Ἡ Εὐρώπη τῆς φτώχειας

Ἡ Εὐρώπη τῆς ἀλληλεγγύης, ἡ Εὐρώπη τῆς εἠμερίας, ἡ Εὐρώπη τῆς ἀνθρωπιστικῆς θεωρήσεως καί ἑνός κοινωνικοῦ προτύπου πού ἀπολαμβάνει ἡ πλειονότητα τῶν πολιτῶν της. Αὐτή εἶναι ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις; Ὄχι, βεβαίως.

Ὅλα αὐτά ἔμειναν στά χαρτιά. Ἡ Εὐρώπη δέν μπόρεσε νά ἐπιτύχῃ τίς ἐπιδιώξεις της. Ἔγινε ἡ Εὐρώπη τοῦ χρήματος, ἡ Εὐρώπη τοῦ συμφέροντος τοῦ μεγάλου κεφαλαίου, ἡ Εὐρώπη τῶν ἀγορῶν καί τῶν τοκογλύφων.

Ἡ Εὐρώπη εἶναι μία ἐπιχείρησις καταληστεύσεως τῶν ὑπηκόων της.

Ἡ Εὐρώπη δέν μπορεῖ νά συνεχίσῃ νά ὑπάρχει ἄν δέν τρώῃ τίς σάρκες τῶν λαῶν πού τήν ἀποτελοῦν.

Πόσα ἑκατομμύρια κατοίκους ἔχει ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις; Πεντακόσια περίπου; Ε, λοιπόν τό ἕνα τέταρτο τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν εἶναι φτωχοί. Ἕνας στούς τέσσερις Εὐρωπαίους ζῇ κάτω ἀπό τό ὅριο τῆς φτώχειας!

Αὐτή εἶναι ἡ Εὐρώπη πού εὐαγγελίζονται οἱ δικοί μας λακέδες. Συνέχεια

Κι ὁ πάπας συμφωνεῖ μὲ τὴν ἠλεκτρονικὴ ταὐτότητα!!!

Κι ὄχι μόνον συμφωνεῖ, ἀλλὰ τὴν ἐπιδιώκει! (Ἴσως ὄχι ἀκόμη ἐπισήμως, ἀλλὰ συντόμως…)
Καὶ μετὰ μοῦ λέτε…
Μὰ εἶναι προαποφασισμένη ἐδῶ καὶ χρόνια…
Πῶς ἀλλοιῶς θά μποροῦν νά μᾶς ἐλέγχουν ἀπολύτως;

Ὅσο γιὰ τὴν δική μας ἐκκλησία…
Συνέχεια

Copy paste τό σώσιμο οἱ λακέδες

Οἱ ἐθνοσωτῆρες μας: ΓΑΠ, Βαγγέλαρος, Παπαδήμιος καί Σαμαρᾶς (ἤ Παπαρᾶς ἄν θέλετε)…..

Σίγουρα, θά ὑπάρξουν κι ἄλλοι ἐθνοσωτῆρες…..τόν πρόεδρο τοῦ τΣυριζα τόν ξεχάσατε;

Κάποτε μᾶς τά εἶχαν πρήξει μέ τούς ἐθνάρχες, τώρα μέ τούς ἐθνοσωτῆρες.

Προσέξτε, ἐν ὀλίγοις, τό τελευταῖο – copy paste –  σώσιμο Ἀντωνάκη τοῦ μονόφθαλμου:

Ὅλα τά πρωτογενῆ πλεονάσματα θά δεσμεύονται στόν εἰδικό λογαριασμό ὑπέρ τῶν τοκογλύφων. Τρίβουν τά χέρια τους οἱ συγκεκριμένοι. Ἐπαπειλουμένη χρεωκοπία ἀκοῦν καί τρέχουν. Κορόϊδα εἶναι; Αὐτοί πάντα δανείζουν – καί σέ καλές ἐποχές – καί πάντα «κονομᾶνε».

Στόν δεσμευμένο εἰδικό λογαριασμό θά εἰσέρχεται ἐπίσης, τό Συνέχεια

Τεράστια ἐπιτυχία: Ἡ διαπλοκὴ παίρνει τὰ λεφτά της, ἡ Ἑλλάδα πουλᾷ τὰ ἀσημικά, ὁ κόσμος θὰ ὑποφέρῃ ἀκόμα παραπάνω.


– Το τραπεζικό σύστημα θα πάρει τα λεφτά του.

– Οι δανειστές θα πάρουν ρευστό για τους τόκους.

– Ο κόσμος θα πεινάσει.

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
Συνέχεια

Ἑτοιμάζουν 12 Μνημόνια-Ἀποδέχονται τὸ ὄνομα Μακεδονία γιὰ τὰ Σκόπια

Το παραδέχθηκαν στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι Στουρνάρας-Σταικούγας. 

Το επόμενο Μνημόνιο δεν θα είναι ένα  που θα αφορά την γενική κυβέρνηση, αλλά 12. Ένα για κάθε υπουργείο.
Γιατί δεν αναλαμβάνει πρωθυπουργός  αυτοπροσώπως ο Ράιχενμπαχ ;
Θα ήταν πιο έντιμο για τους Έλληνες.

Μόνον μέσω του κυνισμού, μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί το αίσχος, που χαρακτηρίζεται επικοινωνιακά, παραμονή της Ελλάδας στον «σκληρό πυρήνα» της ευρωζώνης. Και μόνον με σκληρή ειρωνεία οι δηλώσεις της κυβέρνησης περί ελληνικής διαπραγμάτευσης με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες. Συνέχεια

Μιὰ οἰκογένεια ἀνέργων ποὺ τὸ καλοκαίρι πίστεψε τὸν Σαμαρᾶ…

του Στρατή Μαζίδη

Προχθές το βράδυ ήμουν σε κάποιο ραντεβού για τις ανάγκες του μικρού χωριού που διαβιώ και παρακολουθώ τα κοινά του. Μετά από μια ενδιαφέρουσα έξοδο, το καλύτερο το άκουσα στο τέλος.

Η συζήτηση είχε ξεφύγει από τα στενά τοπικά πλαίσια προς το γενικότερο πολιτικό σκηνικό. Με αφορμή την απραξία – στασιμότητα του δικού μας δήμου και την απροθυμία των δημοτών, μου λέει η παρέα μου:

Συνέχεια