Ἄμεση ἐφαρμογή τῆς ἀποφάσεως τοῦ ΣτΕ γιά τήν ἰθαγένεια

Ὥς γνωστόν, «Αντισυνταγματικές κρίθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) σε διάσκεψη, κεκλεισμένων των θυρών, οι διατάξεις του Ν. 3838/2010 (νόμος Ραγκούση) που έδωσαν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους αλλοδαπούς που διαμένουν στην Ελλάδα με τη χορήγηση ιθαγένειας. Η Ολομέλεια, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κινήθηκε στο ίδιο σκεπτικό που είχε διατυπώσει το περασμένο έτος το Δ’  Τμήμα του ΣτΕ , το οποίοι είχε αποφανθεί ότι είναι παράνομες και αντισυνταγματικές οι εν λόγω διατάξεις κρίνοντας ότι το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές έχουν μόνο Έλληνες πολίτες».

Γιά  νά δοῦμε…..Θά ἐφαρμοστῇ ἡ ἀπόφασις καί πῶς; Ἤ εἶναι πυροτέχνημα τοῦ Σαμαρᾶ γιά ἐσωτερική κατανἀλωσι; Νομίζω δέν μπορεῖ νά κάνη ἀλλοιῶς Συνέχεια

Εἴδατε κάπου τόν σαῤῬαγκούση;

Αὐτὸ τὸ ἀπέραντα ἀνήθικον ἄτομον, αὐτὸ τὸ πολιτικὸ τίποτα, αὐτὸ τὸ κατάντημα τῶν ἐκτρωμάτων, ἐπρότεινε πρὸ τριῶν περίπου ἐτῶν τὴν Ἑλληνοποίησιν κάθε ΛΑΘΡΟεισαγωμένου, μὲ ἕναν νόμο ποὺ καταπατοῦσε τὸ Σύνταγμα, τὸ ἦθος καὶ τὴν ἴδια τὴν Πατρίδα. 
Βρῆκε ὑποστήριξιν ἀπὸ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα πολιτικὰ τίποτα, βρῆκε καὶ μερικοὺς ἀνεγκεφάλους, ποὺ ζητοῦσαν συγγνώμη Συνέχεια

Φίδι νά σέ τσιμπήσῃ ἤ γάϊδαρος νά σέ….

Ζωή κι αυτή σ’αυτή τη χώρα!

Πάντα ανάμεσα σε ένα δίλημμα ήμασταν! 

Καραμανλής ή τανκς…Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα..μετά ξανά Καραμανλής ή χάος και τώρα Μνημόνιο ή Σύριζα…

Συνέχεια

Δημοσκοπήσεις… Παραστάσεις νίκης…. Κι ἐγώ ποῦ ἤμουν;

Ὅπως πάντα ἀποῦσα φυσικά…
Ἐμένα γιατί ποτέ κανεῖς δέν μέ ῥωτᾶ γιά τήν πρόθεσιν ψήφου μου;;;
Δέν τούς ἐνδιαφέρει;
Μά καλά; Πόσο στοχευμένες εἶναι αὐτές οἱ δημοσκοπήσεις τέλος πάντων;;

Καθῆστε ὅμως γιατὶ τὰ μπέρδεψα….
Συνέχεια

Ἀλήθειες

Τό παρακάτω κείμενο εἶναι γραμμένο πρίν ἀπό ἐκλογές ἀλλά ἐξακολουθεῖ νά εἶναι ἐπίκαιρο. Ἐγράφη στό τελευταῖο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Ἀπόμαχος Ναυτικός».
Δεῖτε το:

Κι ἄλλες ἀλήθειες

Τό δίλημμα εἶναι τό ποιόν θά ψηφίσῃς. Μή στενοχωριέσαι γιατί ὅποιον καί νά ψηφίσῃς πάλι οἱ ίδιοι θά μᾶς κυβερνήσουν, παρέα.

Ὁ μεγαλύτερος κωλοτούμπας εἶναι ὁ λαός, ἀφοῦ δέν σκεφτόμαστε καί βάζουμε τούς ἄλλους νά σκεφτοῦν γιά μᾶς. Μήπως αὐτό λέγεται, εὐγενικά, ἀφέλεια;

Ἡ καλλίτερη κρυψώνα τῶν ἀποτυχημένων, εἶναι ἡ Συνέχεια

Οἱ ψηφοφόροι ὑπερβαίνουν τό σύνολο τοῦ λαοῦ!!!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής, που ανακοίνωσε επιτέλους χθες η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο νόμιμος πληθυσμός της χώρα μας ανέρχεται σε 9.903.268 Ελληνίδες και Έλληνες (νεογέννητους, ανήλικους, ενήλικες).
Σύμφωνα τώρα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών, που αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα του, το εκλογικό σώμα της χώρας, δηλαδή οι άνω των 18 ετών Ελληνίδες και Έλληνες που είναι γραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, ανέρχεται σε 9.952.570 ενήλικες πολίτες.

Τι παρατηρούμε λοιπόν από τα επίσημα στοιχεία του κράτους Συνέχεια