Γιατί συνεχίζουν νά ἔρχονται οἱ λαθρομετανάστες σέ μία χώρα πού καταστρέφεται;

Ἔλα ντέ; Γιατί; Τό σίγουρο εἶναι ὅτι δέν ἔρχονται γιά καλό. Κανείς δέν μπορεῖ νά μάθῃ πόσοι διαβιοῦν στήν χώρα μας. Πέρυσι, τόν Μάϊο, διεδίδετο – ὄχι βεβαίως, ἀπό τούς «κυβερνῶντες – ὅτι ὑπερέβαιναν τά 6.000.000 ἑκατομμύρια!!!

Σήμερα, ὅταν μιλοῦμε γιά λαθρομετανάστες, ἐννοοῦμε, κυρίως τούς ἀφροασιᾶτες. Οἱ ἄλλοι (εὐρωπαῖοι, κυρίως) κάποια στιγμή θά ἐπιστρέψουν στίς πατρῖδες των. Ἄλλωστε, δέν ἐξυπηρετοῦν κανέναν σκοπό ἐδῶ. 

Ἐπίσης, σίγουρο εἶναι ὅτι, σέ λίγο καιρό θά ἀρχίσῃ ὁ πόλεμος καί πιθανότατα ἀπό τίς χῶρες τοῦ Κόλπου. Ἡ γεωπολιτική τῆς περιοχῆς θά ἀλλάξῃ πρός ὄφελος τῶν νικητῶν. Ἴσως, τούς γνωρίζουμε ἀπό τώρα (τούς νικητές). 

Ἦρθαν, λοιπόν, γιά νά μείνουν, γι΄αὐτό καί δέν τούς διώχνουν ἤ δέν τούς ἀποτρέπουν νά ἔρχονται. Ἦρθαν γιά νά ἐπιτελέσουν κάποιο ἔργο. Εἶναι ἡλίου φαεινότερον, πλέον. Ἔνα «κόκκαλο» ἄν τούς πετάξουν εἶναι ἰκανοί καί τήν μάνα τους νά πωλήσουν. Κυρίως αὐτή…..

Μινώταυρος 

Και όμως, οι λαθρομετανάστες συνεχίζουν να εισρέουν στην Ελλάδα, χωρίς να μειώνουν καν τον μέσο μηνιαίο αριθμό εισόδου τους!!! Τι συμβαίνει και η Ελλάδα έχει γίνει το «μέλι» που έλκει εκατοντάδες λαθρομετανάστες χιλιάδες οι οποίοι ετησίως αποπειρώνται (πάντα επιτυχώς) και εισέρχονται στην χώρα; Συνέχεια

Νέα ἐπίθεσις λαθρομεταναστῶν στήν ἀστυνομία

Θυμόσαστε τί εἶχε γίνει στίς ἀρχές Δεκεμβρίου, ὅταν ἀστυνομικοί προσεπάθησαν νά ἐκδιώξουν λαθρομετανάστες οἱ ὁποῖοι ἐπώλουν παρανόμως τά προϊόντα τους στό χῶρο ἔξω ἀπό τό Οἰκονομικό Πανεπιστήμιο; Ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται! Συνέχεια

Πολλὲς μικρὲς ἐπιχειρήσεις περνοῦν στὰ χέρια μεταναστῶν.

Και ενώ τα βλέμματα είναι στραμμένα προς τους Ασιάτες και Αφρικάνους μετανάστες, το παραεμπόριο στους δρόμους και στις πλατείες, την κατάληψη του Κέντρου, μία άλλη πραγματικότητα διαμορφώνεται στο νόμιμο εμπόριο.
Κυρίως Αλβανοί και λιγότερο άλλοι Βαλκάνιοι η Ρώσοι μετανάστες, έχουν επιδοθεί στην αγορά μικρών επιχειρήσεων που πωλούνται από Έλληνες δε ολόκληρη την χώρα.

Συνέχεια

Ποιοί προωθοῦν τήν πολυπολιτισμικότητα στήν Εύρώπη;

Ὅποια πέτρα κι ἄν σηκώσῃς, αὐτούς θά βρῇς ἀπό κάτω. Συνέχεια

«Ποινικοποιήθηκε» ἡ ἰδιοκτησία στή χώρα μας

Ἐφιαλτικό τό σενάριο, ἀλλά ἄν δέν ἀντιδράσουμε θά γίνῃ πραγματικότης. Συνέχεια

846.000 € θά πληρώσουμε καί γιά τό τζαμί

Ὅλα τά εἶχε ἡ Μαριωρή, ὁ φερετζές τῆς ἔλειπε. 

Τούς μουσουλμάνους πού εὑρίσκονται στήν χώρα μας – οἱ περισσότεροι ἐξ αὐτῶν εἰσέβαλαν παρανόμως – τούς ταΐζουμε, τούς ποτίζουμε, τούς κοιμίζουμε, τούς περιθάλπουμε, προσέχουμε τήν ὑγεία τους, (δωρεάν ἰατροφαρμακευτική περίθαλψη). Ὅμως, οἱ «φωστῆρες» προοδευτικοί, λάτρεις τῆς πολυπολιτισμικότητος, πού εὑρίσκονται στήν «ἐξουσία», ἀπεφάσισαν νά προχωρήσουν ἀκόμα πιό μακρυά. Πῶς ἀλλοιῶς θά τούς κρατήσουμε. Πρέπει καί νά προσεύχονται καί νά σκύβουν πέντε φορές τήν ἡμέρα. Συνέχεια