Ντρέπεσαι (καὶ κρύβεσαι γιὰ αὐτό) ὅταν ἔχῃς λόγους νὰ τὸ κάνῃς!!!

Στρουθοκαμηλισμός λέγεται; Δὲν θὰ τὸ ἔλεγα, διότι τὰ ζωντανὰ αὐτὰ εἶναι ἀθῶα.
Σὲ αὐτοὺς ποὺ ἀναφέρομαι ἐγὼ μόνον ἀθωότητα δὲν μποροῦμε νὰ εὕρουμε…

Πάντα μὲ προβλημάτιζε λοιπὸν τὸ γιατὶ τόσο ἐπιμελῶς κάποιοι πασχίζουν νὰ κρύψουν τὶς πράξεις τους, γιὰ τὶς ὁποῖες ὅμως ἀκόμη καὶ νομολογίες κατασκευάζουν, πρὸ κειμένου νὰ αὐτο-ἀθωώνονται.

Ἀπὸ τὴν μίαν μεριὰ ἀντιλαμβάνομαι πὼς φταίει κυρίως ἡ ἀδικία ποὺ διαπράττουν, τὴν ὁποίαν σαφῶς καὶ γνωρίζουν, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην καταλαβαίνω πὼς εἶναι κάτι βαθύτερον, γιὰ τὸ ὁποῖον οὔτως ἤ ἄλλως ἔτσι θὰ συμβαίνῃ πάντα.

Ντρέπονται.

Συνέχεια

Ὁ σωστὸς τονισμός. (Χειροῦργος ἤ χειρουργός;)

Ὁ Νίκος, φίλος παιδιόθεν, κάποτε ἔλαβε τὸ πτυχίον τῆς ἰατρικῆς. Τὸ πρῶτο ἐρώτημα ποὺ τοῦ ἔθεσα ἦταν ἐὰν ἦταν χειρουργὸς ἤ χειροῦργος. Μὲ ἐκύτταζε σὰν ἠλίθιος!!!

Δὲν χρειαζόταν νὰ ἀπανήσῃ! Εἶχα καταλάβῃ! χειρουργός ἦταν…
Χρόνια ἀργότερα τὸ ἐπεβεβαίωσε… Δυστυχῶς μὲ δυσάρεστα ἀποτελέσματα γιὰ κάποιους.

Συνέχεια

Ἡ ματιὰ τοῦ Νικητοῦ…!

Στὶς ἡμέρες μας οἱ περισσότεροι συνάνθρωποί μας συμπεριφέρονται σὰν νὰ ἔχουν χάσῃ διὰ παντὸς κάθε μελλοντικὴ μάχη. Συμπεριφέρονται δῆλα δὴ ὡς ἤδη ἡττημένοι, κι ἀς μὴν ἔχουν δώσῃ κανένα δείγμα ἀγωνιστικότητος.
Ὅταν ἐγὼ γράφω ἤ λέω «ἀγωνιστικότης» δὲν ἐννοῶ τὸ νὰ πιάσω ἕνα ὅπλο κι ὅποιον πάρῃ ὁ Χάρος. Ὁ ἀγών μας, ἄν καὶ γιὰ κάποιους αὐτὸ παραμένει δυσνόητον, εἶναι σὲ τελείως διαφορετικὰ ἐπίπεδα. Ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὸν αὐτοπροσδιορισμό μας, τὸν ἐπαναπροσδιορισμό μας, τὴν αὐτογνωσία μας, τὴν ἀλλαγὴ στάσεως ζωῆς, τὴν ἀλλαγὴ ὀπτικῆς, τὴν οὐσιαστικὴ ἀνατροπὴ ὅλου τοῦ οἰκοδομήματος, ἐντὸς τοῦ ὁποίου διαβιούσαμε καὶ τελικῶς τὴν ἀναδόμησίν του ἐκ θεμελίων.
Συνέχεια

Ναί, τέτοιους «δασκάλους» χρειαζόμαστε!!!

Ὅταν διάβασα τὴν εἴδησι γιὰ τὴν «καθηγήτρια» ποὺ οὔρλιαζε στοὺς μαθητές της πὼς δὲν εἶναι αὐθεντικοὶ Ἕλληνες χαμογέλασα.
Ὄχι μὲ πίκρα, ὅπως γιὰ τόσα ἄλλα ἀνάλογα θέματα στὸ παρελθόν.
Ὄχι…
Μὲ …ἀνακούφισιν!!!
Ναί, κι ἄς φαίνεται παράλογον.
Τέτοια νούμερα χρειάζονται γιὰ νὰ ἀποδομήσουν ἐν τελῶς στὰ μάτια καὶ τῶν πλέον δυσπίστων τὴν ὡμή μας πραγματικότητα.

Συνέχεια

Ἡ Προπαίδεια!

Ἔχετε συνειδητοποιήσει τὴν συνειδητὴ προσπάθεια τῶν ἐκπαιδευτικῶν νὰ καταστήσουν τὰ παιδιά μας ἠλίθια; Μᾶλλον, φαντάζομαι πὼς τὸ ἔχετε ἀντιληφθεῖ. 

Ἐχθὲς ὁ φίλος Αἰσχύλος, σχεδὸν ἀπελπισμένος, ζήτησε τὴν βοήθεια φίλων γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ μάθῃ στὰ  παιδιά του τὴν προπαίδεια. Ἔψαχνε ὁ ἄνθρωπος νὰ βρῇ τρόπους γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ τοὺς ἐξηγήσῃ τὰ …ἀνεξήγητα. 

Συνέχεια

Τέλος καὶ στὰ δωρεὰν σχολικὰ βιβλία!!!

Γιὰ τὴν ἀκρίβεια τέλος στὴν μία χρήσι. Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα τὰ βιβλία θὰ εἶναι γιὰ πολλὲς χρήσεις! Δῆλα δὴ θὰ πηγαίνουν τὰ παιδάκια στὸ σχολεῖο, θὰ παίρνουν τὰ βιβλία, ἀλλὰ στὸ τέλος τῆς χρονιᾶς θὰ τὰ ἐπιστρέφουν. Ἐὰν δὲν τὰ ἐπιστρέφουν σὲ ἀρίστη κατάστασιν, τότε οἱ γονεῖς θὰ πληρώνουν τὴν ἀξία τῶν βιβλίων. 
Ζῆσε Μάη μου…

Ἀπὸ μίαν πλευρὰ ἀκούγεται λογικό, ὄχι τόσο γιὰ τὰ βιβλία καὶ τὴν παιδεία ποὺ ἔχουμε πολλάκις μοσχολπληρώσῃ, ὅσο γιὰ τὸν περιορισμὸ τῆς σπατάλης τοῦ χαρτιοῦ. 
Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην, ἐκείνην τὴν πλευρὰ ποὺ τὰ ἔχουμε μοσχοπληρώσῃ, ὄχι, τὸ μέτρον εἶναι ἄδικο γιὰ κάθε παιδὶ καὶ γιὰ κάθε γονέα.

Συνέχεια