Μία πραγματικὰ ἀπίστευτη ὑπόθεσις…

«…Πρώτα-πρώτα, σε κάποια από τα χωράφια που προαναφέραμε, πλάκωσε η αστυνομία για να συλλάβει τους ελαιοσυλλέκτες. Μάταια οι άνθρωποι επέδειξαν την άδεια του δήμου κι άδικα διαμαρτυρήθηκαν, αφού τα όργανα της τάξεως ήσαν ανένδοτα: έπρεπε να συλλάβουν τους κλέφτες και να τους προσαγάγουν για εξακρίβωση στοιχείων. Ευτυχώς, κάποιος από τους «κλέφτες» κατάφερε και ενημέρωσε τηλεφωνικά την αρμόδια του δήμου, η οποία έσπευσε στο αστυνομικό τμήμα. Στην ερώτησή της «γιατί τους συλλάβατε, αφού σας έδειξαν την άδεια με την υπογραφή τού δημάρχου;», η απάντηση ήταν αφοπλιστική: «Κυρία μου, τόσα χρόνια αυτές τις ελιές τις μαζεύουμε εμείς οι αστυνομικοί για να βγάζουμε το λάδι μας»! Τελικά, οι εκπρόσωποι του νόμου κατάλαβαν ότι η υπόθεση δεν θα εξελισσόταν προς το συμφέρον τους αν την παρατραβούσαν και άφησαν ελεύθερους τους «εγκληματίες». Πρόλαβαν, όμως, να προσθέσουν «πείτε τους, τουλάχιστον, να φέρουν και σε μας κανένα τενεκέ λάδι»….» Συνέχεια

Οἱ τραπεζικοὶ ὀργανισμοὶ εἶναι πιὸ ἐπικίνδυνοι ἀπὸ τοὺς στρατούς.

«Πιστεύω ὅτι οἱ τραπεζικοὶ ὀργανισμοὶ εἶναι πιὸ ἐπικίνδυνοι γιὰ τίς ἐλευθερίες μας ἀπ’ ὅ,τι οἱ στρατοί.
Ἐὰν ποτὲ στὸ μέλλον ὁ Ἀμερικανικὸς λαὸς ἐπιτρέψῃ στοὺς τραπεζῖτες νὰ ἐλέγξουν τὴν ἔκδοσι τοῦ χρήματος του, πρῶτα μὲ πληθωρισμὸ καὶ μετὰ μὲ ὕφεσι, οἱ τράπεζες καὶ οἱ ἑταιρεῖες ποὺ θὰ μεγαλώσουν γύρω ἀπὸ αὐτές, θὰ στερήσουν ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους τὴν ἰδιοκτησία τους ἕως ὅτου τὰ παιδιά τους νὰ ξυπνήσουν ἄστεγα στὴ γῆ ποὺ οἱ πατεράδες τους κατέκτησαν».

Συνέχεια

Οἱ …«ἀντιεξουσιαστές» κατέλαβαν τὴν ἐξουσία…

Όταν μετά από 100 χρόνια στην εξουσία…η 3η γενιά των Παπανδρέου δηλώνουν ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ και δεν γελάει κανείς, και δεν τους πετάνε αυγά και ντομάτες, καταλαβαίνετε πόσο ηλίθιους μας θεωρούν.
Συνέχεια

Πέντε ἐτῶν μωρὸ νεκρὸ καὶ ΟΛΗ ἡ βουλὴ νομοθετεῖ γιὰ ἕνα ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ!

Ένα παιδάκι 5 ετών πέθανε στα χέρια του Δημοσίου Συστήματος Υγείας.

Το γύριζαν από Νοσοκομείο σε Νοσοκομείο (Άμφισσα, Λαμία, Λάρισα και για νεκροτομή έφτασε στην Θεσσαλονίκη).
Πέθανε γιατί αρχικά δεν υπήρχε Παιδονευρολόγος, και μετά δεν υπήρχε σε λειτουργία Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Κι αφού πέθανε δεν υπήρχε ούτε ιατροδικαστής να κάνει νεκροτομή και το έστειλαν νεκρό στην Θεσσαλονίκη. Συνέχεια

Ἐφαρμογὴ σὲ κινητὰ κατὰ τῶν τοκογλύφων …ΔΕΝ ὑπάρχει!

Εφαρμογή κατά των τοκογλύφων και των κερδοσκόπων δεν υπάρχει αλλά εφαρμογή κατά των γραφικών νεοναζί υπάρχει.

Εφαρμογή για smartphones «κατά των ναζί»

Ένας γερμανικός σύλλογος τον οποίο υποστηρίζει η πόλη και το ομόσπονδο κρατίδιο του Βερολίνου παρουσίασε την Τρίτη μία εφαρμογή για smartphones «εναντίον των ναζί».

Συνέχεια

Οἱ μουσουλμᾶνοι εἶναι πολύ κακοί;

Προσέξτε πως τα σιωνιστικά ΜΜΕ καλλιεργούν το μίσος εναντίον μιας ολόκληρης θρησκευτικής ομάδας που αριθμεί περισσοτέρους από ένα δισεκατομμύριο πιστούς εστιάζοντας σκόπιμα στο θρήσκευμα.
Το άρθρο αφορά μία νεαρή δασκάλα που ήρθε σ’ «επαφή» με 16χρονο μαθητή της. Συνέχεια