Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κο Α. Σαμαρά

Σε πρωινή κυριακάτικη ενημερωτική εκπομπή την 31/8/2014, του τηλεοπτικού σταθμού Σκάι και συγκεκριμένα του δημοσιογράφου Σ. Μάλλη, ο Βουλευτής της Ν.Δ. κος Άδωνις Γεωργιάδης, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο θέμα της συγγραφής των νομοσχεδίων, συγκεκριμένα δήλωσε, πως η τρόικα δεν ήταν εκείνη που επέβαλε νόμους ή πρακτικές, αλλά η ίδια η κυβέρνηση.
Καθ όλη την διάρκεια της διακυβέρνησης σας, καθώς και των προηγούμενων κυβερνήσεων, αφήνατε “εντέχνως” να πιστέψει η ελληνική κοινωνία ότι τα χέρια της Ελλάδος ήταν δεμένα. Αποδεικνύεται με βάση την αναφορά του βουλευτή σας, ότι η στρατηγική σχεδιαζόταν εντός του Μεγάρου Μαξίμου και όχι με παρεμβάσεις της Τρόικα.
Συνέχεια




Ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ δὲν τολμοῦσαν νὰ ἐμφανισθοῦν στὸν δρόμο οἱ πολιτικοί, πρὶν πέντε χρόνια, ἐφθάσαμε στὸ σημεῖο νὰ μᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο γιὰ νὰ εἴμαστε «συνεπεῖς».