Εἶμαι ἀγανακτισμένη μὲ τοὺς «ἀγανακτισμένους»!


Καὶ τὸ ἐννοῶ.

Ἔλαβα πρὸ ἡμερῶν μίαν ἐπιστολή ἀπό ἕναν φίλο, ἀπὸ τὴν ὁποίαν ἐκράτησα  τὸν τίτλο. Μερικὲς ἀπὸ τὶς σκέψεις του θὰ σᾶς παρουσιάσω παρακάτω. Ἀλλὰ σὲ γενικὲς γραμμές μὲ βρίσκουν ἀπολύτως σύμφωνη.

Συνέχεια

Ἀμὰν πιὰ μὲ τοὺς «ἀγανακτισμένους»….

Κυριολεκτικῶς μᾶς ἔχουν ζαλίσει. (Γιὰ νὰ μὴν πῶ κάτι χειρότερο…) Δὲν καταλαβαίνουν ἐπί τέλους πὼς τοὺς καταλάβαμε; Μεταφέρω ἀπό τὴν σελίδα ἀντὶ-νέα τάξις πραγμάτων :

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:Βρέθηκε άλλος ένας “φερόμενος” ως διαχειριστής της σελίδας real-democracy.gr

Εδώ στο ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ δεν έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε καθημερινά με το θέμα των αγανακτισμένων.

Κάποιοι συναγωνιστές στο Σύνταγμα,συγκεκριμένα είχαν κλείσει να μιλήσουν σε τηλεοπτικό σταθμό του Alter για τους 300Έλληνες.. Καθώς τα 2 μέλη των 300 Ελλήνων ήταν έτοιμοι να μιλήσουν βρέθηκε και ένας 3ος ξέμπαρκος πίσω τους τον οποίο δεν γνώριζαν. Καθώς ήταν ήδη στον αέρα κάποια στιγμή του δόθηκε ο λόγος και Συνέχεια

Ῥατσισμός εἰς βᾶρος τῶν Ἑλλήνων …ἀπό «Ἕλληνες».

Παρατηρῆστε συνθήματα

Στις μεσημεριανές ειδήσεις της ΝΕΤ ακούστηκε σήμερα, ότι 900 αστυνομικοί θα περιπολούν το κέντρο της Αθήνας προκειμένου “να αντιμετωπίσουν τα φαινόμενα σωματεμποριας, διακίνησης ναρκωτικών και τις επιθέσεις κατά λαθρομεταναστών”. Δεν έγινε καμία αναφορά  προστασίας των Ελλήνων πολιτών από την παραβατική συμπεριφορά ορισμένων παράνομων μεταναστών.

Ἡ συνταγή τῆς ἐπιτυχίας

Παρατηρῆστε συνθήματα

  Λοιπόν, κάποτε ἀποκτοῦσες δόξα καί χρῆμα, δηλώνοντας ἀριστερός. Τώρα ἔχουμε κατεβεῖ μερικά σκαλοπάτια ἀκόμη! Τώρα ἀναμειγνύεις μερικές “προοδευτικές” ἰδέες, λίγη “παράλογη λογική” μέ λίγο ἀνθελληνισμό, καταργεῖς τήν Ἑλληνική σημαία ἀπό προσώπου γῆς καί ἰδού τό μεῖγμα τῆς ἐπιτυχίας! Ἄν ψάξουμε θά βροῦμε πολλά τέτοια παραδείγματα παντοῦ.

Πρίν ἀπό μερικά χρόνια ὅσους ἔπρατταν ἔστι, τούς ἔλεγαν προδότες. Τώρα βασιλεύει ἡ ἀσχετοσύνη, ἡ ἀμάθεια καί ἡ ἥσσων προσπάθεια. Τί ἔφταιξε καί φτάσαμε ὡς ἐδῶ; Ἔχουμε ἕναν ἐχθρό πού εἶναι πολύ δυνατότερος καί ἰκανότερος ἀπό μᾶς; Εἶναι ἄνισος ὁ ἀγῶνας, καταθέσαμε τά ὅπλα καί περιμένουμε τήν χαριστική βολή;  

Συνέχεια

Ἡ ἐλευθεροτυπία καὶ ἡ ἀναρχοκαπηλεία!

Αὐτὸ τὸ θέμα θὰ τὸ δημοσίευα ἀπὸ ἐχθές, ἀλλὰ εἶπα νὰ μὴν βάλω μαζὺ Δρούτσα καὶ ἀναρχικά… Ἴσως νὰ ταὐτισθοῦν… καὶ δὲν κάνει… Ἄλλες σχολὲς πρεσβεύουν…  (Κι ἄς ἔχουν τοὺς ἴδιους χρηματοδότες καὶ τὰ ἴδια ἀφεντικά!)

Ἡ εἴδησις ἤδη διέῤῥευσε στὸ διαδίκτυο! Ἀφορᾷ στὴν δίωξι τῆς εἰσαγγελίας κατὰ τῶν Πρυτάνεων καὶ τὴν ἐκδίκασι ποὺ ἀναμένουμε. Διότι οἱ πρυτανικὲς ἀρχὲς κανακεύουν τὰ καλόπαιδα ἐπιτρέποντάς τους τὴν λειτουργία τοῦ ΙΝΤΥΜΙΝΤΙΑ ἐντὸς τοῦ Πολυτεχνείου…

Παράνομον; Ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴ σκοπιὰ ποὺ τὸ βλέπεις… 

Ἐὰν εἶσαι Πάγκαλος, τὸ βλέπεις παράνομον…

Συνέχεια

Κι ὁ Γ.Γ. γραμματεὺς τοῦ ΟΗΕ ἀναγράφει ὡς «Μακεδονία» τὰ Σκόπια;

Μεγάλος καϋμὸς ἀπὸ πάρα πολλούς! Ὁ ἐπιστημονικὸς λόγος ἀγνοεῖται! Ὁ μόνος λόγος ποῦ περνᾶ, εἶναι ὁ λόγος τοῦ χρήματος! Τὸ ἔχεις; Προχωρᾶς. Βέβαια, νὰ μὴ ξεχνᾶμε καὶ τὶς δουλικότατές μας κυβερνήσεις!  Οὐδέποτε  κάποια   ἀπὸ  τὶς κουδουνίστρες μας, ἐστάθη ὀρθὴ καὶ ἀξιοπρεπὴς καὶ ἔντιμος ἐμπρὸς σὲ ἀξιώσεις ἄλλων, ποὺ καταπατοῦσαν ἐθνικὰ καὶ κυριαρχικά μας δικαιώματα! Ὅλα τὰ κουδουνισμένα σκυμμένα! Προσκυνημένα!  Ἢ πουλημένα καὶ πρόθυμα, ὡς ὑπαλληλάκια ἐντεταλμένοι!
«Προτεκτοράτον ἡ Ἑλλὰς» εἶναι κι ἐπισήμως ἡ χώρα, ἀπὸ ἀρχῆς ὑπάρξεώς της.

Σήμερα διαβάζω αὐτό ἀπὸ τὸ news247: