚΙΝΑΛ
Ἄδωνις – Βορίδης καταστρέφουν ὑγεία καὶ ἐθνικὴ οἰκονομία! Βρὲ κάτι …ὑπερπατριῶτες!
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=C6dzJoUUUhg]
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ TIMETV
Σύμφωνα με τον κ. Τρύφωνα, η εμμονή της κυβέρνησης να θέτει τη χαμηλότερη τιμή ως μοναδικό κριτήριο στην άσκηση της πολιτικής της για τη φαρμακευτική δαπάνη, τα εμπόδια στην έγκριση των ελληνικών φαρμάκων και η μη στήριξη των ποιοτικών γενοσήμων δημιουργούν αξεπέραστες δυσκολίες για το ελληνικό φάρμακο στην αγορά. Συνέχεια
Ἀμόρφωτα καὶ ἀνθελληνικὰ ἑλληνόφωνα μᾶς …«κυβερνοῦν»!!!
Τὰ ἀπὸ κάθε πλευρᾶς ἀνόητα κουδουνισμένα, μᾶς …«κυβερνοῦν» κατὰ πὼς αἰσθάνονται.
Στὴν οὐσίαν ὅμως παραμένουν ἀντάλαντοι ἠθοποιοί, ποὺ ἀδυνατοῦν, ἀφ΄ ἑνὸς νὰ ἀρθρώσουν κάποιον σοβαρὸ ἤ λογικὸ λόγο, ἀλλὰ ποὺ ἐπίσης ἀδυνατοῦν νὰ ζήσουν μακρυὰ ἀπὸ τὰ φῶτα τῆς δημοσιότητος.
Ὅ,τι νἆναι, ὅπου νἆναι, ὅπως νἆναι!!!
Φασαρία νὰ γίνεται γύρω ἀπὸ τὸ ὄνομά τους καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι (ἐμεῖς δῆλα δή!!!) νὰ πᾶμε πρὸς …ἐξαφάνισιν.
Ἔχουμε πολλὰ τέτοια λοιπόν!!! Συνέχεια
«Ὅμως οἱ Πακιστανούληδες…!!!»
«Οἱ Ἀλβανοὶ εἶναι καθάρματα. Εἶναι ἡ χειρίστη ῥάτσα!!! Εἶναι κτήνη… Ἐὰν μποροῦσα θὰ πατοῦσα ἕνα κουμπὶ γιὰ νὰ τοὺς ἐξαφανίσῳ, θὰ τὸ ἔκανα… Ὁ ἄνδρας μου δὲ ὅταν τοὺς βλέπῃ τοὺς κυνηγᾶ… Ἄλλοτε μὲ σκοῦπα κι ἄλλοτε μὲ …καραμπίνα!!!
Καταλαβαίνεις…!!!»
Ἄναυδη ἐγώ!!!
Ἄφωνη… Ἄκουγα τὴν κυρία νὰ βγάζῃ λογίδριον καὶ δὲν ἤξερα πῶς νὰ ἀπαντήσῳ… Συνέχεια
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Τὰ …«δημοκρατικά» μπλοκαρίσματα τοῦ Χρυσοχοΐδη
Τώρα στὴν βουλὴ δὲν ἀλλάζουν κουρτίνες!!! Ἀλλάζουν …κορίτσια!!!

Μὲ 293 σταυροὺς-τῶν συγγενῶν της-ἡ ΝΔ ἐξασφαλίζει μιὰ ἀκόμη ψῆφο γιὰ ἐκλογὴ ΠτΔ.
Τί εἶναι 8.200 εὐρῶ μηνιαίως-χωρὶς νὰ περιλαμβάνονται οἱ συμμετοχὲς σὲ κοινοβουλευτικὲς ἐπιτροπές, τὸ βουλευτικὸ αὐτοκίνητο, ὁ ὁδηγὸς, ὁ ἀστυνομικὸς φρουρὸς, οἱ μετακλητοὶ ὑπάλληλοι, οἱ δωρεὰν βενζίνες, τὰ κινητά, κλπ- ἐμπρόςστὴν ἐκλογὴ τῆς νέας γλάστρας, συγγνώμη τοῦ νέου Προέδρου ἐννοοῦσα. Συνέχεια
