Δῆλα δή, τώρα ὁ Ἄκης θά πληρώσῃ;

Ὁ ἐξάδελφός του κατέθεσε στὸν εἰσαγγελέα τὰ μύρια ὅσα…
Τόσα, ποὺ καὶ μόνον αὐτὰ νὰ ἔχει διαπράξει ὁ Ἄκης, θεωρητικῶς πρέπει νὰ παραμείνῃ στὴν φυλακὴ ἰσοβίως καὶ παραλλήλως νὰ κατασχεθοῦν ὅλα τὰ περιουσιακά του στοιχεῖα, ἔως ἀποπληρωμῆς τῶν ὅσων ἅρπαξε.
Ἀλλά…

Ἀλλὰ δυστυχῶς δὲν εἶναι μόνον ὁ Ἄκης.
Εἶναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!! Φημισμένοι κι ἀφανεῖς..
Τὸ μακρύ τους χέρι ἔχει χωθεῖ βαθύτατα στὰ δικά μας πορτοφόλια καὶ σήμερα, ἐξ αἰτίας ἀκριβῶς αὐτοῦ τοῦ συστήματος διακυβερνήσεως, ἔχουμε φθάσει στὸ σημεῖον τοῦ νὰ πληρώνουμε γιὰ χρέη ποὺ δημιουργήσαμε, ἀλλὰ ἰδίως γιὰ χρέη ποὺ δὲν δημιουργήσαμε.
Συνέχεια

Κι ὅμως, ἡ ΝΔ δέν βγῆκε πρῶτο κόμμα στίς ἐκλογές

 

Σχεδόν καμμία αναφορά δεν έγινε από τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ΜΜ’Ε’ για το πραγματικά πρώτο “κόμμα” των τελευταίων εκλογών, που δεν είναι άλλο από… την ΑΠΟΧΗ με ποσοστό 37,53% !!!

Ο Ελληνικός λαός σε αναλογία σχεδόν 4/10 γύρισε την πλάτη, στις Εθνικές εκλογές κάτι που δυστυχώς οι πολιτικοί (ο Θεός να τους κάνει) το αγνοούν επιδεικτικά. Επί 9.951.970 εγγεγραμένων ψηφοφόρων, ψήφισαν μόνο 6.216.856 (62,47 %).

Συνέχεια

Κι ἐάν οἱ ἐκλογές εἶναι ἄκυρες;

Γι ν στρώνεται λόκληρος δικηγορικς σύλλογος κα ν ξεκιν τς καταγγελίες, κάτι δν πάει καλά.
Διαβάζοντας φυσικ κα τος λόγους γι τος ποίους θεωρε τς κλογς κυρες, τότε, ν κασχετη μ τ νομικά, ντιλαμβάνομαι πς ο παρατυπίες εναι πολ περισσότερες π ατς ποντέχονται.
χι δλα δ πς περιμέναμε κάτι καλλίτερο, πνα σύστημα πο μόνον σ παρατυπίες, παρανομίες κα παραλογίες μς χει μάθει… λλ νά… 
Εναι κνευριστικότατον ν βλέπουμε τφθαλμοφανῆ, νχουμε τν νόμο μ τ μέρος μας κα ν μ κουνιέται οτε νας εσαγγελες ατεπάγγελτα,πρ κειμένου νρευνήσ τ θέμα.
Συνέχεια

And the winner is (again)…

              

Στις σημερινές διαδικτυακές μου ”τσάρκες”,πέτυχα μια ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος,κάπως διαφορετική από τις άλλες.
Σίγουρα διασκεδαστική και την μοιράζομαι μαζί σας…
Συνέχεια

Πόσο ἀξίζει ἡ ἀξιοπρέπεια τῶν Ἑλλαδιτῶν τό 2012;

Πρῶτα πᾶς καὶ τοὺς Ξαναψηφίζεις καὶ μετὰ στήνεσαι στὴν οὐρὰ γιὰ τὰ τζαμπὲ ζαρζαβάτια… ὡσὰν μηρυκαστικὸ* ποὺ εἶσαι… Λαουτζίκος ἐς ἀεί!

*μηρυκαστικὸν: τὸ θηλαστικὸν ΖΩΟΝ ποὺ ἀναμασσᾷ τὴν τροφή του… ἤτοι τὰ βοοειδῆ, ἀμνοειδή, αἰγοειδή…
Μπεεεεὲ ἢ μουυυυυυυυυῦ… τὸ ἴδιο εἶναι…
Συνέχεια

Nigel Farage: «Οἱ Ἕλληνες πάσχουν ἀπὸ τὸ σύνδρομο τῆς Στοκχόλμης»

Τώρα τι να του πεις; Οτι δεν έχει δίκιο;
Από όποια άποψη και να το δεις, έχει δίκιο..
Αλλά δεν τα ξέρεις όλα αγαπητέ Νιλ. Οι Ελληνες δεν πάσχουν μόνο από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αλλά κι από το σύνδρομο του ραγιά..
Τι είναι αυτό; Που να στα λέω τώρα….και τι να καταλάβεις;; Συνέχεια