Ἂς ποῦμε ἕνα ψέμμα…

Ψηφίζω ΜΑΚ: Μέτωπο Αντιμνημονιακών Κινημάτων

Ἤθελα νὰ εὐχηθῶ καλὸν μήνα σήμερα, ἀλλὰ δὲν εἶμαι καλὴ στὶς εὐχές. 

Γενικότερα, δὲν εἶμαι καλὴ στὸ νὰ λέω ἄλλα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ πιστεύω.
Ἀλλὰ σήμερα, λόγῳ τῆς  ἡμέρας, ἂς ποῦμε ἕνα ψέμμα.. Ἕνα τόσο δά… Ἴσα γιὰ νὰ παρηγορηθοῦμε….

Ἔρχονται ἐκλογές.
Σὲ αὐτὲς τὶς ἐκλογὲς θὰ δοῦμε τοὺς μνημονιακοὺς καὶ τοὺς ἀντιμνημονιακούς.
Ἀπὸ τὴν μίαν μεριὰ δῆλα δή θὰ δοῦμε αὐτοὺς ποὺ συνειδητῶς ἀποφασίζουν νὰ παραμείνουν οἱ  ἴδιοι σκυμμένοι καὶ προσκυνημένοι, παρασύροντας κι ἐμᾶς στὴν δίνη τῶν δικῶν τους ὑποχωρήσεων καὶ συμβιβασμῶν, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριὰ θὰ δοῦμε αὐτοὺς ποὺ ἀντιστέκονται.
Ποιοί  εἶναι ὅμως αὐτοί πού ἀντιστέκονται; Θά μᾶς σώσουν ἢ ὄχι; Καί μέ ποιόν τρόπο;

Συνέχεια

Καταγγέλλω τὴν δασκάλα καὶ τὴν διευθύντρια τοῦ σχολείου γιὰ ἐμπάθεια!

 

Θυμᾶστε τό θέμα μέ τήν Ὀδύσσεια; 
Ἔχουμε ἐξελίξεις πολὺ ἐνδιαφέρουσες! 
Σήμερα σᾶς παρουσιάζω τὴν καταγγελία τῆς μητέρας τοῦ παιδιοῦ, διότι οἱ «ἐκπαιδευτικοὶ»   ἀφήρεσαν ἀπὸ τὸ παιδί της τὸν ῥόλο ποὺ ἀρχικῶς τοῦ εἶχαν διανείμει, ἀντικαθιστῶντας τὸ μὲ κάποιον ἄλλον ….ἀνύπαρκτον!!!  
Ἀντιπαιδαγωγικόν; Λέτε; 
Μήπως καταλαβαίνουν αὐτοί πού πράττουν κατ’  αὐτόν τόν τρόπο;

Καταγγέλλω τὴν κυρία Χ. Ἐ., δασκάλα τῆς Α’ τάξεως τοῦ 10ου δημοτικοῦ σχολείου Αἰγάλεω, καθῶς καὶ τὴν κυρία Μ. Ἀ, διευθύντρια τοῦ ἐν λόγῳ δημοτικοῦ σχολείου, διότι:
Συνέχεια

Ἐπιστολὴ καταγγελία πρὸς τὴν διευθύντρια Δημοτικοῦ Σχολείου Α.Ε.

Τὴν ἐπιστολὴ ἔλαβα πρὸ μερικῶν ὡρῶν καὶ ἀπευθύνεται στὴν διευθύντρια τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου, γιὰ τὸ ὁποῖον ἔγραφα πρὸ ἡμερῶν.  (Στὸ τέλος τοῦ κειμένου θὰ παραθέσω τὴν καταγγελία.)
Ἀφορᾶ στὸ Δημοτικὸν Σχολεῖον Ἀνυπάρκτου Εὐθύνης καὶ ἡ παρακάτω ἐπιστολὴ-καταγγελία εἶναι ἡ ἀπάντησις τοῦ ἑτέρου ἐκ τῶν δύο γονέων, στὴν προσπάθεια τῶν δασκάλων καὶ τῆς διευθυντρίας νὰ ἀγνοήσουν ἐπιδεικτικῶς καὶ τὴν εὐθύνη τους καὶ τὴν ὑποχρέωσιν τους. Συνέχεια

Μὰ δὲν θὰ καταλάβουν! Δὲν μποροῦν!

Τὶς τελευταῖες ἡμέρες γίναμε μάρτυρες ὑστερικῶν καταστάσεων. 
Διαπιστώσαμε τὸν ἀπόλυτον ἐγκλωβισμόν (γιατί ἄρα γέ;) τῶν κρατούντων, καθῶς καὶ τῶν κάθε λογῆς παρατρεχαμένων τους, νὰ μᾶς «πείσουν» ἀναφορικῶς μὲ τὴν μεγάλη «νίκη» τοῦ Μπένυ! 
Τί νίκη-σταθμός στήν παγκόσμιο γελοιοποίησιν ἦταν αὐτή πάλι; 
Τὸ χειρότερον φυσικὰ ἦταν οἱ οὐρὲς κάποιων, ποὺ ἐπὶ προσθέτως ἐπλήρωσαν ἀπὸ δύο εὐρώπουλα ἕκαστος, πρὸ κειμένου νὰ μὴ χάσουν τὸ δικαίωμα νὰ μᾶς κατσικώσουν τὸν Μπένυ. Ὅπως σὲ αὐτὴ τὴν φωτογραφία: Συνέχεια

Ἡ κατηγορία περί συκοφαντικῆς δυσφημίσεως θά ἐξετασθῇ ἢ πάει ἀρχεῖο;

Ἔχω μίαν «ἀδυναμία» στὰ πρόσωπα ποὺ ἔχουν καταστρέψει τὴν παιδεία μας, τὴν ἱστορία μας καὶ τὴν μνήμη μας! Ἔχω τὴν μεγάλη ἀνάγκη  νὰ ἀπογυμνώσω καὶ νὰ καταγγείλω κάθε προσπάθεια ἀφανισμοῦ τῶν Ἑλλήνων. 
Καὶ μεγαλυτέρα ἀνάγκη ἔχω νὰ πάψω τὴν δράσιν τους διὰ παντός!

Στὸ μεταξὺ δὲν μὲ ἀφήνουν νὰ ἡρεμήσω. Καθημερινῶς μὲ βομβαρδίζουν μὲ πληροφορίες, καταγγελίες καὶ καμώματα.
Τώρα μόλις διάβαζα γιὰ τὴν μήνυσιν ποὺ ἐκκρεμεῖ εἲς βάρος Μπαμπινιώτου, ἀναφορικῶς μὲ μίαν ἁπλῇ …συκοφαντικὴ κατηγορία! 
Ἂν τέ! Συμβαίνουν κι αὐτά; Ὁ ἄρχων δέν εἶναι καί τόσο καθαρός; Σωπᾶτε… Συνέχεια

Τά ἑλληνικά πότε θά τά κόψουν στά σχολεῖα;

Τέλος τὰ ἀγγλικά!

Τὸ ἀγγλικὸν κόμμα τῆς χἌννας τῆς Σουλτάνας φαίνεται νὰ ὑποχωρῇ! 

Σειρὰ ἔχει τώρα τὸ γαλλογερμανικόν διὰ τοῦ μεγάλου ἀποδομητοῦ τῆς γλώσσης, Γεωργίου Μπαμπινιώτου! 

Εἴδατε τί καλά πού θά φτιάχνουν ὅλοι τους;

Πρό κειμένου νά μήν ἀποδειχθῇ ἡ δική τους ἀμάθεια ἐπὶ τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης, τὴν  κάνουν στὴν ἄκρη καὶ βάζουν στὴν θέσιν τους ὅ,τι τοὺς κατεβῇ στὴν κεφαλή!

Συνέχεια