Ἡ γλῶσσα μας ἐκπέμπει σῆμα κινδύνου!

Σε προηγούμενο άρθρο μας μιλήσαμε για την σταδιακή «απλοποίηση» της γλώσσας, που οδηγεί στην πλήρη αλλοίωση και πιθανώς εξαφάνισή της.

Η αρχή έγινε με την κατάργηση του πολυτονικού συστήματος για λόγους διευκόλυνσης των μαθητών. Σειρά είχε το γράμμα -ν-… Ακολούθησαν τα φωνήεντα και τα διπλά γράμματα!

Πλέον, για όσους πιθανόν τους διαφεύγει, μεγάλος αριθμός λέξεων είτε έχει αποβάλει τα διπλά γράμματα που εμπεριείχε (καμμία: καμμία, παλληκάρι: παλικάρι, κλπ), είτε έχει αντικαταστήσει τα φωνήεντα «ει, η, οι, κλπ» με το -ι- (ταξειδιώτης: ταξιδιώτης, εταιρεία: εταιρία, κλπ). Συνέχεια

Ἀνοίξαμε ἀλληλογραφία μὲ τὸ ὑπουργεῖον ἀπαιδείας.


Ἕναν σχεδὸν μήνα μετά, δῆλα δὴ μὲ ἡμερομηνία παραλαβῆς τὴν 28η Μαρτίου 2013, (ἀποστολὴ ἐκ τοῦ ὑπουργείου 19η Μαρτίου 2013) ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῶν ὀχλήσεῶν μου πρὸς τὸ ὑπουργεῖον, καθῶς ἐπίσης κι ἄλλους φορεῖς, κόμματα καὶ ὑπηρεσίες,  ἔλαβα ἐπὶ τέλους τὴν πολυπόθητο ἀπάντησιν. 

Ἡ ἀπάντησις προέρχεται ἐκ τοῦ ὑπουργείου ἀ-παιδείας, καὶ ὑπογράφεται ἐκ τοῦ Κωνσταντίνου Παπαχρήσου, προϊσταμένου διευθυντῶν, μὲ ἐπὶ πλέον ὑπογραφὴ καὶ σφραγίδα ἐκ τοῦ Ἰωάννου Σπηλιοπούλου, διευθυντή(;;;) πρωτοκόλλου. 
Ἐπίσημα πράγματα δῆλα δή… (Ὤχ μανούλα μου…!)

Συνέχεια

Νεοταξίτικη προπαγάνδα στὰ σχολεῖα.

τοῦ Ἀναστασίου Στάμου, Διευθυντοῦ ΕΠΑΛ Λευκάδος

Δὲν μᾶς φτάνει ὁ Οἰκονομικὸς πόλεμος ποὺ δέχεται σύσσωμος ὁ Ἑλληνισμός, ὑποχωρῶντας φεῦ ὁλοταχῶς καὶ συντεταγμένως μὲ ἀνοίκειες πολιτικὲς ἀποφάσεις καὶ πολλαπλὰ νομοθετικὰ διατάγματα εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων Πολιτῶν, ἡ Μάχη ἄναψε καὶ μὲ Ἰδεολογικὸ πόλεμο, ποὺ εἶναι ἡ χειρότερη μορφὴ πολέμου. Διότι χρειάζεται ἀφ’ ἑνὸς βαθειὰ γνῶσι τοῦ ἑλληνικοῦ τρόπου νοεῖν καὶ πράττειν, ἀφ’ ἑτέρου πανδερκὴ ἐπίγνωσι νὰ ἀναγνωρίζουμε τὰ ἐχθρικὰ ὅπλα καὶ μέσα «πυρός» γιὰ νὰ παίρνουμε τὰ ἀναγκαῖα ἀντίμετρα.

Πρὶν ἀπὸ δύο ἑβδομάδες (5-3-2013) καταιγισμὸς ἐγγράφων – ἀπὸ ἕξι διαφορετικὲς πηγές(!) – μᾶς ὑπεχρέωσε Συνέχεια

Ἑλληνικὴ γλῶσσα, νικήτρια τοῦ θανάτου.

Ἑλληνικὴ γλῶσσα: «νικήτρα τοῦ θανάτου»

ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Διαβάστε καὶ ρουφῆξτε τὸ κατωτέρω ἄρθρο τοῦ Δημ. Νατσιοῦ. Καὶ σκιρτῆστε ποὺ ἀκόμα ὑπάρχουν ψυχωμένοι ἄνθρωποι στὴν Ἑλλάδα, λεβέντες καὶ ὄμορφοι στὴν ψυχή καὶ γενναῖοι στὸ φρόνημα. Καὶ ἀνυποχώρητοι στὶς ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ.

Συνέχεια

Τέλος στὴν Καθαρὰ Δευτέρα!

Τέλος!!!
Καὶ κακῶς τὴν κρατήσαμε ἔως σήμερα.
Δέν ἔχετε ἀντιληφθῇ πώς δημιουργοῦμε ψυχολογικά προβλήματα στούς κρατοῦντες;
Δέν ἔχετε συνειδητοποιήσῃ πώς ὅσο κάνουμε χρήσι τῶν λέξεων «Καθαρά» καί «Δευτέρα», τόσο κτυποῦν τά κεφάλια τους στούς τοίχους; Τί θέλετε; Νά μᾶς στείλουν τόν λογαριασμό τῶν νοσηλίων καί νά ἔχουμε νά πληρώνουμε ἐκτός ἀπό τούς ῥεμπεσκέδες τῶν «κυβερνήσεων» καί τούς ῥεμπεσκέδες τῆς ἀπαιδείας;

Συνέχεια

Ἀναγνωρίζω, ἀρνοῦμαι, ἀντιδρῶ στὴν βία μὲ …βραχιολάκια!!!

 Καλά, μιλᾶμε γιὰ μεγάλες ἐμπνεύσεις…
Τόση φαντασία… Τόση εὐρηματικότης…
Ἀντιδροῦμε στὴν βία φορῶντας βραχιολάκια!!! Καὶ βαμμένα νυχάκια… Δῆλα δὴ ἐὰν δὲν τὸ κατάφεραν ἔως τώρα, καιρὸς νὰ τὸ καταφέρουν… Συζητᾶμε γιὰ ἀπόλυτο ξεπούλημα τῆς νεολαίας μας μέσῳ τῆς ἐκπορνεύσεως καὶ τῆς σαχλαμάρας…
Τὰ βραχιολάκια γιὰ νὰ κάνουν θόρυβο, ἀφ΄ ἑνός, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ καταδεικνύουν πὼς ἐμεῖς εἴμαστε στὴν κοσμάρα μας… Δὲν πρόκειται οὐδέποτε νὰ σοβαρευτοῦμε… 
Ἤ ὄχι;
Τὰ βαμμένα νυχάκια γιὰ νὰ ἀποδεικνύουν πὼς ναί, στὰ 12 ἤ στὰ 13 ἤ στὰ 16, σὲ παιδιὰ τοῦ σχολείου δῆλα δή, πάντα ἡ ἐμφάνισις εἶναι σημαντικότερη…

Συνέχεια