Ἡ μανδὰμ Κωλοτούμπα!

Πρὸ….

Βγῆκε τὸ Μαριῶ νὰ ἀνασκευάσῃ τὶς ἐντυπώσεις ποὺ προεκάλεσε μὲ τὴν ἀποχώρησίν της ἀπὸ τὴν βολή ἐχθές, ὅταν ἠρνήθῃ νὰ παραστῇ στὴν ἑνὸς λεπτοῦ σιγή! 
Κι ὄχι μόνον τὸ Μαριῶ, ἀλλὰ σύσσωμος ὁ μηχανισμὸς τοῦ Φώτη.

Μετά…

(φωτογραφίες ἀπὸ πρῶτο θέμα)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: «ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ” Η ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΑ ΡΕΠΟΥΣΗ… ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ….

Απάντηση στα …σχόλια που κάνουν το γύρω του διαδικτύου και έφεραν την κ. Ρεπούση να αποχωρεί από το κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια τήρησης «ενός λεπτού σιγής» για τη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού έδωσε η Δημοκρατικη Αριστερά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα της ΔΗΜ.ΑΡ τίμησε με «ενός λεπτού σιγή» τη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού. Η απουσία κάποιων από τους βουλευτές της οφείλεται σε καθαρά πρακτικούς λόγους. 
Η βουλευτής Α’ Πειραιά, Μαρία Ρεπούση, με αφορμή τα όσα κακόβουλα λέγονται και γράφονται δήλωσε τα εξής: «Ο σεβασμός μου στη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού είναι δεδομένος και δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφισβητεί» τονίζει η ανακοίνωση.  (πηγή)

Έγὼ λοιπὸν μανδὰμ τὸν ἀμφισβητῶ τὸν ὑποτιθέμενον πατριωτισμόν σου! Μὰ ἀπολύτως τὸν ἀμφισβητῶ! 
Ἐπίσης, ἀδιαφορῶ γιὰ τὸ ἐὰν μᾶς ἐπιτρέπῃς ἤ ὄχι! Κι ἐμεῖς δὲν σοῦ ἐπιτρέπουμε νὰ ὑπάρχῃς, νὰ ὁμιλῆς καὶ νὰ διδάσκῃς, ἀλλὰ δυστυχῶς ἀκόμη σὲ κρατοῦν τὰ ἀφεντικά σου στὴν θέσιν σου, διότι τοὺς ὑπηρετεῖς θαυμάσια!

Ἐκτὸς ποὺ οἱ φωτογραφίες σὲ διαψεύδουν, ἔχουμε ὅμως κι ἄλλο θέμα!
 Διότι ἕνα λεπτό, ἕνα λεπτὸ τῆς ὥρας σου, αὐτὰ τὰ ῥημαδιασμένα ἐξήντα δευτερολεπτάκια σου, οὐδόλως θὰ καθυστεροῦσαν κάποιο νούμερο ἀπὸ  ὁποιανδήποτε ὑποχρέωσίτν του! Πολλῷ δὲ  μᾶλλον ὅταν αὐτὸ τὸ νούμερο ἐτοιμάζεται νὰ παρευρεθῇ σὲ συνέδριον ποὺ θὰ γίνῃ στὸν Πόντο, (λεπτομέρειες ἐδῶ) στὰ τέλη περίπου τοῦ Ἰουνίου.  Τί λές Μαριῶ, ἀκόμη συζητᾶς γιά πατριωτισμό; Μήπως ἐννοοῦσες παραδοπιστία ἤ πατριδοκαπηλία; Μήπως ἁπλῶς ἐμπέρδευσες τά πρῶτα συνθετικά; Ἤ μήπως τελικῶς εἰλικρινῶς μιλᾶς γιά πατριωτισμό, δίχως ὅμως νά μᾶς προσδιορίζῃς τό ποιά πράγματι εἶναι ἡ πατρίδα σου;

Διάβαζε κι ἐσὺ Φώτη γιὰ νὰ μαθαίνῃς λοιπόν:

  • Ἕνα λεπτό, ἀπὸ τὰ νούμερά σου, καὶ ἰδίως τὸ Μαριῶ σου, εἶναι ἕνα τίποτα. Ἕνα φτύσιμο μίας μπεκάτσας θὰ πάρῃ περισσότερην ὥρα γιὰ τὸ καθάρισμα τοῦ ΤΑΓΕΡ της. Ἀλλὰ βλέπεις, προσκυνᾶς ἐμπρός της! Ποῦ θά ξανά εὕρῃς τόσους προθύμους μαζεμένους; Καί ποῦ θά ξανά-εὕρῃς τόσην στήριξιν ἀπό τούς χρηματοδότες; Ἔ Φώτη; Τώρα πού εὑρῆκες τήν εὐκαιρία λές μήπως νά μή τήν ἀφήσῃς νά πάῃ χαμένη; Ἕτσι εἶναι Φώτη;
  • Δὲν ξέρω τὶ γίνεται μὲ τοὺς ἄλλους βολευτές σου, ἀλλὰ αὐτὸ τὸ γύναιον, ἐκτὸς ἀπὸ ὅλες τὶς προηγούμενές της προκλήσεις, τώρα πιὰ μᾶς βγάζει στραβούς, ζαβούς, ἀλλοπαρμένους. Μήπως νά τῆς τραβοῦσες μίαν διαγραφή; Ἔχεις μήπως ὑπ’ ὄψιν σου τό τί ἀκριβῶς γίνεται σέ ἄλλες εὐρωπαϊκές χῶρες μέ τήν ἄρνησιν τῶν ἀνεγνωρισμένων γενοκτονιῶν; Μήπως νά τό ψάξῃς λίγο παραπάνω;
  • Ἐχθὲς Φώτη ξανὰ ἐδιάβασα τὸ ἐπίμαχον ἀπόσπασμα στὸ βιβλίον τῆς Στ’ Δημοτικοῦ. Γιὰ μίαν ἀκόμη φορὰ συνειδητοποίησα πόσα φίδια κολοβὰ ἔχει ὁ τόπος. Ἀλήθεια Φώτη, δέν ντρέπεσαι νά τήν ἔχῃς ὁρίσῃ ὑπεύθυνον τοῦ προγράμματος παιδείας; Αὐτήν τήν παιδεία, τῆς ἀμνημοσύνης ὀνειρεύεσαι γιά τά Ἑλληνόπαιδα Φώτη; Γιά αὐτό σᾶς πληρώνουν; Γιά νά μᾶς δώσετε τήν χαριστικήν βολή; Καί νομίζεις Φώτη πώς θά σᾶς τό ἐπιτρέψουμε; Ἔτσι νομίζεις; Δέν ντρέπεσαι νά μᾶς ὑποτιμᾶς τόσο πολύ Φώτη;

Κύττα νὰ δῇς ποὺ ἕνας «συνωστισμὸς» κάνει μίαν μεγάλην διαφορὰ μανδὰμ Κωλοτούμπα! Μὰ πολὺ μεγάλην! Στὴν μίαν περίπτωσιν, τῆς δικῆς σου ἐκδοχῆς, «τυχαίως» συνῳστίσθησαν… Στὴν ἄλλη, τῆς πραγματικῆς ἱστορίας, σφαγιάζονταν καὶ κατέληξαν συνωστισμένοι, μήπως καὶ σωθοῦν, στὸ λιμάνι… Νὰ προσέξῃς τοὺς λακωνισμούς! Σκοτώνουν!

Δὲν ξέρω ἐὰν κάποιος ἀπὸ τοὺς ἀναγνῶστες ἔχει τὴν δυνατότητα νὰ τοὺς τρίψῃ στὴν μούρη τὴν ἀμφισβήτησίν μου, ἀλλὰ ἐὰν μπορῇ, θὰ μὲ ὑποχρεώσῃ! Καθῶς καὶ ὅλους τοὺς Ποντίους! 

Ἄ, μὴ ξεχάσετε νὰ τοὺς μεταβιβάσετε και τὸ φτύσιμο! Καθῶς καὶ τὸ ὅ,τι δὲν τοὺς ἐπιτρέπουμε ἐμεῖς πλέον νὰ ὁμιλοῦν! Καὶ τὸ ἐννοοῦμε!

Φιλονόη. 

Υ.Γ.  Ἐτρόμαξε καλὲ τὸ κορίτσι.. .Ἔρχονται κι ἐκλογές.. Εἶναι ὥρα τώρα νά χάνῃ εἰσοδήματα; Πᾶμε καλά; Ἀλήθεια, τώρα ὡς βολευτής διατηρεῖ καί τήν πανεπιστημιακή της ἕδρα; Κι ἐάν δέν ἐπανεκλεγῇ, τί γίνεται; 

 

Παρακολούθησις δευτέρας ξένης γλώσσης!

Καὶ τὸ σχόλιόν του:

Εγώ έκανα ΑΥΤΟ !!! Όσοι έχετε παιδιά κάντε το κι εσείς.

Συνέχεια

Οἱ ἐξεφτελισμένοι;

Ἀνατρέχοντας στὸ γνωστόν μας λεξικὸ τοῦ Δημητράκου, διαβάζω: ἀφαιρῶ τὴν θρυαλλίδα τοῦ λύχνου. Δῆλα δή, ἀφαιρῶ τὸ φιτίλι μὲ τὸ ὁποῖον φώτιζε ὁ λῦχνος. !
Δῆλα δή, ὁ ξεφτιλισμένος εἶναι ἀυτὸς ποὺ τοῦ ἀφαιρῶ τὸν λόγο, μεταφορικῶς, διότι δὲν φώτισε καλά.
Ἔχουμε ξεφτιλισμένους σήμερα;
Ἀφθόνους! Ἀμέτρητους!
Σὲ κάθε μας βῆμα τοὺς συναντοῦμε, τοὺς ἀκοῦμε καὶ τοὺς ἀντιμετωπίζουμε.
Εἶναι αὐτοὶ ποὺ ξεκίνησαν νὰ «φωτίσουν» τὴν διακυβέρνησιν τοῦ τόπου κι ἀντὶ νὰ τὸ πράξουν, σκοτείνιασαν τὰ πάντα.  Συνέχεια

Μάθημα μίας ἰδιαιτέρας σχολικῆς ἡμέρας.

(Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΟΨΙΑΣ)

Του Αντωνίου Α. Αντωνάκου

Καθηγητού – Κλασσικού Φιλολόγου

Ιστορικού – Συγγραφέως

Πολλή συζήτηση προέκυψε τις τελευταίες ημέρες για το θέμα τών παρελάσεων, με εμφανή στόχο τον προπηλακισμό τών πολιτικών που ψήφισαν τα νέα μέτρα εναντίον τού ελληνικού λαού, κρυφό όμως και πάντα μόνιμο πόθο τών αριστερών κομμάτων, κατά την γνώμη μου, την απώτερη κατάργησή τους!

Σκεπτόμενος λοιπόν την εκμετάλλευση τού θέματος αυτού από κάποια κόμματα, τα οποία πριν από λίγο καιρό κατεφέροντο εναντίον τους και ζητούσαν την κατάργησή τους, θυμήθηκα ένα γεγονός το οποίο συνέβη πριν λίγα χρόνια σε μία λυκειακή τάξη, όπου δίδασκα. Συνέχεια

Τέτοιους καθηγητὲς χρειαζόμαστε! Νὰ τοὺς χαιρόμαστε!

Ἔχουμε κάτι Πανεπιστήμια, νὰ τὰ πιῇς στὸ ποτήρι! Θαυμάσια! Μέσα στὴν δικαία ἀντιμετώπισιν, μέσα στὸ ἦθος, μέσα στὴν πεπαίδευσιν!Εἶναι τόσο ὑψηλὸς ὁ δείκτης τῆς παιδείας μας πλέον, ποὺ μετὰ βίας ἐντοπίζουμε κάποιο ἀπὸ αὐτὰ σὲ κάτι θέσεις μεταξὺ τῶν 100 ἔως καὶ 1100 καλλιτέρων Πανεπιστημίων παγκοσμίως.

Συνέχεια

Πολυτονικὸν γιὰ διακοσμητικοὺς λόγους!

Τ παρακάτω μοστειλε Νετάκιας πρ  μερν, λλ δν πρόλαβα ν τ δημοσιεύσω. (Δύο χέρια γάρ….)

Γιατί σς τό παρουσιάζω σήμερα;
Διότι θ σταθ στν τοποθέτησιν τοωάννου Φικιώρη, μιλητοπερασπιστο το μονοτονικοκείνην τν μοιραία νύκτα.
ΓΙατί το Φικιώρη εδικς;;
Μ διότι  πρόσωπα σν τν Φικιώρη κρίνουν, ποφασίζουν, καταδικάζουν στν γραμματοσύνην ναν λόκληρον λαόν!
Δυστυχς, ν κα πολλο «εδικο» ρνονται ν τ κατανοήσουν, φήσαμε τν παιδεία μας, καθς κα τς ποφάσεις πο Συνέχεια