Ἄς μὴ χρεωκοπήσῃ καὶ τὸ ὑπουργεῖον Οἰκονομικῶν ὁ Θεοχάρης…

Τὸν κ. Χάρη Θεοχάρη, γγ Ἐσόδων, δὲν τὸν γνωρίζω προσωπικά.
Διαβάζω ὅμως ὅτι προτοῦ ἡ κυβερνηση τὸν τοποθετήσει στὴν σημερινή τοῦ θέση, ὑπῆρξε διευθυντικὸ στέλεχος τῆς Lehman Brothers, ποὺ ἀφοῦ ἔφαγε τὰ λεφτα τοῦ κοσμάκη, ἐχρεωκόπησε. Συνέχεια

Ἀπορίες περὶ χρεῶν…

Ἀπὸ τὸ 1824 μέχρι τὸ 1996 (πόλεμος, καταστροφές, προσφυγιὰ κτλπ), τὸ χρέος εἶχε φθάσει τὰ 140 δισεκατομμύρια εὐρῶ.
Ἀπὸ τὴν ἔλευσι τοῦ Σημίτου μέχρι σήμερα τὸ χρέος ἔχει αὐξηθεῖ ἄλλα 170 δισεκατομμύρια… Συνέχεια

«Μὰ ἐὰν χρεωκοπήσουμε θὰ πεθάνουν ἄνθρωποι…»

Ἐὰν πράγματι θέλουμε νὰ πάψουμε νὰ ταΐζουμε τοὺς διεθνεῖς τοκογλύφους μὲ τὶς σάρκες, πρέπει νὰ σφίξουμε τὰ δόντια καὶ νὰ ἀποδεκτοῦμε τὴν νέα κατάστασι…

Ἔλεγε ὁ φίλος μου προχθές, ὁ Κωστῆς.
Ὁ Κωστῆς εἶναι γνώστης τῶν οἰκονομικῶν. Πολὺ καλὸς γνώστης. Οἰκονομολόγος ἄλλως τὲ καὶ ὁ ἴδιος…
Καὶ εἶχε πράγματι ἐκνευρισθῇ μαζύ μου καὶ μὲ τὶς ἐμμονές μου…
Διότι περὶ ἐμμονῶν πρόκειται, ἐφ΄ ὅσον, κατὰ τὸν Κωστῆ πάντα, ὅλα αὐτὰ ποὺ ἐκφράζω δὲν εἶναι παρὰ ἀποτέλεσμα τῶν συναισθηματικῶν μου παρορμήσεων. Συνέχεια

Στἀ μουλωχτά προωθοῦν «ντροπολογία» ὑπέρ τοῦ ὑποδίκου Γεωργίου!

Σε άσχετο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προστέθηκε τροπολογία με την οποία παραχωρούνται υπερεξουσίες στον υπόδικο πρόεδρο της ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Του Χ.Κ. Λαζαρόπουλου

Την τελευταία στιγμή προστέθηκε σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών που θα συζητηθεί αύριο στη Βουλή, τροπολογία με την οποία ο υπόδικος πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής κ. Ανδρέας Γεωργίου παίρνει υπερεξουσίες! Αυτά συμβαίνουν νύχτα Αυγούστου, με υπόγειες μεθοδεύσεις και κινήσεις που δείχνουν ότι το «σύστημα Σημίτη» ζει και βασιλεύει.

Όποτε ήθελε να περάσει δύσκολα σχέδια νόμου ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Σημίτης Συνέχεια

Ἡ Ἑλλάς εἶναι Φῶς…

Κι ὄχι μερικὰ πατήματα σὲ κάποιους ὑπολογιστές.
Ὃὔτε χρέη. Οὔτε λογαριασμοί. Οὔτε τράπεζες. Οὔτε αὐτὰ ποὺ πασχίζουν νὰ μᾶς κάνουν νὰ βλέπουμε.
Ἡ Ἑλλὰς εἶναι Φῶς, κι ὄχι γεμάτες κι ἄδειες τσέπες.
Ἡ Ἑλλὰς εἶναι τρόπος ζωῆς, σκέψεως, ἀντιλήψεως κι ὄχι κατάῤῥευσις τραπεζικῶν καὶ κρατικῶν συστημάτων.

Συνέχεια

Πρῶτα μᾶς καταστρέφουν καί μετά μᾶς …παρατοῦν;

Ἐδῶ καὶ μερικὰ 24ωρα ἔχω ἔντονο τὴν αἴσθησι πὼς συντόμως, πολὺ συντόμως, θὰ μᾶς ἀνακοινώσουν πὼς εἴμαστε κατεστραμμένοι. Μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται!!!
Δὲν εἶναι ἡ δραχμούλα μας ποὺ ἔρχεται σιγὰ σιγά, ἀλλὰ εἶναι ἡ ἀνυπαρξία αὐταρκείας.
Κάτι ποὺ τεχνητῶς φυσικὰ διατηρεῖται, διότι καὶ τὶς ὑποδομὲς ἔχουμε καὶ τὴν ἀνάγκη γιὰ νὰ ἀλλάξουμε τὰ δεδομένα.
Ὅμως μὲ προβληματίζει τὸ ὅ,τι ξαφνικά, ἀπὸ τὴν μία τὰ «λάθη» κι ἀπὸ τὴν ἄλλην τὰ  «κουρέματα», ποὺ ὅμως δὲν εἶχαν λογικὴ βάσι, ἄρχισαν νὰ γίνονται τῆς …μοδός! Ὅλη ἡ Εὐρώπη ἀπειλεῖται μὲ ἀνάλογες πράξεις. Συνέχεια