Τὸ πλιάτσικο στὴν δημόσια περιουσία δὲν ἔχει τέλος!
(δημόσια περιουσία εἶναι ὅτι πληρώνει ὁ λαός! γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν…)
Ἀπερχόμενοι «δημόσιοι λειτουργοῖ» πλιατσικολόγησαν σὲ ὅτι μποροῦσαν!
Αὐτὸ φυσικὰ δεν εἶναι τωρινὸ φαινόμενο…
Αὐτὸ γινόταν πάντα!
Σὰν τὰ ποντίκια οἱ «δημόσιοι λειτουργοί» δάγκωναν ἀνάμεσα στα δόντια τοὺς ὅτι εὕρισκαν πρόχειρο, πρὶν ὁδηγηθοὺν στην ἔξοδό τους…


Τα χρέη προς τους περιουσίους τοκογλύφους (ΔΝΤ κι ΕΚΤ) θα πληρωθούν κανονικά και κατά προτεραιότητα γιατί στους περιουσίους δεν σηκώνει εύκολα κάποιος κεφάλι.
