Ἁσπίδα προστασίας τῶν Γερμανῶν στόν Γεωργίου τῆς ΕΛ.ΣΤΑΤ

Σαφής η προειδοποίηση στον Α. Σαμαρά: «Mην τολμήσεις να τον αγγίξεις» – Πρωτοφανής παρέμβαση της Eurostat με αιχμές για την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Ο κ. Γεωργίου παραμένει στην ΕΛ.ΣΤΑΤ, παρά το γεγονός ότι έχει ασκηθεί εναντίον του ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για την παραχάραξη των στοιχείων σχετικά με το ύψος του ελλείμματος, που οδήγησαν τη χώρα στον πλήρη έλεγχο των δανειστών και στις πολιτικές που συρρίκνωσαν την οικονομία και φτωχοποίησαν τους Έλληνες.

Η κυβέρνηση αγνοεί το πολιτικό αλλά κυρίως το ηθικό σκέλος της υπόθεσης.

Η εντολή του Σόιμπλε, όπως μεταβιβάστηκε στην ελληνική κυβέρνηση ήταν σαφής : «Καμία κίνηση αντικατάστασης του κ. Γεωργίου δεν θα γίνει αποδεκτή. Πρέπει να παραμείνει στη θέση του».

Οι Γερμανοί γνωρίζουν ότι αν ανοίξει η υπόθεση και με δεδομένο ότι υπάρχουν και μάρτυρες, μέλη του Δ.Σ της ΕΛΣΤΑΤ, όπως η κ. Γεωργαντά και ο κ. Λογοθέτης, θα αμφισβητηθεί πλήρως η νομιμοποίηση των προγραμμάτων και των πολιτικών λιτότητας.

Από τη δική της πλευρά, η κυβέρνηση Συνέχεια

Τά λάθη δροῦν προσθετικά ἤ πολλαπλασιαστικά;

Αὐτὸ ποὺ γνώριζα γιὰ τὰ μαθηματικὰ προβλήματα ἦταν πὼς ὅταν ξεκινήσῃς τὴν λύσι μίας ἀσκήσεως μὲ λάθος βάσεις, ὅποιαν διαδρομὴ κι ἐὰν ἀκολουθήσῃς, σὲ λᾶθος θὰ καταλήξῃς.
Ἐὰν γιὰ παράδειγμα ἔχω ἐμπρός μου μίαν οἰκοδομή, τῆς ὁποίας τὰ θεμέλια εἶναι στραβοστημένα, ἀλλὰ ἔχουν ἀρχίσῃ ἤδη οἱ ἐργασίες γιὰ τὸν πρῶτο, ἤ ἀκόμη καὶ γιὰ τὸν δεύτερο ὄροφο, ὅσες πατέντες κι ἐὰν κάνω, τὰ θεμέλια εἶναι στραβὰ καὶ ἡ οἰκοδομὴ θὰ πέσῃ σίγουρα.
Δὲν ἴσιώνουν τὰ λάθη. Δὲν γίνεται νὰ ἰσιώσουν. Γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ διορθώσουμε ἕνα λᾶθος κι ὄχι νὰ τὸ μεταφέρουμε, προσθέτοντάς του οὐσιαστικῶς ἐπὶ πλέον λάθη, ὀφείλουμε νὰ τὰ ἀναγνωρίσουμε, νὰ ἐπιστρέψουμε στὸ σημεῖον ποὺ ἔγινε τὸ λᾶθος καὶ νὰ τὸ πιάσουμε ὅλο ἀπὸ τὴν ἀρχή.

Ἔχουμε λοιπὸν σήμερα φθάσῃ στὸ σημεῖον νὰ συζητᾶμε γιὰ λάθη ἐπὶ λαθῶν, ὦ λάθη, γιὰ τὰ ὁποῖα ὅσοι εὐθύνονται συμπεριφέρονται μὲ ἕναν ἀπόλυτον ὠχαδελφισμό… Σὰν νὰ μὴν συνέβησαν.
Συνέχεια

Πόσο ἀπέχει ὁ Κορυδαλλός ἀπό τό… Καστελλόριζο;

Του Γιώργου Χαρβαλιά 
  
 Είκοσι ένα χρόνια υπάλληλος του ΔΝΤ, από το οποίο δεν παραιτήθηκε ακόμη κι όταν ορίστηκε επικεφαλής της ΕΛ.ΣΤΑΤ., ο Ανδρέας Γεωργίου θα μπορούσε να είναι ο ιδανικός «τεχνοκράτης» για να μας σπρώξει στα νύχια των δανειστών.
 
Γι’ αυτό και καθόλου δεν συγκινήθηκα από τις διαδοχικές δηλώσεις στήριξης στο πρόσωπό του εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας. Το αντίθετο μάλιστα. Προβληματίζομαι ιδιαίτερα, όταν όλοι αυτοί που μας κατηγορούσαν διαχρονικά ότι μαγειρεύαμε τα στοιχεία διατείνονται τώρα ότι ο μόνος που έκανε σωστά τη δουλειά του ήταν ο Γεωργίου.
 
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το έλλειμμα του 2009 ήταν αυτό που μας οδήγησε στο διάγγελμα-παρωδία του Γιωργάκη από το Καστελλόριζο και συνακόλουθα στο Μνημόνιο. «Πειραγμένο» ή πραγματικό, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο. Οπως επίσης σαφές δεν είναι για ποιον ακριβώς ενεργούσε ο ιδιόρρυθμος τεχνοκράτης με το αγέρωχο ύφος: Για τον άμεσο πολιτικό του προϊστάμενο και συμμαθητή του Γιώργο Παπακωνσταντίνου που είχε κάθε λόγο να εμφανίζει υπερφουσκωμένο το έλλειμμα, φορτώνοντας τον «εκτροχιασμό» στην κυβέρνηση Καραμανλή; Για το αόρατο αφεντικό του, τον Γερμανό Ραϊντερμάχερ της Eurostat, στις εντολές του οποίου υπάκουε τυφλά; Ή για το ΔΝΤ που ήθελε εναγωνίως να πιάσει… στασίδι στο διαφαινόμενο ευρωπαϊκό πρόβλημα χρέους;
 
Οπως και να έχει το πράγμα, αυτό το περιβόητο «15,4%», το έλλειμμα-ρεκόρ δηλαδή, που αίφνης ξεπέρασε και αυτό της Ιρλανδίας, υπήρξε ο καταλύτης για να Συνέχεια

Ἡ Ἰταλία πέφτει;


Ἐδῶ καὶ  ἕναν χρόνο ὁ Μόντι εἶναι ὁ πρωθυπουργὸς τῆς Ἰταλίας, ποὺ πασκίζει, ἐπισήμως τοὐλάχιστον, νὰ διασώσῃ κάτι ἀπὸ τὴν χαμένη αἴγλη τῆς χώρας του. 

Τὴν ἴδιαν στιγμὴ συμβαίνουν οἱ διάφορες ὑποβαθμίσεις ποὺ στέλνουν τὴν Ἰταλία τρέχοντας στὴν ἀγκαλειὰ μίας πρωτοφανοῦς γιὰ τὰ δεδομένα της, χρεωκοπίας.
Ἤδη  ἐκατοντάδες βιομηχανίες ἔχουν κλείσει καὶ ἡ ἀνεργία στὴν γείτονα καλπάζει σχεδὸν μὲ παραλλήλους ῥυθμοὺς μὲ αὐτοὺς ποὺ ἔχουμε στὴν χώρα μας. 
Συνέχεια

Εἶδε κάποιος κάτι ἀπό τήν τόση ἀνάπτυξι;

 

Ἀλήθεια, πόσα χρήματα ἔχουμε λάβει, γιά στήριξιν ἀπό τότε πού παραδώσαμε …πνεῦμα στό ΔΝΤ καί στίς εὐρωπαϊκές παχειές ἀγελάδες;;

Διαβάζω στὸ Βικιπαίδεια καὶ σὲ διάφορες ἄλλες ἱστοσελίδες πὼς ἔχουμε λάβει:

90 δὶς ἀπὸ τὴν πρώτη δόσι τῶν 110 δίς, ἀπὸ τὰ ὁποῖα ὅμως πήραμε  τελικῶς 10 δίς, διότι τὰ ὑπόλοιπα ἐταξείδευσαν γιὰ τὰ χρεωστούμενα!!
Συνέχεια

Τὸ «χρέος» θὰ διαγραφῇ… Νὰ τὸ θυμόμαστε αὐτό!

Κι ὅσοι σπεύδουν νὰ στηρίξουν τὸ χρέος, αὐτὴν τὴν στιγμὴ λειτουργοῦν κατὰ τοῦ Ἔθνους, διότι ἀποδεικνύουν πὼς ἔχουν ὑπόπτους σκοπούς!
Δὲν τὸ λέω ἐγώ, τὸ λέν ὅλο καὶ περισσότεροι στὸν πλανήτη!
Προχθὲς πάλι  τὸ Bloomberg πρότεινε τὴν διαγραφή!
Δῆλα δὴ τὸν μηδενισμό!
Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων ἄλλοι κι ἄλλοι κι ἄλλοι…

Συνέχεια