Πρὸ χθὲς λοιπὸν συνῳμιλοῦσα μὲ φίλους γιὰ τὸ νέο τερατούργημα ποὺ ἔχουν μοιράσῃ στὰ σχολεῖα μας καὶ τὸ ἀποκαλοῦν, κατ’ εὐφημισμόν, γραμματική.
Αὐτό, τὸ ἐκ παραλλήλου κτύπημα στὴν παιδεία, διὰ τῆς συνεργίας ἤ τῆς ἀδιαφορίας ἤ ἀκόμη καὶ τῆς ἀσχετοσύνης, τόσων καὶ τόσων ὑπουργῶν ἀ-παιδείας, πρέπει νὰ παύσῃ. Ἀρκετὸ κακὸ ἔχουν κάνῃ ἤδη. Καιρὸς νὰ τὸ σταματήσουμε!!!
Ἐπεὶ δὴ ὅμως ὅλη ἡ χώρα ἀσχολεῖται μὲ τὸ ξεπούλημα καὶ τὰ οἰκονομικὰ προβλήματα, δυστυχῶς, πέφτει στὶς πλᾶτες μόνον κάποιων ὁλίγων ἡ ἐξακολούθησις τῆς ἀποσύρσεως τῶν ἐν λόγῳ βιβλίων καὶ φυσικὰ τῆς ἀποκαταστάσεως σὲ θέματα ποὺ ἀφοροῦν στὴν παιδεία.
Μίαν παιδεία, ποὺ τελικῶς τὴν χρησιμοποιοῦν ὄχι γιὰ νὰ μορφώνουν ἀλλὰ γιὰ νὰ παρα-μορφώνουν ἀνθρώπους, δουλοποιῶντας τους συστηματικῶς καὶ καθιστῶντας τους ὄργανα κι ἐργαλεῖα τῶν ἐκάστοτε κυβερνώντων.
Συνέχεια →