Παράνοια…
Μήπως τελικῶς ἦταν ὁ Μπαλτάκος, πού θά ἐξεταζόταν τήν ἐπομένη ἡ ὑπόθεσίς του, μέ τίς «ὁμολογίες» του στόν Κασιδιάρη, κατά πῶς διάβασα δεξιά κι ἀριστερά;
Μήπως πώς θά ἄνοιγε ὁ φάκελλος Μιχελάκη, γιά τίς δικές παρατυπίες καί τίς …εἰσοδηματικές τακτικές;
Μήπως γιά νά ἀναβάλουν τήν ἀπόφασιν γιά τήν Χρυσῆ Αὐγή; Πού ὅπως κι ἐὰν τό δοῦμε, ἔ… Νισάφι, πρέπει νὰ πάρουν ἀποφάσεις…
Μήπως γιά νά περάσουν ἕναν σκασμό νέα «νομοσχέδια» στήν «ζούλα», πρό κειμένου νά ἐπιβεβαιώσουν τήν δουλοποίησίν μας;
Ἤ μήπως διότι αὐτά τά ἔγγραφα, πού διεβίβασε ἡ εἰσαγγελία στήν βο(υ)λή, καί κρίνουν ὡς ἐμπλεκομένους τό Μπένυ (οὐδέτερον) καί τό πρώην τσαρόπουλο, ἔκαιγαν πολλά χέρια καί πόδια καί πισινούς;
Ἤ μήπως διότι οὐσιαστικῶς παραγράφονται τά παραπάνω, ἰδίως ἐάν πᾶμε γιά ἐκλογές συντόμως; (Τί λέτε γιά ἀμέσως μετά τό ἄνοιγμα τῆς βο(υ)λῆς; Ἔ;;)
Συνέχεια →